Toe nou. Peter was het niet en ik ook niet. Ik denk dat er gewoon een ander op een verkeerd knopje heeft gedrukt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kom niet op sites waar ze bij je eerste begroeting al om een ban gaan lopen zeuren.
En dat je die dan ook nog eens krijgt zonder reden. Met dat soort paupers laat ik mij niet in.
je gaat toch niet smekenquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Toe nou. Peter was het niet en ik ook niet. Ik denk dat er gewoon een ander op een verkeerd knopje heeft gedrukt.
Je mag best wel lief zijn, ik wist immers het goede knopje voor je te vinden. Kom nou maar.
is hem gemeld toch dat het een misverstand was, dat moet genoeg zijn!quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lullig, hij was net binnen en iedereen aan het begroeten.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:37 schreef blomst het volgende:
[..]
is hem gemeld toch dat het een misverstand was, dat moet genoeg zijn!
En daarna word je nog vriendelijk uitgezwaaid ook, door der Ronald.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je eenmaal de schijn tegen hebt.
u_bent_zojuist.html.... nee, ik klik niet.quote:
OK, vrijwillge rickroll dan... klik.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Joh, die is zo overduidelijk slecht dat je gewoon moet klikken.
"Direct image links are verboten"quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, vrijwillge rickroll dan... klik.
Oe, slécht ja !![]()
Ik moest lachen. Hij danst best cute.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Joh, die is zo overduidelijk slecht dat je gewoon moet klikken.
Obama is gewoon tof.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Hij danst best cute.
Mazaruquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is gewoon een vuige machtswellusteling en ik vertrouw hem voor geen cent.
Die laat Blackwater komen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zie ik John McCain niet doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |