Eens snufmovie met je moeder der in, 3 jaar terug naar kreta..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:14 schreef Dikke-Doei het volgende:
meer mensen rare films gezien in een vliegtuig
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:19 schreef marcel-o het volgende:
vind k wel humor eigenlijk![]()
beter is nog air crash inverstigation.
en dan t stuur ff indrukken
Ik denk dat je 93 bedoeld.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:13 schreef MrTycho het volgende:
Don't Be A Menace ooit gezien bij KLM, wel leuk, oudjes geshockeerd
Omgquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:13 schreef MrTycho het volgende:
Don't Be A Menace ooit gezien bij KLM, wel leuk, oudjes geshockeerd
Als ik wou vliegen had ik wel vleugels gehad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:44 schreef Convergence het volgende:
Mensen die nog steeds bang zijn om te vliegen
De kans dat je omkomt in een vliegtuigongeluk is 1 op 11.000.000; 2200 keer zo klein als omkomen in een auto ongeluk
En als je een vrouw had geweest had je nu aan je tieten kunnen zitten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik wou vliegen had ik wel vleugels gehad.
Klopt niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:44 schreef Convergence het volgende:
Mensen die nog steeds bang zijn om te vliegen
De kans dat je omkomt in een vliegtuigongeluk is 1 op 11.000.000; 2200 keer zo klein als omkomen in een auto ongeluk
Ik denk dat ze dat kleine feitje wel hebben meegenomen in hun berekeningquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:53 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Klopt niet.
Als je de verhourdingen gaat kijken. Gemiddel 3 man in 1 auto. Stuk of 200 (orwhatever) in een vliegtuig.
Ik denk van nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:00 schreef Convergence het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat kleine feitje wel hebben meegenomen in hun berekening
Belde net naar Astrotijd, en wat zij zeggen is waarquote:
Dang, I stand correctedquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:06 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Belde net naar Astrotijd, en wat zij zeggen is waar
Tarotkaartenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |