Shawshank is een prachtige film, maar dat die op nummer 1 moet staan als beste fillm die ooit gemaakt is? Nee, absoluut niet wat mij betreft. De acteerprestaties steken niet ver boven het gemiddelde uit en het verhaal is niet van uitzonderlijk schoonheid of klasse. Shawshank blijft een prachtfilm, maar ergens tussen nummer 50 en 100 zou beter passen vind ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Shawshank ben ik mee eens.. Godfather en Dark Knight mogen wat mij betreft nog wel een stukje meer zakken..
he ja wat een typo:)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'Extreem geweldig' of 'Extreem gewelddadig'? Ik mag toch echt for heaven's sake hopen dat je het tweede bedoelde.
Goed in de zin wat voor inborst wij eigenlijk hebben. Want geef toe. Nederlandsers kunnen er ook wat van om de fan van de tegenpartij te mollen. Zie waar we toe instaat zijn met Das Experiment.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:13 schreef Atreidez het volgende:
Vond je m nou wel of niet goed? Die 7 zegt niet echt veel over wat je er van vond..
Bronquote:A story about a troubled boy growing up in England, set in 1983. He comes across a few skinheads on his way home from school, after a fight. They become his new best friends even like family. Based on experiences of director Shane Meadows.
nano-neutronen die een vliegtuig-simu besturen. Celldeling op een chip zodat het samensmelt en functioneert. Nanobots die in het lichaam gespoten worden. Beelden tapen van uit de hersens van een kat. Hersenens in plakjes snijden op kweek en stimuleren. Complete structuur van hersenen is al op chip. Bewust zijn valt te copieren, te transporteren. Hele enge en immorele ontwikkeling.quote:Kunnen rattenhersenen in de toekomst een vliegtuig besturen? Zal de mens in de toekomst 300 jaar oud worden? En zullen machines uiteindelijk intelligenter dan de homo sapiens worden? De laatste 15 jaar heeft de technologie een enorme evolutie doorgemaakt. Het lijkt alsof de mens erop uit is zijn eigen soort te perfectioneren en in de toekomst misschien zelfs te overstijgen. Het uiteindelijke doel van deze ontwikkeling is iets transhumaans, 'bovenmenselijks' te creëren: een mens met perfecte ogen, immuun voor allerlei ziekten en voor de wetten van dood en verval. Maar ten koste van wat en wie gaat dit? Filmmaker Frank Theys laat je kennis maken met wetenschappers die ervan overtuigd zijn dat we een tijdperk naderen waarin de mens, zoals we die nu kennen, niet meer het meest intelligente wezen op aarde zal zijn. Technocalyps gaat over de verstrekkende gevolgen die de aankomende ontwikkelingen met zich meebrengen voor het menselijk ras. Voor- en tegenstanders worden aan het woord gelaten over dit intigrerende, maar ook onheilspellende toekomstbeeld.
Waar heb je die gezien? Lijkt me namelijk echt een hele boeiende docu.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:05 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
nano-neutronen die een vliegtuig-simu besturen. Celldeling op een chip zodat het samensmelt en functioneert. Nanobots die in het lichaam gespoten worden. Beelden tapen van uit de hersens van een kat. Hersenens in plakjes snijden op kweek en stimuleren. Complete structuur van hersenen is al op chip. Bewust zijn valt te copieren, te transporteren. Hele enge en immorele ontwikkeling.
It's Alive, It's Alive. Een nee dat zijn geen grapjes. DNA geknoei op atoom niveau
Hier een artikel over de docu
Op DVD. Het is gepost in de usenetgroepen. met nzbindex.nl is het wel te vinden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar heb je die gezien? Lijkt me namelijk echt een hele boeiende docu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6 / imdb voteloosEverything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
uhh ik weet niet .. maar ben is gaan checken in mijn votelijst. Destijds in de sneak gezien (dus zonder vooroordeel). Ik heb het een 3 gegeven. En overigens he. De meest notoire IMDB-voter geeft het laagste cijfer en niet de zomaar in het wilde weg klikker. Het was tenenkrommend. Of heb je stiekem eenquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
The next best thing
Ik had deze laatste film van John Schlesinger (Marathon man, Midnight cowboy) nog nooit gezien, dus was best benieuwd. Dat de film slechts een 4 scoort op de IMDB is vaak een teken dat het heel erg meevalt en helemaal zo slecht niet is. Als Madonna een film maakt, geven sommigen de film ongezien al een 1. En ja hoor, dit is best een film die werkt. Madonna acteert niet de sterren van de hemel, dat is waar. Maar het verhaal is best wel pakkend en vooral het laatste half uur werkt wel. Deed me denken aan 'Kramer vs Kramer'. In het genre is de film een dikke 7 waard. Andermaaleen film waarvan je imdb cijfers volkomen moet negeren. De mensen die die cijfers geven zijn nou eenmaal alles behalve doorsnee filmkijkers.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 04:26 schreef Ensenata het volgende:
Continental Circus
*Geen plaatje van te vinden..:P*
A real story about a sport before intrusion of money, sponsors and so on ... Great music (Gong). No actor, only real people in this movie, no tricks, the races are true races. The story of Jack Findlay reflects the life condition of all private motorcycle driver in this time. Giacomo Agostini appears as a prefiguration of what we experience today in motorsport (and also in the other sports).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |