tsss, beter heb je gewoon internet op je telefoonquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef slindenau het volgende:
Ga zo naar de stad, en dan zoeen nerderig internetcafe induiken om te fokken jeweetz.
ja maar daar zitten geen emo meisjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef slindenau het volgende:
Ga zo naar de stad, en dan zoeen nerderig internetcafe induiken om te fokken jeweetz.
Heb ik ook wel, alleen prepaid met nog maar 3 euro beltegoed. Dus dan moet ik een hotspot hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
tsss, beter heb je gewoon internet op je telefoon
ik vind die japannerzo stoer maar hoe kan hij in godsnaam zoveel vretenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
Alle stoere mannen moeten morgen werken.
onbeperkt voordewinquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
Heb ik ook wel, alleen prepaid met nog maar 3 euro beltegoed. Dus dan moet ik een hotspot hebben.
zit niet op me paupertelefoonquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
tsss, beter heb je gewoon internet op je telefoon
Enorme maag heeft ie van z'n geboorte, ook veel trainen enzo. Hij slikt ook alles gelijk in zonder te bijtenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:44 schreef gers het volgende:
[..]
ik vind die japannerzo stoer maar hoe kan hij in godsnaam zoveel vreten
Uhm. mn haar zit leukquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:45 schreef Hyman het volgende:
ik verveel me de tering, heeft niemand iets leuks te melden, behalve dat er een fap/sop film op tv is?
Nee, dat is zo ongeveer de hele basis van deze KLB BAGGER S/FCquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:45 schreef Hyman het volgende:
ik verveel me de tering, heeft niemand iets leuks te melden, behalve dat er een fap/sop film op tv is?
PICS anders kan ik niet fappenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uhm. mn haar zit leuk? Ik ga uit vanavond. Zou je ook moeten doen
heb vrij tot dinsdagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:45 schreef Hyman het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Enorme maag heeft ie van z'n geboorte, ook veel trainen enzo. Hij slikt ook alles gelijk in zonder te bijten!
* DeHangui mont opent doetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee.
Maar je mag me tampeloeris wel ff in de mond nemen
ik ben dus niet stoerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
Alle stoere mannen moeten morgen werken.
Eigenlijk wel heh?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is; zeggen dat het friet is!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:45 schreef Hyman het volgende:
waarom ga je dan nietquote:
Je bent verdomme net 13 man, je had al lang in bed moeten liggen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bent verdomme net 13 man, je had al lang in bed moeten liggen.
IcK mAkEn?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaas. Ben ik te lui om een foto te maken
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaas. Ben ik te lui om een foto te maken
ga je vanavond met mij mee naar huis of kost het me weer GHB ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik kruip gewoon weer langs de regenpijp vannacht!
* Sackboy hem erin schuiftquote:
te lui, vandaag weer van 10:00 tot 20:00 gewerkt, gisteren ookal weg geweest tot middernacht,quote:
hard rent naar toilet [edit] te laatquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:50 schreef gers het volgende:
[..]
en op je fobo zie je er zo goed uit
[ afbeelding ]
Maar dat is het helemaal niet. Het is patat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is; zeggen dat het friet is!
Doe de GHB maar ja!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:51 schreef gers het volgende:
[..]
ga je vanavond met mij mee naar huis of kost het me weer GHB ?
kk, is op ehmmm.. smirnofquote:
de tering 10 uur werkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
te lui, vandaag weer van 10:00 tot 20:00 gewerkt, gisteren ookal weg geweest tot middernacht,
we gingen wel nog ff langs de McDrive, op de fiets.
vandaag eigenlijk niks meegemaakt
Tot middernacht, nou boehoequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
te lui, vandaag weer van 10:00 tot 20:00 gewerkt, gisteren ookal weg geweest tot middernacht,
we gingen wel nog ff langs de McDrive, op de fiets.
vandaag eigenlijk niks meegemaakt
ik ben gewoon lui dat is'tquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot middernacht, nou boehoega gewoon
quote:
WAORquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:53 schreef DeHangui het volgende:
LESBISCHE SEX ALERT ! [ afbeelding ]
huillie en er zuilen vast tenten zijn waar dat niet hoeftquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
ohja en als ik nu ga, dan moet ik entree betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |