Ik probeer juist duidelijk te maken dat niemand kan bepalen wat realistisch is in zo'n geval, en daarom zullen de meningen over hoe het overkomt nogal uiteen lopenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe kun jij in godsnaam bepalen wat realistisch is in zo'n situatie? Ben je wel eens in het zuiden van america geweest, in die kleine dorpen daar?
Klopt ben het helemaal met je eens, en dat van die zuidelijke dorpjes, was eigenlijk meer een aanduiding dat er in kleine kutdorpjes rare dingen kunnen leven onder de bevolking. Maar dit is het laatste wat ik er over zeg anders wordt het heel snel een dialoog die ergens anders moet plaatsvindenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:52 schreef Atreidez het volgende:
Tropic Thunder
Deze comedy, uitgevoerd als een parodie op oorlogsfilms, was op zich een erg leuke ervaring. De verzameling acteurs en de karakters die ze neerzetten moet voor iedereen toch wel een paar ingredienten bevatten waardoor deze film de moeite waard is. Het verhaal, de opnames voor een vietnam film die nogal in de war lopen, start met een leuk gegeven maar tijdens het verloop vervaagd het en lijken alle eindjes slordig aan elkaar geknoopt te worden, maar al met al zeker de moeite ward voor de comedy fan.
[ afbeelding ]
[..]
Ik probeer juist duidelijk te maken dat niemand kan bepalen wat realistisch is in zo'n geval, en daarom zullen de meningen over hoe het overkomt nogal uiteen lopenNeemt niet weg dat de oorzaak van de reactie er wel toe doet, want de oorzaak bepaalt hoe goed je je in het verhaal kan verplaatsen, iets wat bij mij duidelijk minder goed ging als bij anderen. Er was trouwens veels te veel groen om het in het zuiden van de VS te laten afspelen, ik weet niet of er een plaatsnaam is genoemd, maar had meer t idee dat het tegen de Canadese grens aan was?
die film moet ik ook nog maar eens kijken.. lijkt me niks meer dan een standaard actiefilmpje met een superheld en een overhypte acteur die dood is gegaan..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:24 schreef Edwinuss het volgende:
Gisteravond voor de 3e keer naar The Dark Knight geweest.
Nouja, je begrijpt het wel
nog niet maar volgens mij volgende week ofzo?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt ben het helemaal met je eens, en dat van die zuidelijke dorpjes, was eigenlijk meer een aanduiding dat er in kleine kutdorpjes rare dingen kunnen leven onder de bevolking. Maar dit is het laatste wat ik er over zeg anders wordt het heel snel een dialoog die ergens anders moet plaatsvinden![]()
Is tropic thunder al uit in de bios hier trouwens?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:19 schreef Kingside het volgende:
You Don't Mess With The Zohan
Erg flauwe film, maar toch wel wat grappige stukken erin.
6
Ze speelt ook een geweldige rol in de klassieker Wrong Turnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:36 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Allemaal Entourage kijken heren!
Deze heb ik ook gezien, te grappig gewoon, Adam Sandlerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:50 schreef Opperkwal het volgende:
You Don't Mess With The Zohan - 6,5
Grappige flauwe humor, vermakelijk. Niet meer dan dat.
Seizoen 2 is een stuk beter.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:10 schreef Hulkio het volgende:
Dexter (S1) (2006)
Jammer dat men niet meer met het verhaal heeft gedaan, dat zat er zeker wel in! 7.0
Ga ik daar denk ik toch maar even aan beginnen, zie net dat eind september in de VS het derde seizoen begint.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |