Nee, inderdaad. Ik luister naar Peter als Sly.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Saan![]()
Jij kijkt vast niet naar de spelen?
Nee, ik laat het los voor vandaag. Geen behang meer, geen koelkasten met ijsblokjes, geen scholen meer. Ik ga experimenteel koken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Op verzoek van mij voor Noekje, RTL4, een huis kopen in buiteland
Hoe laat eten we?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik laat het los voor vandaag. Geen behang meer, geen koelkasten met ijsblokjes, geen scholen meer. Ik ga experimenteel koken.
Peter op zijn bestquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:38 schreef Lobasca het volgende:
Verhip, ik dacht dat het een link was naar justin tv...![]()
Ga ik ook ff luisteren, naar Slaaaaaaaaaj.
Doe mij maar een patatje oorlogquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:40 schreef noekje het volgende:
18.00 uur, hoop ik en anders gaan we naar de snackbar.
Ras of gewone?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe mij maar een patatje oorlogen een stateetje.
RAS ofcourse.quote:
* Gaat alvast op zoek naar z'n vetpanquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:40 schreef noekje het volgende:
[..]
18.00 uur, hoop ik en anders gaan we naar de snackbar.
Een rassenoorlog?quote:
Sorry, dat komt door de shoarma van gisterenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:58 schreef blomst het volgende:
wie hoor ik daar?
stinkerdquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sorry, dat komt door de shoarma van gisteren
Ik heb al alle kanten uit geroepen, maar het werkt niet. Snap er niets van.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is dat voor een kutsite. Groet je netjes de mensen en krijg je een ban?
Ik kom niet op sites waar ze bij je eerste begroeting al om een ban gaan lopen zeuren.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb al alle kanten uit geroepen, maar het werkt niet. Snap er niets van.
Toevoeging:
Het was niet Peter, en hij kan je niet unbannen, dan moet je eerst terugkomen.
ach joh ze spelen wat met de knopjes.zet je er over heenquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kom niet op sites waar ze bij je eerste begroeting al om een ban gaan lopen zeuren.
En dat je die dan ook nog eens krijgt zonder reden. Met dat soort paupers laat ik mij niet in.
Toe nou. Peter was het niet en ik ook niet. Ik denk dat er gewoon een ander op een verkeerd knopje heeft gedrukt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kom niet op sites waar ze bij je eerste begroeting al om een ban gaan lopen zeuren.
En dat je die dan ook nog eens krijgt zonder reden. Met dat soort paupers laat ik mij niet in.
je gaat toch niet smekenquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Toe nou. Peter was het niet en ik ook niet. Ik denk dat er gewoon een ander op een verkeerd knopje heeft gedrukt.
Je mag best wel lief zijn, ik wist immers het goede knopje voor je te vinden. Kom nou maar.
is hem gemeld toch dat het een misverstand was, dat moet genoeg zijn!quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lullig, hij was net binnen en iedereen aan het begroeten.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:37 schreef blomst het volgende:
[..]
is hem gemeld toch dat het een misverstand was, dat moet genoeg zijn!
En daarna word je nog vriendelijk uitgezwaaid ook, door der Ronald.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je eenmaal de schijn tegen hebt.
u_bent_zojuist.html.... nee, ik klik niet.quote:
OK, vrijwillge rickroll dan... klik.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Joh, die is zo overduidelijk slecht dat je gewoon moet klikken.
"Direct image links are verboten"quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, vrijwillge rickroll dan... klik.
Oe, slécht ja !![]()
Ik moest lachen. Hij danst best cute.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Joh, die is zo overduidelijk slecht dat je gewoon moet klikken.
Obama is gewoon tof.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Hij danst best cute.
Mazaruquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is gewoon een vuige machtswellusteling en ik vertrouw hem voor geen cent.
Die laat Blackwater komen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zie ik John McCain niet doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |