k heb een vriend waar ik inmiddels 7 jaar een relatie mee heb en sinds 2 jaar hebben we samen een huis gekocht.
Ook heb ik een beste vriend die ik zo'n 10 jaar geleden heb leren kennen, in dezelfde tijd als mijn huidige vriend. Ik heb een korte relatie gehad met mijn beste vriend, welke 8 jaar ouder is dan mij. Ik was toen nog op en top puber,zo'n 15,16 jaar en moest zo'n beetje kiezen tussen hem of mijn huidige vriend. Ik heb dus niet voor mijn beste vriend gekozen wat hij toen erg moeilijk vond. Toch is de vlam nooit uitgeweest tussen ons, maar hij was op dat moment te klevend en bezitterig voor mij en ik wilde graag nog wat meer vrijheid..Voor de goede orde: ik ben niet met hem naar bed gegaan in die tijd dat we wat hadden. Dus laat hem aub niet overkomen als een viezerik..
Mijn huidige vriend heeft juist hele andere eigenschappen. Laat me erg vrij in m'n hele doen en laten, toen ik jong was vond ik dat wel prettig....maar tegenwoordig vind ik dat wat minder om eerlijk te zijn...nu heb ik juist de behoefte aan liefde, romantiek en zekerheid.
Al met al..ik heb dus niet gekozen voor mijn beste vriend en hij is dus ook verder gegaan met zijn leven uiteraard en ook een nieuwe relatie gehad van 4 jaar..huis mee gekocht maar dat is ook uitgegaan. Net in die tijd dat hij het uitmaakte, ging het ook niet zo goed met mij en m'n huidige vriend. M'n vriend had geheimen waar hij over liegde, maar dat hebben we uitgepraat en besloten verder te gaan met elkaar.
In deze periode zijn mijn beste vriend en ik weer erg naar elkaar toe getrokken.Veel gepraat...zat in een dilemma of ik mijn relatie moest beeindigen en voor mijn beste vriend moest gaan..onze vriendschap is erg sterk..maar er heeft altijd veel liefde in gezeten..
Wederom heb ik hem laten lopen en in die tijd hebben mijn huidige vriend en ik samen een huis gekocht..waar we nu dus 2 jaar in zitten.Ook heeft mijn beste vriend weer een meisje leren kennen waar hij nu weer een huis mee heeft gekocht en midden in een verbouwing zitten....helaas is onze liefde voor elkaar gegroeid en gegroeid de afgelopen jaren en nu..sinds een paar weken zijn we weer zo ontzettend naar elkaar toe aant trekken waar we dus al bang voor waren.. Ik ben zelfs al vreemd gegaan....ik weet het vreselijk respectloos..maar we hebben het gevoel alsof we voor elkaar gemaakt zijn.. Het is zo ontzettend intens en puur allemaal dat we allebei radeloos zijn, niet wetend wat te doen. We vinden het ontzettend lullig ten opzichte van onze wederhelften..maar ons gevoel is te sterk. Kan hem niet loslaten..
Alleen is dit natuurlijk geen timing!!!! Ben bereid mijn relatie op te geven, huis te verkopen en te wachten op hem...ben nog maar 24 jaar... De issues welke ik een tijd geleden heb gehad met mijn vriend..zijn ook nog niet vd baan. Hij liegt nog steeds over bepaalde zaken, wat ik jullie voor nu even bespaar..
Vandaar dat ik twijfel aan mijn huidige vriend en als er dan iemand anders in je leven zo'n grote rol speelt zoals mijn beste vriend, ga je dingen overdenken..En ik weet..liegen is niet natuurlijk niet zo erg als vreemdgaan..maar ik heb dit nog nooit met iemand anders gedaan.Zal ook niet gebeuren....Vreemdgaan sucks i know..
Je snapt..don't know what to do!!??
Hopelijk wordt mijn berichtje nu wat meer gewaardeerd..vind het lastig om het op te schrijven zonder een verkeerd gevoel bij andere op te wekken.
[ Bericht 28% gewijzigd door yvonne op 10-08-2008 20:26:13 (teruggezet) ]