Jij bent echt vet gaaf!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:33 schreef baNEEL het volgende:
Als ik m'n ex tegenkom in de kroeg is 't altijd neuken
Als ze een vriend bij heeft krijg ik 't meestal ook wel voor elkaar dat ze die dumpt voor de avond
Beide, maar eerst die vriend voor haar neus. Ow en dan haar familie, voor haar neus. En dan haar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Vodkadruppel het volgende:
Maar wie zou je doden, die vriend of haar?
En ook zeggen dat ze een soa heeft en dat jij het kan weten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon direct tegen die nieuwe vriend zeggen "weet waar je aan begonnen bent"
Dan kom je echt wanhopig over als je dat doet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon direct tegen die nieuwe vriend zeggen "weet waar je aan begonnen bent"
Maar ook stooeeerrrquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:43 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dan kom je echt wanhopig over als je dat doet.
coolquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:36 schreef afcajos het volgende:
Zoiets moet je omdraaien faler!
Ik stond een week nadat het uit was met een meid in de kroeg te zoenen voor de ogen van mijn ex[ afbeelding ]
Jawelquote:
Een blik bier kwalificeert niet als ex. Hoe op de relatie ook is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:06 schreef DJMO het volgende:
doe je het toch verkeerd.. mijn ex is mijn getuige als ik ga trouwen met mijn huidige partner.. je kan ook als vrienden uit elkaar gaan..
conclusie: TS is idd stikjaloers en kan er niet mee omgaan
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:10 schreef slakkie het volgende:
[..]
Een blik bier kwalificeert niet als ex. Hoe op de relatie ook is.
Dat zijn zequote:Op zondag 10 augustus 2008 18:15 schreef thewhiteguy het volgende:
Ik had het 2 maanden geleden ook. Stond strak van de coke en heb die gast gewoon op zijn kop gemept. Moet je maar niet daarheen komen als je weet dat ik er ook ben \0/
ik heb zes jaar samengewoond met een man .. niet met een blikje bier.. dat jij een fles bacardi als je vriendin ziet omdat je niets anders te neuken kan krijgen is mijn schuld niet.. hou lekker je bek tegen mij jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:10 schreef slakkie het volgende:
[..]
Kanker de kanker de bloedlul kankert, jij bent zo een stoere geëmancipeerde vrouw.. Heet jij toevallig aletta jacobs?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb zes jaar samengewoond met een man .. niet met een blikje bier.. dat jij een fles bacardi als je vriendin ziet omdat je niets anders te neuken kan krijgen is mijn schuld niet.. hou lekker je bek tegen mij ja
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:06 schreef fathank het volgende:
Lekker voor je. Je ex kan trouwens best lekker pijpen
loop je nu met je eigen ziekte rond te strooien in de hoop dat je iemand aansteekt??? en nee ik heet geen aletta jacobsquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Kanker de kanker de bloedlul kankert, jij bent zo een stoere geëmancipeerde vrouw.. Heet jij toevallig aletta jacobs?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb zes jaar samengewoond met een man .. niet met een blikje bier.. dat jij een fles bacardi als je vriendin ziet omdat je niets anders te neuken kan krijgen is mijn schuld niet.. hou lekker je bek tegen mij ja
Waarom word er altijd zo negatief gedaan over kanker.. Draag het nu al 3 jaar bij me en zou niet zonder willen.. Heerlijk!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
loop je nu met je eigen ziekte rond te strooien in de hoop dat je iemand aansteekt??? en nee ik heet geen aletta jacobs
Kanker is best een hippe ziekte.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom word er altijd zo negatief gedaan over kanker.. Draag het nu al 3 jaar bij me en zou niet zonder willen.. Heerlijk!
je stelde je voor aan hem en je zei: zo dat wordt er niet beter op!!!!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:25 schreef Koffielurk01 het volgende:
Je ex die voor je neus staat in de kroeg... met haar nieuwe vriend.
Waarom is het verboden om mensen te doden?
(Ik ben gewoon jaloers, i guess).
Helaas is moord niet toegestaan anders dan vermoordde ik mijn ex gewoon, dan kan ik haar ook niet meer tegenkomen!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:39 schreef Gierigesloeber het volgende:
Al mijn ex-en metsel ik altijd in
M'n opa is overleden aan kanker, is dat ervaring genoeg? Kanker toch op.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:08 schreef kyna het volgende:
[..]
als je er zelf mee te maken krijgt praat je wel anders
Fuck that, ik haat haar gewoon. En als ik iemand haat dan is dood gaan nog het minste wat ik iemand toe wens.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:59 schreef slakkie het volgende:
Als je je ex wilt vermoorden ben je niet jaloers, dan heb je gewoon andere issues. Ga eens praten met de psycholoog op school.
Nee, best een knuppel eigenlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:13 schreef Nemain het volgende:
En was haar nieuwe vriend nog een beetje knap?
Verkanker mijn topic eens niet met al de gejank over het woord kanker. Het is een lullig manier om dood te gaan. Maar het maar een woord dus stel je niet aan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:15 schreef slakkie het volgende:
[..]
M'n opa is overleden aan kanker, is dat ervaring genoeg? Kanker toch op.
nou dan waarom zeg je t dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:15 schreef slakkie het volgende:
[..]
M'n opa is overleden aan kanker, is dat ervaring genoeg? Kanker toch op.
Omdat ik ook niet ga janken als een ex tegenkom. Deal with it, life goes on.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:17 schreef kyna het volgende:
[..]
nou dan waarom zeg je t dan?
gebruik dan n ander woord
ik wel dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:25 schreef slakkie het volgende:
[..]
Omdat ik ook niet ga janken als een ex tegenkom. Deal with it, life goes on.
lullig??quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:16 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Fuck that, ik haat haar gewoon. En als ik iemand haat dan is dood gaan nog het minste wat ik iemand toe wens.
[..]
Nee, best een knuppel eigenlijk.
[..]
Verkanker mijn topic eens niet met al de gejank over het woord kanker. Het is een lullig manier om dood te gaan. Maar het maar een woord dus stel je niet aan.
Ik denk het wel, je moet niet alles zo zwaar wegen. Relatief gezien is het maar lullig. Ik vind de lijdensweg van iemand waarom ik geef een stuk minder erg dan het verneukte klimaat. Wie ben ik om mezelf toe te laten zo egoïstisch om te schieten met de wereld?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:27 schreef kyna het volgende:
[..]
lullig??
volgens mij weet jij echt niet waar je t over hebt
waarom ziektes?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:30 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
TBC
Aids
Kanker
Hepatitus (ga je daar dood van?)
Ebola
Cholera...
...naja...
Dat is denigrerend naar mannen toe...quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:33 schreef kyna het volgende:
[..]
waarom ziektes?
waarom niet gewoon t ouderwetse 'klote''?
Doe niet sjiek en praat nederlandsquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:59 schreef slakkie het volgende:
Als je je ex wilt vermoorden ben je niet jaloers, dan heb je gewoon andere issues. Ga eens praten met de psycholoog op school.
Omdat mensen zwak zijn en niet kunnen erkennen dat ze een emotionele verbintenis zijn aangegaan met die persoon en dat 'uit' elkaar gaan ontzettend pijnlijk en moeilijk is. En ik ben niet met ruzie uit elkaar gegaan... maar ik bestond gewoon niet meer.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Doe niet sjiek en praat nederlands![]()
Waarom moeten er btw bij zoveel mensen als 't uitgaat knallende ruzie zijn en nooit als vrienden uit elkaar
het zijn niet zomaar woordenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:34 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Dat is denigrerend naar mannen toe...
Waarom doen mensen toch altijd zo moeilijk over woorden...
En dit is nu de reden waarom ik altijd na het uitgaan om een uur of 5-6 keihard kanker (en aanverwante woorden) ga lopen roepen midden in een woonwijk.
Hee, niet zo denigrerend naar mij toe doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:41 schreef J-heronimus het volgende:
Het zit je wel hoog hé![]()
Ze is niks voor je ex, ze hield het gewoon niet uit met je. En als ik hier je berichten lees moet ik haar gelijk geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:44 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Hee, niet zo denigrerend naar mij toe doen.
Oke, ik zit vol met haat, i guess.
Vuile kankerwereld, ik denk dat ik mezelf maar ga verhangen.FOUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is vuile KLOTEwereld
is n hopeloze zaak...zucht...quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:47 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Vuile luizenwereld....
Nee toch is vuile (ver)kanker(de) wereld leuker en krachtiger
Neem me gewoon terug!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:23 schreef DjinN het volgende:
mijn ex stond laatst ook voor me neus in de kroegAlleen was ik degene die met me nieuwe vriend daar was.
