Klopt helemaal , het hoort vriendin te zijn , alleen in die tijd waren we een jaar of 12 dus was het een vriendinnetje .quote:Op woensdag 24 september 2008 09:51 schreef Sonata het volgende:
Afkaarten
Een drankje doen
(<- irritant hierboven: iedereen die ouder dan 5 is en 'vriendinnetje' zegt)
Nog erger: 'dinnetje'quote:Op woensdag 24 september 2008 09:51 schreef Sonata het volgende:
(<- irritant hierboven: iedereen die ouder dan 5 is en 'vriendinnetje' zegt)
Thans.quote:
Weg jij, chill is echt een tof woord.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:40 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind 'tof' ook echt een kutwoord, maar ik gebruik het best vaak. Net als 'chill'
Wie zegt er dan ook tof, gebruik dan Puik!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:40 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind 'tof' ook echt een kutwoord, maar ik gebruik het best vaak. Net als 'chill'
Dat is echt ontzettend fout. Een beetje gay zelfs.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Nog erger: 'dinnetje'
Inderdaad, een verschrikkelijk woord.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:30 schreef Muck het volgende:
Oh ja, helemaal vergeten:
Ongi
zeg dan gewoon dat je ongesteld bent, of zeg niks, mij ook best, maar ongi... brrrrr
Gebruiken mensen dat serieus?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:30 schreef Muck het volgende:
Oh ja, helemaal vergeten:
Ongi
zeg dan gewoon dat je ongesteld bent, of zeg niks, mij ook best, maar ongi... brrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |