Ja, echt mooi en stoer.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die twee PeterNB's in Den Bosch....was grappig
Actieve wandbekleding hebben ze in Indonesië ook, alleen zijn het dan kakkerlakken en andere griezels meestalquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij mijn tent is top was er een restaurant en die deed hele hippe dingen met actieve wandbekleding.
Dat "oud geld" van jou is best veel hè?quote:
Hoe komen we opeens op Indonesië?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Actieve wandbekleding hebben ze in Indonesië ook, alleen zijn het dan kakkerlakken en andere griezels meestal
Iets willen staat niet gelijk aan krijgen he.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat "oud geld" van jou is best veel hè?
Aah.. nee het ging prima.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Blikken van buren, iets met geluid maar wat wel meeviel.
Zo, ik heb mijn best gedaan.
Mooi. Wegwezen daar.quote:
Sorryquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je spoilert, stream loopt een stukkie achter.
Je gebeden zijn verhoordquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi. Wegwezen daar.
Dat olympisch voetbal slaat toch al nergens op en Makaay en De Guzman lopen er alleen maar risico. Hup VS.
Nou, dat valt te betwisten, maar op deze manier slaat het nergens op, met dat onder de 23-gedoe. En dan dispensatiespelers. Schei uit.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:10 schreef Dementor het volgende:
Voetbal hoort helemaal niet thuis op de OS.
Vind ik.
Misschien helpt het als Frits de Kikker de spelers weer even toespreekt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ja hoor, 1-2 De magie van Foppe is weg.....
Of je doet alsof je wederhelft al Duits is, kan je meedoen met 'Grenzeloos verliefd'!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
Een soort combinatie van Evelien en de verbouwing / het huis.
Oh jij leest oude berichten, dat mag heul niet!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:16 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Of je doet alsof je wederhelft al Duits is, kan je meedoen met 'Grenzeloos verliefd'!
Je gaat het dus echt doen, Noekje? Spannend hoor! En moedig.
Haha, heerlijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Af en toe komt er wel een brief van ze, maar die gooi ik dan weer weg.......![]()
Hallo, ik moet toch weten waar het over gaat!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:17 schreef Dementor het volgende:
Oh jij leest oude berichten, dat mag heul niet!
Oja.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:18 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hallo, ik moet toch weten waar het over gaat!
Oh ja, grenzeloos verliefd. Van de weelde naar een lemen hut maar god god, wat hebben we het 3 weken leuk samen en dan begint de ellende. Die manifesteert zich vaak in de vorm van een schoonmoeder en hele families die bij je intrekken. Leuk programma!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:16 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Of je doet alsof je wederhelft al Duits is, kan je meedoen met 'Grenzeloos verliefd'!
Je gaat het dus echt doen, Noekje? Spannend hoor! En moedig.
Is toch raar? Die brieven sturen ze naar iemand die overleden is, en niemand van UPC die eens gaat informeren of het signaal stopt.quote:
Was ook een aflevering met een jongen die naar Noorwegen ging verhuizen voor zo'n blonde schone. Zij had duizend vriendinnen, d'r studie, hobby's, noem maar op. Hij was brandweerman geweest, maar sprak de Noorse taal nog niet. De hele dag maar een beetje thuis zitten en wachten tot z'n chickie eindelijk thuis kwam. En ze was niet eens aardig! Ik werd er een beetje droevig van.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:22 schreef noekje het volgende:
Oh ja, grenzeloos verliefd. Van de weelde naar een lemen hut maar god god, wat hebben we het 3 weken leuk samen en dan begint de ellende. Die manifesteert zich vaak in de vorm van een schoonmoeder en hele families die bij je intrekken. Leuk programma!
Dat is toch wat een brandweerman doet?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:27 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Was ook een aflevering met een jongen die naar Noorwegen ging verhuizen voor zo'n blonde schone. Zij had duizend vriendinnen, d'r studie, hobby's, noem maar op. Hij was brandweerman geweest, maar sprak de Noorse taal nog niet. De hele dag maar een beetje thuis zitten en wachten tot z'n chickie eindelijk thuis kwam. En ze was niet eens aardig! Ik werd er een beetje droevig van.
Of die Nederlandse vrouw met die Canadees. Hup, zij zwanger. Hij alles op z'n kop gezet, Gaat met haar in zo'n geflipte gemeenschap wonen want dat leek haar enig, moet een pauperbaantje aannemen in de supermarkt, gaat ze er met zo'n hippie vandoor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:27 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Was ook een aflevering met een jongen die naar Noorwegen ging verhuizen voor zo'n blonde schone. Zij had duizend vriendinnen, d'r studie, hobby's, noem maar op. Hij was brandweerman geweest, maar sprak de Noorse taal nog niet. De hele dag maar een beetje thuis zitten en wachten tot z'n chickie eindelijk thuis kwam. En ze was niet eens aardig! Ik werd er een beetje droevig van.
Ja, wachten zal ie inderdaad wel gewend zijn. Maar toch, ze volgden hem naar zo'n sollicitatie bij de lokale brandweer en die zeiden ja er is 1 plekje en ongeveer 300 aanmeldingen. Dan kiezen ze heus geen niet-Noor. Ik ben zelfs nog op de website gaan kijken bij 'hoe gaat het nu met..' om te kijken of hij z'n verstand weer had hervonden en lekker terug naar Rotterdam was gegaan. Maar nee.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:28 schreef Dementor het volgende:
Dat is toch wat een brandweerman doet?
Wachten tot dat hij word opgeroepen om een brandje te blussen.
Wat een verhaal.
Hehe, kom maar op!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:29 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb wat Dementor betreft GOED NIEUWS en SLECHT NIEUWS voor je.............
Vertel, heb je al een nieuw script klaarliggen voor de aankomende week?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb wat Dementor betreft GOED NIEUWS en SLECHT NIEUWS voor je.............
Het goede nieuws is: Hij doet het nog !!quote:
Nee, inderdaad. Ik luister naar Peter als Sly.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Saan![]()
Jij kijkt vast niet naar de spelen?
Nee, ik laat het los voor vandaag. Geen behang meer, geen koelkasten met ijsblokjes, geen scholen meer. Ik ga experimenteel koken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Op verzoek van mij voor Noekje, RTL4, een huis kopen in buiteland
Hoe laat eten we?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik laat het los voor vandaag. Geen behang meer, geen koelkasten met ijsblokjes, geen scholen meer. Ik ga experimenteel koken.
Peter op zijn bestquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:38 schreef Lobasca het volgende:
Verhip, ik dacht dat het een link was naar justin tv...![]()
Ga ik ook ff luisteren, naar Slaaaaaaaaaj.
Doe mij maar een patatje oorlogquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:40 schreef noekje het volgende:
18.00 uur, hoop ik en anders gaan we naar de snackbar.
Ras of gewone?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe mij maar een patatje oorlogen een stateetje.
RAS ofcourse.quote:
* Gaat alvast op zoek naar z'n vetpanquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:40 schreef noekje het volgende:
[..]
18.00 uur, hoop ik en anders gaan we naar de snackbar.
Een rassenoorlog?quote:
Sorry, dat komt door de shoarma van gisterenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:58 schreef blomst het volgende:
wie hoor ik daar?
stinkerdquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sorry, dat komt door de shoarma van gisteren
Ik heb al alle kanten uit geroepen, maar het werkt niet. Snap er niets van.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is dat voor een kutsite. Groet je netjes de mensen en krijg je een ban?
Ik kom niet op sites waar ze bij je eerste begroeting al om een ban gaan lopen zeuren.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb al alle kanten uit geroepen, maar het werkt niet. Snap er niets van.
Toevoeging:
Het was niet Peter, en hij kan je niet unbannen, dan moet je eerst terugkomen.
ach joh ze spelen wat met de knopjes.zet je er over heenquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kom niet op sites waar ze bij je eerste begroeting al om een ban gaan lopen zeuren.
En dat je die dan ook nog eens krijgt zonder reden. Met dat soort paupers laat ik mij niet in.
Toe nou. Peter was het niet en ik ook niet. Ik denk dat er gewoon een ander op een verkeerd knopje heeft gedrukt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kom niet op sites waar ze bij je eerste begroeting al om een ban gaan lopen zeuren.
En dat je die dan ook nog eens krijgt zonder reden. Met dat soort paupers laat ik mij niet in.
je gaat toch niet smekenquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Toe nou. Peter was het niet en ik ook niet. Ik denk dat er gewoon een ander op een verkeerd knopje heeft gedrukt.
Je mag best wel lief zijn, ik wist immers het goede knopje voor je te vinden. Kom nou maar.
is hem gemeld toch dat het een misverstand was, dat moet genoeg zijn!quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lullig, hij was net binnen en iedereen aan het begroeten.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:37 schreef blomst het volgende:
[..]
is hem gemeld toch dat het een misverstand was, dat moet genoeg zijn!
En daarna word je nog vriendelijk uitgezwaaid ook, door der Ronald.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je eenmaal de schijn tegen hebt.
u_bent_zojuist.html.... nee, ik klik niet.quote:
OK, vrijwillge rickroll dan... klik.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Joh, die is zo overduidelijk slecht dat je gewoon moet klikken.
"Direct image links are verboten"quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, vrijwillge rickroll dan... klik.
Oe, slécht ja !![]()
Ik moest lachen. Hij danst best cute.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Joh, die is zo overduidelijk slecht dat je gewoon moet klikken.
Obama is gewoon tof.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Hij danst best cute.
Mazaruquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is gewoon een vuige machtswellusteling en ik vertrouw hem voor geen cent.
Die laat Blackwater komen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zie ik John McCain niet doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |