abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60709025
k heb een vriend waar ik inmiddels 7 jaar een relatie mee heb en sinds 2 jaar hebben we samen een huis gekocht.

Ook heb ik een beste vriend die ik zo'n 10 jaar geleden heb leren kennen, in dezelfde tijd als mijn huidige vriend. Ik heb een korte relatie gehad met mijn beste vriend, welke 8 jaar ouder is dan mij. Ik was toen nog op en top puber,zo'n 15,16 jaar en moest zo'n beetje kiezen tussen hem of mijn huidige vriend. Ik heb dus niet voor mijn beste vriend gekozen wat hij toen erg moeilijk vond. Toch is de vlam nooit uitgeweest tussen ons, maar hij was op dat moment te klevend en bezitterig voor mij en ik wilde graag nog wat meer vrijheid..Voor de goede orde: ik ben niet met hem naar bed gegaan in die tijd dat we wat hadden. Dus laat hem aub niet overkomen als een viezerik..

Mijn huidige vriend heeft juist hele andere eigenschappen. Laat me erg vrij in m'n hele doen en laten, toen ik jong was vond ik dat wel prettig....maar tegenwoordig vind ik dat wat minder om eerlijk te zijn...nu heb ik juist de behoefte aan liefde, romantiek en zekerheid.

Al met al..ik heb dus niet gekozen voor mijn beste vriend en hij is dus ook verder gegaan met zijn leven uiteraard en ook een nieuwe relatie gehad van 4 jaar..huis mee gekocht maar dat is ook uitgegaan. Net in die tijd dat hij het uitmaakte, ging het ook niet zo goed met mij en m'n huidige vriend. M'n vriend had geheimen waar hij over liegde, maar dat hebben we uitgepraat en besloten verder te gaan met elkaar.

In deze periode zijn mijn beste vriend en ik weer erg naar elkaar toe getrokken.Veel gepraat...zat in een dilemma of ik mijn relatie moest beeindigen en voor mijn beste vriend moest gaan..onze vriendschap is erg sterk..maar er heeft altijd veel liefde in gezeten..

Wederom heb ik hem laten lopen en in die tijd hebben mijn huidige vriend en ik samen een huis gekocht..waar we nu dus 2 jaar in zitten.Ook heeft mijn beste vriend weer een meisje leren kennen waar hij nu weer een huis mee heeft gekocht en midden in een verbouwing zitten....helaas is onze liefde voor elkaar gegroeid en gegroeid de afgelopen jaren en nu..sinds een paar weken zijn we weer zo ontzettend naar elkaar toe aant trekken waar we dus al bang voor waren.. Ik ben zelfs al vreemd gegaan....ik weet het vreselijk respectloos..maar we hebben het gevoel alsof we voor elkaar gemaakt zijn.. Het is zo ontzettend intens en puur allemaal dat we allebei radeloos zijn, niet wetend wat te doen. We vinden het ontzettend lullig ten opzichte van onze wederhelften..maar ons gevoel is te sterk. Kan hem niet loslaten..

Alleen is dit natuurlijk geen timing!!!! Ben bereid mijn relatie op te geven, huis te verkopen en te wachten op hem...ben nog maar 24 jaar... De issues welke ik een tijd geleden heb gehad met mijn vriend..zijn ook nog niet vd baan. Hij liegt nog steeds over bepaalde zaken, wat ik jullie voor nu even bespaar..

Vandaar dat ik twijfel aan mijn huidige vriend en als er dan iemand anders in je leven zo'n grote rol speelt zoals mijn beste vriend, ga je dingen overdenken..En ik weet..liegen is niet natuurlijk niet zo erg als vreemdgaan..maar ik heb dit nog nooit met iemand anders gedaan.Zal ook niet gebeuren....Vreemdgaan sucks i know..
Je snapt..don't know what to do!!??

Hopelijk wordt mijn berichtje nu wat meer gewaardeerd..vind het lastig om het op te schrijven zonder een verkeerd gevoel bij andere op te wekken.

[ Bericht 28% gewijzigd door yvonne op 10-08-2008 20:26:13 (teruggezet) ]
pi_60709385
-edit- opzouten

[ Bericht 96% gewijzigd door Re op 10-08-2008 23:10:43 ]
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_60709423
Liever spijt van iets wat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet gedaan hebt
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:06:03 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60709673
Dus je hebt je vaste vriend van 7 jaar en die jou vertrouwde, bedrogen, omdat je behoefte hebt aan een bezitterige jongen (die op zijn 23ste nog 15-16 jarige meisjes neukte) die ook zijn vriendin heeft bedrogen!?

Wanneer komt het op SBS6!?
pi_60709976
Je tekst in alinea's indelen, geschiedenis duidelijker (en chronologisch) vertellen en nooit meer termen gebruiken als 'soulmate' (laat staan '4 life').

Verder vraag ik me af of je niet toegeeft aan elke gril. Niks is zo erg als een wispelturig wijf die niet weet wat ze wilt, maar ondertussen wel iedereen aan het lijntje houdt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2008 17:24:40 ]
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:20:57 #7
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_60710000
je huidige vriend is jou niet waard, aangezien je vreemd bent gegaan. Je beste vriend is zijn vriendin ook niet waard omdat hij is vreemdgegaan.

Maar 2 opties:
A) je maakt het uit met je huidige vriend en kijkt wel wat er gebeurd met je beste vriend.
B) je gaat door met je huidige relatie, maar dan zul je al het contact met je beste vriend moeten verbreken.

Optie B alleen onder voorbehoud dat je huidige vriend jou nog wil nadat je hebt verteld dat je met je oude liefde het bed bent ingedoken

[ Bericht 17% gewijzigd door bioloogje op 10-08-2008 17:28:13 ]
pi_60710215
Als jullie nu al vreemdgaan en bereid zijn jullie relaties op te geven zou ik er gewoon voor gaan. Dan zijn jullie huidige relaties je niet genoeg waard. Je zult anders toch altijd dat 'what if' gevoel blijven houden.
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:59:55 #9
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_60710814
Ik zou er gewoon voor gaan. Jullie hebben beiden al je relaties verneukt dus jullie verdienen elkaar in zekere zin.
Plus, dat soulmate gevoel..tsja, ik ken het wel, ken de situatie ook wel.

Doen, het enige wat kan gebeuren is dat jullie het ook met mekaar verpesten, maar dan zijn jullie in ieder geval wel van die spanning af en hoef je ook niet meer bang te zijn dat het in toekomstige relaties een rol gaat spelen.

DOEN!!
pi_60711233
Heb geen advies, er valt alleen de constateren dat hypotheekverstrekkers blij zijn met jullie.
pi_60711579
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:19 schreef Salvad0R het volgende:
Heb geen advies, er valt alleen de constateren dat hypotheekverstrekkers blij zijn met jullie.

Verder is het natuurlijk een kansloos verhaal. Je huidige situatie is kut, maar je in een verhaal storten met je 'beste vriend' (die je overigens laat vreemdgaan) loopt uiteraard ook uit op een drama.

Maar hey sommige mensen zijn eenmaal dol op goeie tijden, slechte tijden real life. Ik denk dat jij er ook zo eentje bent.
pi_60711624
slet! Vreemdgaan.... bah misbaksel. Ik hoop dat je met je nieuwe 'pure' liefde wat begint. Ik geef het 2 jaar ... huis gekocht... en dan komt bij beide de ware aard weer boven en gaan we weer vreemd.

Zielig dit.... los de shit die je zelf veroorzaakt hebt ook zelf maar op!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2008 18:41:49 ]
pi_60712268
Oh, en nu schijnheilig de OP leeg editten
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:19:47 #14
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_60712488
doen
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:28:15 #15
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_60712662
Wat triest weer TS, zoek het dan zelf maar uit ondankbaar mens!
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:27:49 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60714247
Yvonne for Parisident
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:32:25 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60714383
Koppel de vriendin van je beste vriend aan jouw vriend en de weg is vrij om met "je beste vriend" van het leven te genieten.

Sjezus wat een verhaal zeg, neem gewoon een beslissing en laat niet alles van een ander afhangen, ik snap niet dat je het in je hoofd haalt om nog met het verweer te komen dat je vriend wel eens ergens over liegt, zo te lezen is hij niet de enige leugenaar in jullie relatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_60714529
Wat is het hele doel van dit topic?
Waarom is de titel niet "Mijn vriend is niet de man waar ik het meest van hou en ik ga hem met een hypotheekschuld als bedankje achterlaten"?

Het verhaal en de afloop zijn toch zo duidelijk als maar kan?
twee violen en een trommel en een fluit
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:38:10 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60714553
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:37 schreef Roquefort het volgende:

Waarom is de titel niet "Mijn vriend is niet de man waar ik het meest van hou en ik ga hem met een hypotheekschuld als bedankje achterlaten"?
Dat past toch helemaal niet, gek!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60714911
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat past toch helemaal niet, gek!
Vriend != -> Vriend -$$$$, Ik + neukertje =

Past prima.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_60714955
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:38 schreef moon84 het volgende:
Ook heb ik een beste vriend die ik zo'n 10 jaar geleden heb leren kennen, in dezelfde tijd als mijn huidige vriend. Ik heb een korte relatie gehad met mijn beste vriend, welke 8 jaar ouder is dan mij. Ik was toen nog op en top puber,zo'n 15,16 jaar en moest zo'n beetje kiezen tussen hem of mijn huidige vriend. Ik heb dus niet voor mijn beste vriend gekozen wat hij toen erg moeilijk vond. Toch is de vlam nooit uitgeweest tussen ons, maar hij was op dat moment te klevend en bezitterig voor mij en ik wilde graag nog wat meer vrijheid..Voor de goede orde: ik ben niet met hem naar bed gegaan in die tijd dat we wat hadden. Dus laat hem aub niet overkomen als een viezerik..
Yeah, right
Hij was zeker verliefd op een puber omdat ze zo wereldwijs was
pi_60719471
ik snap niet helemaal waarom de TS totaal afgezeken word?
Zoals ik het verhaal NU lees (ik heb hem voor de edit niet gelezen namelijk), ziet het er naar uit dat haar huidige vriend gewoon een leugenaar is, ze hartstikke gek is op haar beste vriend (en hij op haar), en dat ze gewoon allebei een fout hebben gemaakt door elkaar te laten gaan toendertijd...en vervolgens hebben ze er allebei spijt van nu..naja..vreemdgaan is ook geen goede optie..maar om de TS nou een slet of weet ik veel wat te noemen..kom op zeg..dat gescheld doen kindjes van 12 ook..tenslotte is haar huidige vriend helemaal geen lieverdje, en daar hoor ik niemand wat over zeggen.

Kan alleen maar zeggen : TS, suc6 ermee, en ik hoop voor je dat je de juiste keuze kan maken
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:13:12 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60719536
zo en weer opgeschoond enzo...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:24:34 #24
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60722785
waar wonen jullie? bij elkaar in de buurt? zo ja, dan kan je misschien twee relaties tegelijkertijd aanhouden
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60730535
Heel mooi hoe de TS de schuld probeert af te schuiven op haar vriend door te zeggen dat hij af en toe liegt over bepaalde zaken.

Slet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')