Was ie niet zo heel blij mee..hij stampte meteen de kroeg uit, sloeg daarna nog zelfs bijna een uitsmijter tegen z'n gezicht aan(uitsmijterlief zei namelijk dat meneer niet zo agressief moest doen lol) niet dat ik daar mee zat...hij was tenslotte degene die het uit had gemaakt met een dom kutsmoesje..ik heb me alleen maar rotgelachen om zijn domme gedrag, en ben vrolijk verder gegaan met m'n leven
Ligt eraan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:39 schreef Flammie het volgende:
mannen zijn echt gevoeliger dan vrouwen
quote:
stoerquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:23 schreef DjinN het volgende:
mijn ex stond laatst ook voor me neus in de kroegAlleen was ik degene die met me nieuwe vriend daar was.
Was ie niet zo heel blij mee..hij stampte meteen de kroeg uit, sloeg daarna nog zelfs bijna een uitsmijter tegen z'n gezicht aan(uitsmijterlief zei namelijk dat meneer niet zo agressief moest doen lol) niet dat ik daar mee zat...hij was tenslotte degene die het uit had gemaakt met een dom kutsmoesje..ik heb me alleen maar rotgelachen om zijn domme gedrag, en ben vrolijk verder gegaan met m'n leven
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:10 schreef slakkie het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:21 schreef error32 het volgende:
Alle vrouwen zijn toch egoïstische kankerhoeren [ja ik ben een verbitterd persoon]
Neen, geen homo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:22 schreef MLF het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk
gelukkig ben jij homo![]()
ik geef gewoon mijn meningquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:37 schreef Gierigesloeber het volgende:
Kyna, ga gewoon wat nuttigs doen, met je gezeik over kankerMijn nichtje was 12 toen ze kanker kreeg, ja vet kut man. Maar aan aids en tering gaan ook zat mensen dood, je gaat er niet altijd dood aan
Je moet gewoon niet zeiken.. Zoals ik al zei moeten Duitsers, Fransen en ENgelsen elke dag 'cancer' of 'krebs' lezen in de krantquote:
daar heb ik het nu niet over!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zeiken.. Zoals ik al zei moeten Duitsers, Fransen en ENgelsen elke dag 'cancer' of 'krebs' lezen in de krant
Leugenachtige manipulatieve kankerhoeren! (no homo)quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:21 schreef error32 het volgende:
Alle vrouwen zijn toch egoïstische kankerhoeren [ja ik ben een verbitterd persoon]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:44 schreef Koffielurk01 het volgende:Oh, jij gaat dus voor het grovere geschutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is tegenwoordig een beetje te trendy geworden iedereen lijkt het wel te hebben, als je echt wilt opvallen moet je toch echt minimaal ebola hebbenquote:
of toen ik met mijn nieuwe vriendin stond te tongen en ze niet begreep dat ze weg moest wezenquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:25 schreef Koffielurk01 het volgende:
Je ex die voor je neus staat in de kroeg... met haar nieuwe vriend.
Waarom is het verboden om mensen te doden?
(Ik ben gewoon jaloers, i guess).
MIdden in de kroeg staan tongenquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:54 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
of toen ik met mijn nieuwe vriendin stond te tongen en ze niet begreep dat ze weg moest wezen
Als je dronken bent interesseert je dat ook geen drol meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als je dronken bent interesseert je dat ook geen drol meer
Die leeftijd heb ik wel gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Dat dus.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:21 schreef error32 het volgende:
Nee, want de harige reet van die gozer die in de hoek staat hoef ik niet te neuken itt een lekker wijf.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:30 schreef kyna het volgende:
[..]
ja maar toch kunnen mannen niet zonder he?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als je dronken bent interesseert je dat ook geen drol meer
Bij ons krijg je dan een emmer water over je heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou dan!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, want de harige reet van die gozer die in de hoek staat hoef ik niet te neuken itt een lekker wijf.
Precies.quote:
Genoeg vrouwen die ook niet zonder vent kunnen. Alleen vrouwen durven er niet voor uit te komen.quote:
Omdat ze je zo'n kutgevoel kunnen bezorgenquote:
Godver wat heb ik zin om mij nu gigantisch te bezattenquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:15 schreef thewhiteguy het volgende:
Ik had het 2 maanden geleden ook. Stond strak van de coke en heb die gast gewoon op zijn kop gemept. Moet je maar niet daarheen komen als je weet dat ik er ook ben \0/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |