Idd wat een zin op bouw. heb jij geen tv dat jij niet vieze lesbische en bisex magkijkenquote:
DIE WIL IK OOKquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:31 schreef elfzesendertig het volgende:
Zeg, Breathtaking, ik krijg toch nog wel Lowlands foto's met jou erop he?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:34 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Idd wat een zin op bouw. heb jij geen tv dat jij niet vieze lesbische en bisex magkijken
Zin op bouw is anders dan krom nederlandsquote:
Gooi je foto/paint eens neerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
Die film op 8 is zeker fapmateriaal voor jullie
Geen sopmateriaal voor jou danquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
Die film op 8 is zeker fapmateriaal voor jullie
Nee hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:36 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Zin op bouw is anders dan krom nederlands
Yes yesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:31 schreef elfzesendertig het volgende:
Zeg, Breathtaking, ik krijg toch nog wel Lowlands foto's met jou erop he?
Ok, vrijen?quote:
gewoon hier neerzettenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan hadden ze alle 3 toch wat lekkerder moeten zijn
beide?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:39 schreef gers het volgende:
zal ik trouwens vanavond de stad in gaan of fokken ?
Got it!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yes yesuiteraard. Beloofd is beloofd right
!
Nee.quote:
Zoenen?quote:
Dat okselhaar maakt het helemaal af inderdaad!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:39 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Got it!
[ afbeelding ]
Ja rtl8 is me fapsapmaterial
ja maar als ik de minderjarige emo meisjes play kan ik niet fokkenquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:39 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Got it!
[ afbeelding ]
Ja rtl8 is me fapsapmaterial
Nee.quote:
Je maakt een geintjequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef slindenau het volgende:
Ga zo naar de stad, en dan zoeen nerderig internetcafe induiken om te fokken jeweetz.
Ik werk tot 06:00, telt dat mee?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
Alle stoere mannen moeten morgen werken.
Dat was in gebiedende wijs richting GERS grapjas, ik zit nu toch al te fokken. En de stad ga ik niet in met dit kutweerquote:
tsss, beter heb je gewoon internet op je telefoonquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef slindenau het volgende:
Ga zo naar de stad, en dan zoeen nerderig internetcafe induiken om te fokken jeweetz.
ja maar daar zitten geen emo meisjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef slindenau het volgende:
Heb ik ook wel, alleen prepaid met nog maar 3 euro beltegoed. Dus dan moet ik een hotspot hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
tsss, beter heb je gewoon internet op je telefoon
ik vind die japannerzo stoer maar hoe kan hij in godsnaam zoveel vretenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
onbeperkt voordewinquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
Heb ik ook wel, alleen prepaid met nog maar 3 euro beltegoed. Dus dan moet ik een hotspot hebben.
zit niet op me paupertelefoonquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
tsss, beter heb je gewoon internet op je telefoon
Enorme maag heeft ie van z'n geboorte, ook veel trainen enzo. Hij slikt ook alles gelijk in zonder te bijtenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:44 schreef gers het volgende:
[..]
ik vind die japannerzo stoer maar hoe kan hij in godsnaam zoveel vreten
Uhm. mn haar zit leukquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:45 schreef Hyman het volgende:
ik verveel me de tering, heeft niemand iets leuks te melden, behalve dat er een fap/sop film op tv is?
Nee, dat is zo ongeveer de hele basis van deze KLB BAGGER S/FCquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:45 schreef Hyman het volgende:
ik verveel me de tering, heeft niemand iets leuks te melden, behalve dat er een fap/sop film op tv is?
PICS anders kan ik niet fappenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uhm. mn haar zit leuk? Ik ga uit vanavond. Zou je ook moeten doen
heb vrij tot dinsdagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:45 schreef Hyman het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Enorme maag heeft ie van z'n geboorte, ook veel trainen enzo. Hij slikt ook alles gelijk in zonder te bijten!
* DeHangui mont opent doetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee.
Maar je mag me tampeloeris wel ff in de mond nemen
ik ben dus niet stoerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
Eigenlijk wel heh?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is; zeggen dat het friet is!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:45 schreef Hyman het volgende:
waarom ga je dan nietquote:
Je bent verdomme net 13 man, je had al lang in bed moeten liggen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bent verdomme net 13 man, je had al lang in bed moeten liggen.
IcK mAkEn?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaas. Ben ik te lui om een foto te maken
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaas. Ben ik te lui om een foto te maken
ga je vanavond met mij mee naar huis of kost het me weer GHB ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik kruip gewoon weer langs de regenpijp vannacht!
* Sackboy hem erin schuiftquote:
te lui, vandaag weer van 10:00 tot 20:00 gewerkt, gisteren ookal weg geweest tot middernacht,quote:
hard rent naar toilet [edit] te laatquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:50 schreef gers het volgende:
[..]
en op je fobo zie je er zo goed uit
[ afbeelding ]
Maar dat is het helemaal niet. Het is patat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is; zeggen dat het friet is!
Doe de GHB maar ja!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:51 schreef gers het volgende:
[..]
ga je vanavond met mij mee naar huis of kost het me weer GHB ?
kk, is op ehmmm.. smirnofquote:
de tering 10 uur werkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
te lui, vandaag weer van 10:00 tot 20:00 gewerkt, gisteren ookal weg geweest tot middernacht,
we gingen wel nog ff langs de McDrive, op de fiets.
vandaag eigenlijk niks meegemaakt
Tot middernacht, nou boehoequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
te lui, vandaag weer van 10:00 tot 20:00 gewerkt, gisteren ookal weg geweest tot middernacht,
we gingen wel nog ff langs de McDrive, op de fiets.
vandaag eigenlijk niks meegemaakt
ik ben gewoon lui dat is'tquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot middernacht, nou boehoega gewoon
quote:
WAORquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:53 schreef DeHangui het volgende:
LESBISCHE SEX ALERT ! [ afbeelding ]
huillie en er zuilen vast tenten zijn waar dat niet hoeftquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
ohja en als ik nu ga, dan moet ik entree betalen
maten zijn al naar die tent toe, maar ik had niet zo'n zin, dus om nou in mn eentje te gaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:55 schreef gers het volgende:
[..]
huillie en er zuilen vast tenten zijn waar dat niet hoeft
Inderdaad, boo fucking hoo. Ik begin soms pas om middernachtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot middernacht, nou boehoega gewoon
dan ga je toch ook naar die tentquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
maten zijn al naar die tent toe, maar ik had niet zo'n zin, dus om nou in mn eentje te gaan
Ik begin nooit voor middernachtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Inderdaad, boo fucking hoo. Ik begin soms pas om middernacht
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
Voor jullie:
[ afbeelding ]
Disclaimer: Not my boobs.
Ik zie niks?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
Voor jullie:
[ afbeelding ]
Disclaimer: Not my boobs.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:58 schreef De_Ananas het volgende:
Stelletje tieners hier, wij gaan gewoon standaard om 1 uur ofzo!!!
En nu weer terug naar de ranja jullie!
'quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt gelijkhier is er voor 1en sowieso geen reet aan.
Jouw reet ook niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt gelijkhier is er voor 1en sowieso geen reet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |