quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:46 schreef missiej18 het volgende:het klinkt een beetje raar maar mijn neef is gek op me ..
Eerst was er niets aan de hand tot hij me een weekendje weg cadeau gaf ik wist van nix en opeens begon te zggen wat ben jij groot geworden al een echte dame hij is nu 23 en ik 17 ...
We hebben dat weekend ook het bed gedeeld.. Ik weet echt niet wat ik hier mee moet en hoe het nu verder moet vind het zo stom om het er met iemand over te hebben..
vragen om ellende
als het nou échte liefde is maar je bent 17 jaar !
straks ligt de hele familie met elkaar overhoop, boeit niet als het échte liefde is maar kan het toch niet helpen dat ik je neef (ook al ken ik hem niet) eigenlijk een eikel vind dat hij met zijn 23 jaar dit niet uit de weg is gegaan....
moeilijk hoor, denk maar eerst even héél goed na voordat je bij hem gaat wonen en straks de hele familie bonje heeft
heb je eigenlijk wel al eens eerder een relatie gehad, want meteen bij iemand intrekken is nogal wat hé.
hou niet zo van stiekum doen, maar in dit geval is het misschien beter dat jullie dit allebei even voor jullie houden en met zijn tweetjes uitzoeken of dit écht is.