Ja, echt mooi en stoer.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die twee PeterNB's in Den Bosch....was grappig
Actieve wandbekleding hebben ze in Indonesië ook, alleen zijn het dan kakkerlakken en andere griezels meestalquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij mijn tent is top was er een restaurant en die deed hele hippe dingen met actieve wandbekleding.
Dat "oud geld" van jou is best veel hè?quote:
Hoe komen we opeens op Indonesië?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Actieve wandbekleding hebben ze in Indonesië ook, alleen zijn het dan kakkerlakken en andere griezels meestal
Iets willen staat niet gelijk aan krijgen he.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat "oud geld" van jou is best veel hè?
Aah.. nee het ging prima.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Blikken van buren, iets met geluid maar wat wel meeviel.
Zo, ik heb mijn best gedaan.
Mooi. Wegwezen daar.quote:
Sorryquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je spoilert, stream loopt een stukkie achter.
Je gebeden zijn verhoordquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi. Wegwezen daar.
Dat olympisch voetbal slaat toch al nergens op en Makaay en De Guzman lopen er alleen maar risico. Hup VS.
Nou, dat valt te betwisten, maar op deze manier slaat het nergens op, met dat onder de 23-gedoe. En dan dispensatiespelers. Schei uit.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:10 schreef Dementor het volgende:
Voetbal hoort helemaal niet thuis op de OS.
Vind ik.
Misschien helpt het als Frits de Kikker de spelers weer even toespreekt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ja hoor, 1-2 De magie van Foppe is weg.....
Of je doet alsof je wederhelft al Duits is, kan je meedoen met 'Grenzeloos verliefd'!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
Een soort combinatie van Evelien en de verbouwing / het huis.
Oh jij leest oude berichten, dat mag heul niet!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:16 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Of je doet alsof je wederhelft al Duits is, kan je meedoen met 'Grenzeloos verliefd'!
Je gaat het dus echt doen, Noekje? Spannend hoor! En moedig.
Haha, heerlijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Af en toe komt er wel een brief van ze, maar die gooi ik dan weer weg.......![]()
Hallo, ik moet toch weten waar het over gaat!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:17 schreef Dementor het volgende:
Oh jij leest oude berichten, dat mag heul niet!
Oja.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:18 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hallo, ik moet toch weten waar het over gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |