coolquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:36 schreef afcajos het volgende:
Zoiets moet je omdraaien faler!
Ik stond een week nadat het uit was met een meid in de kroeg te zoenen voor de ogen van mijn ex[ afbeelding ]
Jawelquote:
Een blik bier kwalificeert niet als ex. Hoe op de relatie ook is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:06 schreef DJMO het volgende:
doe je het toch verkeerd.. mijn ex is mijn getuige als ik ga trouwen met mijn huidige partner.. je kan ook als vrienden uit elkaar gaan..
conclusie: TS is idd stikjaloers en kan er niet mee omgaan
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:10 schreef slakkie het volgende:
[..]
Een blik bier kwalificeert niet als ex. Hoe op de relatie ook is.
Dat zijn zequote:Op zondag 10 augustus 2008 18:15 schreef thewhiteguy het volgende:
Ik had het 2 maanden geleden ook. Stond strak van de coke en heb die gast gewoon op zijn kop gemept. Moet je maar niet daarheen komen als je weet dat ik er ook ben \0/
ik heb zes jaar samengewoond met een man .. niet met een blikje bier.. dat jij een fles bacardi als je vriendin ziet omdat je niets anders te neuken kan krijgen is mijn schuld niet.. hou lekker je bek tegen mij jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:10 schreef slakkie het volgende:
[..]
Een blik bier kwalificeert niet als ex. Hoe op de relatie ook is.
Kanker de kanker de bloedlul kankert, jij bent zo een stoere geëmancipeerde vrouw.. Heet jij toevallig aletta jacobs?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb zes jaar samengewoond met een man .. niet met een blikje bier.. dat jij een fles bacardi als je vriendin ziet omdat je niets anders te neuken kan krijgen is mijn schuld niet.. hou lekker je bek tegen mij ja
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:06 schreef fathank het volgende:
Lekker voor je. Je ex kan trouwens best lekker pijpen
loop je nu met je eigen ziekte rond te strooien in de hoop dat je iemand aansteekt??? en nee ik heet geen aletta jacobsquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Kanker de kanker de bloedlul kankert, jij bent zo een stoere geëmancipeerde vrouw.. Heet jij toevallig aletta jacobs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |