Oooohhh, mag ik moderator worden? Ben ik al op één cam chat en op ustream, alleen justin mis ik nog.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:31 schreef PeterNB het volgende:
Als we winnen zouden ze het hofplein weer gaan bevolken ???
*webcam vast neerzet* http://www.justin.tv/peternb
Behang weet ik al.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus onze lieve Noekje gaat ons verlaten, wat een takketrutje ook![]()
Zó egoistisch vind ik dat, voor eigen geluk gaan
Misschien heeft Net5 wel interesse?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Behang weet ik al.Nu alleen de prijs nog en wanneer hè? Het kan nog wel op 100 dingen stuk lopen. Misschien word ik over 3 nachten hyperventilerend wakker en, NEE!! schreeuwend.
Je weet het niet. ABC!
Ja leuk!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien heeft Net5 wel interesse?
Er is maar één soort behang dat ruled en dat is scan! Te verkrijgen in allerlei figuurtjes, te sausen in de gewenste kleur, ijzersterk, verbergt alle scheuren en barsten blijvend. Ik wil al tientallen jaren niets anders meer!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Behang weet ik al.Nu alleen de prijs nog en wanneer hè? Het kan nog wel op 100 dingen stuk lopen. Misschien word ik over 3 nachten hyperventilerend wakker en, NEE!! schreeuwend.
Je weet het niet. ABC!
Ja, gisteren was het idd aardig. Geen blikken op het veldje dit keer?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:45 schreef Gert het volgende:
Zo, weer in sunny The Hague.
Gisteren een lekkere zonnige dag gehad in Manu-land. Maar vannachtt ging het mis. Slapen in een tent terwijl het regent is lekker, maar hem afbreken niet. Haringen uit de zompige grond rukken, modderklodders om je oren. Ach het is ook wel weer heel aards.![]()
Hier nog iets gebeurd? Zijn jullie massaal dronken en rel-lustig geweest vannacht? Heeft Peter nog een extra uitzending ingelast?
Ik wil fotobehang! Ook in allerlei motiefjes!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is maar één soort behang dat ruled en dat is scan! Te verkrijgen in allerlei figuurtjes, te sausen in de gewenste kleur, ijzersterk, verbergt alle scheuren en barsten blijvend. Ik wil al tientallen jaren niets anders meer!
Enne, gefeliciteerd met het principebesluit
Zeg es eerlijk, hoe zie jij jouw uitzicht, vast en zeker ook via de webcam?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:47 schreef Disana het volgende:
Kom ook even naar Peters uitzicht kijken: http://nl.justin.tv/peternb
Fotobehangquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil fotobehang! Ook in allerlei motiefjes!
Bij mijn tent is top was er een restaurant en die deed hele hippe dingen met actieve wandbekleding.quote:
Mooi, een hele lcd wand! Of een beamer zodat je het beeld iedere kunt veranderen, met ondergaande zon enzo....quote:
Blikken?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, gisteren was het idd aardig. Geen blikken op het veldje dit keer?
Blikken van buren, iets met geluid maar wat wel meeviel.quote:
Ja, die twee PeterNB's in Den Bosch....was grappigquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij mijn tent is top was er een restaurant en die deed hele hippe dingen met actieve wandbekleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |