Eens snufmovie met je moeder der in, 3 jaar terug naar kreta..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:14 schreef Dikke-Doei het volgende:
meer mensen rare films gezien in een vliegtuig
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:19 schreef marcel-o het volgende:
vind k wel humor eigenlijk![]()
beter is nog air crash inverstigation.
en dan t stuur ff indrukken
Ik denk dat je 93 bedoeld.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:13 schreef MrTycho het volgende:
Don't Be A Menace ooit gezien bij KLM, wel leuk, oudjes geshockeerd
Omgquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:13 schreef MrTycho het volgende:
Don't Be A Menace ooit gezien bij KLM, wel leuk, oudjes geshockeerd
Als ik wou vliegen had ik wel vleugels gehad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:44 schreef Convergence het volgende:
Mensen die nog steeds bang zijn om te vliegen
De kans dat je omkomt in een vliegtuigongeluk is 1 op 11.000.000; 2200 keer zo klein als omkomen in een auto ongeluk
En als je een vrouw had geweest had je nu aan je tieten kunnen zitten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik wou vliegen had ik wel vleugels gehad.
Klopt niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:44 schreef Convergence het volgende:
Mensen die nog steeds bang zijn om te vliegen
De kans dat je omkomt in een vliegtuigongeluk is 1 op 11.000.000; 2200 keer zo klein als omkomen in een auto ongeluk
Ik denk dat ze dat kleine feitje wel hebben meegenomen in hun berekeningquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:53 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Klopt niet.
Als je de verhourdingen gaat kijken. Gemiddel 3 man in 1 auto. Stuk of 200 (orwhatever) in een vliegtuig.
Ik denk van nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:00 schreef Convergence het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat kleine feitje wel hebben meegenomen in hun berekening
Belde net naar Astrotijd, en wat zij zeggen is waarquote:
Dang, I stand correctedquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:06 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Belde net naar Astrotijd, en wat zij zeggen is waar
Tarotkaartenquote:
Ik sleur tarotkaarten gewoon mee in mijn failenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:34 schreef DeHangui het volgende:
[..]
TarotkaartenZij slagen waar jullie fail(d)en
Ik geef opquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:42 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik sleur tarotkaarten gewoon mee in mijn failen.
May bequote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:14 schreef Dikke-Doei het volgende:
af in een vliegtuig.
Echt weer een actie klm toen ik vandaag onderweg was naar kos. De KLM vond het toen normaal om de displays naar beneden te doen en dood leuk snakes on a plane te draaien.
meer mensen rare films gezien in een vliegtuig
Idd of flightplan of red eyequote:Op zondag 10 augustus 2008 01:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk had Con Air gedraaid moeten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |