Ze speelt ook een geweldige rol in de klassieker Wrong Turnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:36 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Allemaal Entourage kijken heren!
Deze heb ik ook gezien, te grappig gewoon, Adam Sandlerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:50 schreef Opperkwal het volgende:
You Don't Mess With The Zohan - 6,5
Grappige flauwe humor, vermakelijk. Niet meer dan dat.
Seizoen 2 is een stuk beter.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:10 schreef Hulkio het volgende:
Dexter (S1) (2006)
Jammer dat men niet meer met het verhaal heeft gedaan, dat zat er zeker wel in! 7.0
Ga ik daar denk ik toch maar even aan beginnen, zie net dat eind september in de VS het derde seizoen begint.quote:
Heb ik nu ook bekeken. Best goed, al zat er misschien soms wat te weinig vaart in.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lásky jedné plavovlásky (Loves of a Blonde) (1965, Tsj, Milos Forman)
Andula woont en werkt met heel veel andere vrouwen in een stadje. Er zijn zoveel vrouwen dat de man-vrouw verhouding 1 op 16 is. Om dat recht te trekken wordt er een groep reservisten geplaatst in het stadje. Maar die bestaat uit oudere, onknappe, onromantische reservisten. Niet het type waar Andula en haar vriendinnen op zitten te wachten. Maar gelukkig is er ook nog de jonge knappe pianospeler Milda. Na een zwoele nacht wordt Andula verliefd op Milda. Daarom besluit ze hem op te zoeken in zijn geboortestad. Maar daar zit hij en zijn ouders eigenlijk niet op te wachten.
De film laat voornamelijk zien imo dat meisjes naar liefde, geborgenheid, zekerheid en vertrouwen hunkeren. Terwijl mannen en jongens smiechten zijn, die die meisjes van alles wijs maken om in bed te krijgen. Andula is niet totaal naïef. Ze heeft de bedoelingen van een groepje oudere mannen tijdens een feest uitstekend door. Maar als ze dan de knappe jonge Milda tegenkomt, valt ze als een blok. Zodat ze door haar hoop dat ze eindelijk die echte liefde heeft gevonden, niet ziet dat Milda's bedoelingen niet veel anders zijn dan van de oudere mannen.
De derde akte waarin Andula op zoek gaat bij de ouders van Milda, zorgt voor wat komische taferellen.
De film is qua stijl een typisch voorbeeld van Tsjechisch New Wave. Die natuurlijk goed te vergelijken is met de meer bekende Franse New Wave films en ook met de Italiaanse neorealisten.
Ook gezien en het is me een raadsel waarom deze film is gemaakt, wat wilden ze nu vertellen? Het moet een mix van drama en komedie voorstellen, maar men wil echter niet uitgesproken kiezen voor één van die twee en men vergeet dan maar om echt dramatische of komische elementen in de film te steken. Het wordt nergens slecht of saai, maar het komt wel buitengewoon doelloos over.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:54 schreef Atreidez het volgende:
The Promotion
Deze film staat geclassificeerd als comedy, maar lijkt erg veel moeite te doen het er niet te dik boven op te leggen. Doug (Scott) en Richard (Reilly) vechten bij wat een doorsnee supermarkt lijkt voor een nieuwe managerspositie. Het enige onderscheid tussen de twee wordt gemaakt tijdens de film, waar Richard zich ontpopt als een nog grote looser dan Doug is, soms tot het punt dat het eigenlijk zielig was. Vandaar ook de moeite om de humor er van in te kunnen zien. De film is aardig geschoten maar kan zich nergens onderscheiden van andere films en zelfs comedy's die dat al eerder hebben gedaan.
[ afbeelding ]
Ook gezien, en vermakelijk idd. Beetje met schuin oog zitten kijken want heb D'Onofrio niet gespot, maar als ik die naam lees zie ik meteen die blik weer voor mequote:Op zondag 24 augustus 2008 22:41 schreef Cheiron het volgende:
Whehe, vandaag voor het eerst gezien dat Vincent D'Onofrio die alien is in men in Black. Vincent D'Onofrio weet ik veel hoe vaak gezien in Law and Order en diverse films, en Men in Black vaak genoeg gezien.. maar vanavond herkende ik hem pas. Damn.
Oh, en MiB blijft een vermakelijke film.
ik zat met een bedroeft gevoel aan het eind..quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Into the Wild een feel good movie? Ik moest toch echt huilen op het einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |