Een blik bier kwalificeert niet als ex. Hoe op de relatie ook is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:06 schreef DJMO het volgende:
doe je het toch verkeerd.. mijn ex is mijn getuige als ik ga trouwen met mijn huidige partner.. je kan ook als vrienden uit elkaar gaan..
conclusie: TS is idd stikjaloers en kan er niet mee omgaan
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:10 schreef slakkie het volgende:
[..]
Een blik bier kwalificeert niet als ex. Hoe op de relatie ook is.
Dat zijn zequote:Op zondag 10 augustus 2008 18:15 schreef thewhiteguy het volgende:
Ik had het 2 maanden geleden ook. Stond strak van de coke en heb die gast gewoon op zijn kop gemept. Moet je maar niet daarheen komen als je weet dat ik er ook ben \0/
ik heb zes jaar samengewoond met een man .. niet met een blikje bier.. dat jij een fles bacardi als je vriendin ziet omdat je niets anders te neuken kan krijgen is mijn schuld niet.. hou lekker je bek tegen mij jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:10 schreef slakkie het volgende:
[..]
Een blik bier kwalificeert niet als ex. Hoe op de relatie ook is.
Kanker de kanker de bloedlul kankert, jij bent zo een stoere geëmancipeerde vrouw.. Heet jij toevallig aletta jacobs?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb zes jaar samengewoond met een man .. niet met een blikje bier.. dat jij een fles bacardi als je vriendin ziet omdat je niets anders te neuken kan krijgen is mijn schuld niet.. hou lekker je bek tegen mij ja
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:06 schreef fathank het volgende:
Lekker voor je. Je ex kan trouwens best lekker pijpen
loop je nu met je eigen ziekte rond te strooien in de hoop dat je iemand aansteekt??? en nee ik heet geen aletta jacobsquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Kanker de kanker de bloedlul kankert, jij bent zo een stoere geëmancipeerde vrouw.. Heet jij toevallig aletta jacobs?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb zes jaar samengewoond met een man .. niet met een blikje bier.. dat jij een fles bacardi als je vriendin ziet omdat je niets anders te neuken kan krijgen is mijn schuld niet.. hou lekker je bek tegen mij ja
Waarom word er altijd zo negatief gedaan over kanker.. Draag het nu al 3 jaar bij me en zou niet zonder willen.. Heerlijk!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
loop je nu met je eigen ziekte rond te strooien in de hoop dat je iemand aansteekt??? en nee ik heet geen aletta jacobs
Kanker is best een hippe ziekte.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom word er altijd zo negatief gedaan over kanker.. Draag het nu al 3 jaar bij me en zou niet zonder willen.. Heerlijk!
je stelde je voor aan hem en je zei: zo dat wordt er niet beter op!!!!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:25 schreef Koffielurk01 het volgende:
Je ex die voor je neus staat in de kroeg... met haar nieuwe vriend.
Waarom is het verboden om mensen te doden?
(Ik ben gewoon jaloers, i guess).
Helaas is moord niet toegestaan anders dan vermoordde ik mijn ex gewoon, dan kan ik haar ook niet meer tegenkomen!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:39 schreef Gierigesloeber het volgende:
Al mijn ex-en metsel ik altijd in
M'n opa is overleden aan kanker, is dat ervaring genoeg? Kanker toch op.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:08 schreef kyna het volgende:
[..]
als je er zelf mee te maken krijgt praat je wel anders
Fuck that, ik haat haar gewoon. En als ik iemand haat dan is dood gaan nog het minste wat ik iemand toe wens.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:59 schreef slakkie het volgende:
Als je je ex wilt vermoorden ben je niet jaloers, dan heb je gewoon andere issues. Ga eens praten met de psycholoog op school.
Nee, best een knuppel eigenlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:13 schreef Nemain het volgende:
En was haar nieuwe vriend nog een beetje knap?
Verkanker mijn topic eens niet met al de gejank over het woord kanker. Het is een lullig manier om dood te gaan. Maar het maar een woord dus stel je niet aan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:15 schreef slakkie het volgende:
[..]
M'n opa is overleden aan kanker, is dat ervaring genoeg? Kanker toch op.
nou dan waarom zeg je t dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:15 schreef slakkie het volgende:
[..]
M'n opa is overleden aan kanker, is dat ervaring genoeg? Kanker toch op.
Omdat ik ook niet ga janken als een ex tegenkom. Deal with it, life goes on.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:17 schreef kyna het volgende:
[..]
nou dan waarom zeg je t dan?
gebruik dan n ander woord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |