Het is tegenwoordig een beetje te trendy geworden iedereen lijkt het wel te hebben, als je echt wilt opvallen moet je toch echt minimaal ebola hebbenquote:
of toen ik met mijn nieuwe vriendin stond te tongen en ze niet begreep dat ze weg moest wezenquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:25 schreef Koffielurk01 het volgende:
Je ex die voor je neus staat in de kroeg... met haar nieuwe vriend.
Waarom is het verboden om mensen te doden?
(Ik ben gewoon jaloers, i guess).
MIdden in de kroeg staan tongenquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:54 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
of toen ik met mijn nieuwe vriendin stond te tongen en ze niet begreep dat ze weg moest wezen
Als je dronken bent interesseert je dat ook geen drol meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als je dronken bent interesseert je dat ook geen drol meer
Die leeftijd heb ik wel gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Dat dus.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:21 schreef error32 het volgende:
Alle vrouwen zijn toch egoïstische kankerhoeren [ja ik ben een verbitterd persoon]
Nee, want de harige reet van die gozer die in de hoek staat hoef ik niet te neuken itt een lekker wijf.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:30 schreef kyna het volgende:
[..]
ja maar toch kunnen mannen niet zonder he?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als je dronken bent interesseert je dat ook geen drol meer
Bij ons krijg je dan een emmer water over je heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou dan!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, want de harige reet van die gozer die in de hoek staat hoef ik niet te neuken itt een lekker wijf.
Precies.quote:
Genoeg vrouwen die ook niet zonder vent kunnen. Alleen vrouwen durven er niet voor uit te komen.quote:
Omdat ze je zo'n kutgevoel kunnen bezorgenquote:
Godver wat heb ik zin om mij nu gigantisch te bezattenquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:15 schreef thewhiteguy het volgende:
Ik had het 2 maanden geleden ook. Stond strak van de coke en heb die gast gewoon op zijn kop gemept. Moet je maar niet daarheen komen als je weet dat ik er ook ben \0/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |