abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60697373
Het is dit of sorry natuurlijk. .
pi_60697409
Verder alles goed
pi_60697483
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 02:26 schreef ikbenstoer het volgende:
Verder alles goed
Ik ben natuurlijk niet zo stoer als jij he. .
pi_60697568
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 02:32 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik ben natuurlijk niet zo stoer als jij he. .
Wel zo onduidelijk als het maar kan. Vrouwen..
pi_60697649
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 02:41 schreef ikbenstoer het volgende:

[..]

Wel zo onduidelijk als het maar kan. Vrouwen..
En zo blijf je natuurlijk achter de feiten aanhobbelen,,, .
pi_60697666
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 02:49 schreef Stali het volgende:

[..]

En zo blijf je natuurlijk achter de feiten aanhobbelen,,, .
Kan ik je nog ergens mee helpen?
pi_60697762
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 02:51 schreef ikbenstoer het volgende:

[..]

Kan ik je nog ergens mee helpen?

dood·val·len (onovergankelijk werkwoord; viel dood, is doodgevallen)
1 een dodelijke val maken

copyright - © 2007 Van Dale Lexicografie bv - colofon

Jah, vraagje...

Klopt dit wel in onvergankelijke zin, denk je? .
pi_60697781
Foei, foei, foei Stali, ga je mond eens spoelen.
I´m back.
pi_60697787
Zeg, hulpverlenende stoero...
Lukt het? .
pi_60697808
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 03:05 schreef Ryan3 het volgende:
Foei, foei, foei Stali, ga je mond eens spoelen.
Zeg scheer je weg...
Vanavond ben ik zelf eigenaar van en lekkere dikke geile lul he?
En die mag ik overal insteken. .
pi_60697814
.
I´m back.
pi_60697823
En het allerliefst steek ik mijn lul in het allergeilste mondje van ikbenstoertje. .
pi_60697828
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 03:12 schreef Stali het volgende:
En het allerliefst steek ik mijn lul in het allergeilste mondje van ikbenstoertje. .
Dat wordt dan een neplul voor ikbenstoertje.
I´m back.
pi_60697829
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 03:11 schreef Ryan3 het volgende:
.
Jij hebt best een lekker kontje trouwens... pas maar op he.

pi_60697830
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:05 schreef koei het volgende:

[..]

Denk je serieus dat hiermee deze kwestie is afgedaan? Dit is een punt dat ze altijd zal onthouden en dat zal zeker niet in jouw voordeel gaan werken. Bij een volgende keer als je je een beetje jaloers gedraagt zal dit punt weer naar voren komen. Je geeft hiermee gewoon aan dat je haar niet vertrouwd, ook al houd je jezelf voor dat dat niet zo is.

Mijn vriend zou zoiets nooit hoeven te proberen, dat zou een stevige barst veroorzaken in de relatie. Een ex van me heeft me ooit verboden om met een vriend uit eten te gaan, dat heb ik hem ook nooit vergeven (hoewel het niet de oorzaak is van de uiteindelijke breuk).
Waarom gaan vrouwen er met dit soort dingen altijd direct van uit dat je ze niet vertrouwt, dat komt er bij mij werkelijk niet in.
Is het echt zo'n vreemde gedachte dat je vent zich zorgen maar om meer dan alleen de mogelijkheid dat jij vreemd gaat?

Als ik met een vrouw een huis deel, ik zit x duizend kilometer verderop, ze belt mij op en vraagt of er 1 of andere gozer die ze jaren geleden voor het laatst gesproken heeft mag blijven slapen zou ik ook te kennen geven dat ik daar geen rustige nachten van ga krijgen.
In de eerste instantie al omdat ik het idee van een vreemde in mijn huis verwerpelijk vind. Dat alleen al lijkt me voldoende motivatie om nee te kunnen zeggen. Het is immers ook mijn huis.
Daar komt nog bij dat zij die gozer dus x jaar niet heeft gezien, en dus geen flauw benul heeft waar de gozer zich mee bezig houd. Voor hetzelfde geld ben jij na zijn bezoek van je plasma tv en zilverwaar verlost. Of hij zoekt een tijdelijk onderdak omdat hij niet nader te noemen praktijken uitvreet in dat gebied, wat jou er gelijk medeplichtig aan maakt.
Allemaal redenen, en allemaal zaken die in het minst wat te maken hebben met het vertrouwen van mij in mijn vriendin.

Nu kan je gaan emmeren over mensenkennis, maar dat lijkt me absoluut niet van toepassing op mensen die je een eeuwigheid niet hebt gesproken. Het is onmogelijk om iemand via het internet in te schatten. Dat kan niet. Dus baseer je die mensenkennis op informatie dat reeds jaren oud is.
Het spijt me donders, maar dat zij hem x jaar geleden een toffe gozer vond heb ik nu inderdaad niet echt een boodschap aan.

Ook kan je gaan garen over paranoia, maar ga dat maar verkopen aan mensen waarbij dit soort dingen misgegaan zijn...
pi_60697833
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 03:14 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij hebt best een lekker kontje trouwens... pas maar op he.

.
I´m back.
pi_60697927
zeg, ga nu es mee naar bed he.
pi_60697932
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 03:29 schreef Stali het volgende:
zeg, ga nu es mee naar bed he.
.
I´m back.
pi_60697938
das best een diepgaande vraag ook. .
pi_60697946
gvd mee enzo he...
pi_60697964
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 03:31 schreef Stali het volgende:
gvd mee enzo he...
.
I´m back.
pi_60698000
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 03:14 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waarom gaan vrouwen er met dit soort dingen altijd direct van uit dat je ze niet vertrouwt, dat komt er bij mij werkelijk niet in.
Is het echt zo'n vreemde gedachte dat je vent zich zorgen maar om meer dan alleen de mogelijkheid dat jij vreemd gaat?

Als ik met een vrouw een huis deel, ik zit x duizend kilometer verderop, ze belt mij op en vraagt of er 1 of andere gozer die ze jaren geleden voor het laatst gesproken heeft mag blijven slapen zou ik ook te kennen geven dat ik daar geen rustige nachten van ga krijgen.
In de eerste instantie al omdat ik het idee van een vreemde in mijn huis verwerpelijk vind. Dat alleen al lijkt me voldoende motivatie om nee te kunnen zeggen. Het is immers ook mijn huis.
Daar komt nog bij dat zij die gozer dus x jaar niet heeft gezien, en dus geen flauw benul heeft waar de gozer zich mee bezig houd. Voor hetzelfde geld ben jij na zijn bezoek van je plasma tv en zilverwaar verlost. Of hij zoekt een tijdelijk onderdak omdat hij niet nader te noemen praktijken uitvreet in dat gebied, wat jou er gelijk medeplichtig aan maakt.
Allemaal redenen, en allemaal zaken die in het minst wat te maken hebben met het vertrouwen van mij in mijn vriendin.

Nu kan je gaan emmeren over mensenkennis, maar dat lijkt me absoluut niet van toepassing op mensen die je een eeuwigheid niet hebt gesproken. Het is onmogelijk om iemand via het internet in te schatten. Dat kan niet. Dus baseer je die mensenkennis op informatie dat reeds jaren oud is.
Het spijt me donders, maar dat zij hem x jaar geleden een toffe gozer vond heb ik nu inderdaad niet echt een boodschap aan.

Ook kan je gaan garen over paranoia, maar ga dat maar verkopen aan mensen waarbij dit soort dingen misgegaan zijn...
Tja, hoe je het ook wend of keert, door haar dingen te verbieden snij je jezelf uiteindelijk in de vingers, ongeacht hoe of wat. De redenen die je nu zegt had hij ook tegen haar kunnen zeggen en dan de beslissing uiteindelijk aan haar laten in plaats van er vanuit te gaan dat ze zelf geen goede beslissing kan nemen (want dat doe je door die beslissing voor haar te nemen). Het zou mij niet uitmaken welke reden je bedenkt om het verbieden voor jezelf goed te praten, dat je het verbiedt is gewoon fout. Je zou alleen moeten zeggen dat jij je er niet prettig bij voelt vanwege *insert hier redenen. Als zij dat onzin zou vinden dan is dat haar keus en heb jij in iedergeval je best gedaan.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_60698018
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 03:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

.
Leuk zo'n internetrelatie hè.
pi_60698028
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 03:39 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat, volgens jou? .
I´m back.
pi_60698057
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 03:39 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

We zitten wel eens op MSN inderdaad.
Zo'n cam is best wel gaaf. .
pi_60698071
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 03:44 schreef Stali het volgende:

[..]

We zitten wel eens op MSN inderdaad.
Zo'n cam is best wel gaaf. .
Wtf, ben je nu nog steeds op, je was naar boven gegaan...
Slapen, zeg ik je, en ik zet mijn mobiel op 8 uur hoor.
I´m back.
pi_60698096
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 03:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wtf, ben je nu nog steeds op, je was naar boven gegaan...
Slapen, zeg ik je, en ik zet mijn mobiel op 8 uur hoor.

Doe maar om negen uur he? ; ).
Geen MSN vanavond? .
pi_60698166
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 03:48 schreef Stali het volgende:

[..]

Doe maar om negen uur he? ; ).
Geen MSN vanavond? .
Zal wel rond 11 uur worden, schätzchen. .
Staat-ie aan bij joe dan?
I´m back.
pi_60699922
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 03:02 schreef Stali het volgende:

[..]

dood·val·len (onovergankelijk werkwoord; viel dood, is doodgevallen)
1 een dodelijke val maken

copyright - © 2007 Van Dale Lexicografie bv - colofon

Jah, vraagje...

Klopt dit wel in onvergankelijke zin, denk je? .
Wat een geile kutwijf ben je ook, ik doe me oogjes nog maar net open en ik lig al in een deuk
Maar sorry schat ik was al gaan slapen, heb nog even op je lekkere harde grote gewacht maar ja jij bent gewoon een jaloerse klootzak die niet jaloers is

Oh ja goeiemorgen!
  zondag 10 augustus 2008 @ 09:55:19 #186
30252 Soempie
Procreating
pi_60699982
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 03:36 schreef koei het volgende:

[..]

Tja, hoe je het ook wend of keert, door haar dingen te verbieden snij je jezelf uiteindelijk in de vingers, ongeacht hoe of wat. De redenen die je nu zegt had hij ook tegen haar kunnen zeggen en dan de beslissing uiteindelijk aan haar laten in plaats van er vanuit te gaan dat ze zelf geen goede beslissing kan nemen (want dat doe je door die beslissing voor haar te nemen). Het zou mij niet uitmaken welke reden je bedenkt om het verbieden voor jezelf goed te praten, dat je het verbiedt is gewoon fout. Je zou alleen moeten zeggen dat jij je er niet prettig bij voelt vanwege *insert hier redenen. Als zij dat onzin zou vinden dan is dat haar keus en heb jij in iedergeval je best gedaan.
Precies.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_60700283
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 09:55 schreef Soempie het volgende:

[..]

Precies.
Maar als ik het zo lees, dan gaat het vrouwen er niet eens om dat je ze niet vertrouwt of wat dan ook, maar ze voelen zich gedenigreerd, gekleineerd en vooral niet serieus genomen. Maar wat ik niet snap is dat vrouwen dan eigenlijk niet juist een gevoel hebben van een man die op ze let? Die van ze houdt? Die om ze geeft? Want dat is de beweegreden voor de gemaakte keuze het niet toe te laten. Maar nee vrouwen moeten zich gelijk weer in een hoekje geduwd voelen want het mag niet of moet niet of weet ik veel dayumn... vouwen begrijpen mannen gewoon niet en niet andersom.
pi_60700410
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:30 schreef ikbenstoer het volgende:

Maar als ik het zo lees, dan gaat het vrouwen er niet eens om dat je ze niet vertrouwt of wat dan ook, maar ze voelen zich gedenigreerd, gekleineerd en vooral niet serieus genomen. Maar wat ik niet snap is dat vrouwen dan eigenlijk niet juist een gevoel hebben van een man die op ze let? Die van ze houdt? Die om ze geeft? Want dat is de beweegreden voor de gemaakte keuze het niet toe te laten. Maar nee vrouwen moeten zich gelijk weer in een hoekje geduwd voelen want het mag niet of moet niet of weet ik veel dayumn... vouwen begrijpen mannen gewoon niet en niet andersom.

Als ik bij vrienden wil slapen of vrienden willen bij mij slapen dan heeft mijn toekomstige ex dat maar te accepteren. Daar heb ik geen toestemming voor nodig. En als hij denkt dat hij me iets kan verbieden heeft hij de verkeerde uitgezocht

Het is mijn beslissing. Ook als ik vreemd ga dan is het mijn beslissing mijn relatie te grabbel te gooien en me de rest van mijn leven een kutwijf te voelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60700568
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik bij vrienden wil slapen of vrienden willen bij mij slapen dan heeft mijn toekomstige ex dat maar te accepteren. Daar heb ik geen toestemming voor nodig. En als hij denkt dat hij me iets kan verbieden heeft hij de verkeerde uitgezocht

Het is mijn beslissing.
Daarom zeg je bij voorbaat ook toekomstige ex, je relaties zullen het vast niet lang hebben uitgehouden als het al zo ver is gekomen. Men kan niet gezond samenwonen met deze gedachte, in een relatie maak je samen beslissingen.

En in dit geval vraagt zijn vriendin het eerst, hij wilt het het niet en zij gaat akkoord, dat is samenwonen. Als zij had gezegd ja er komt een jongen logeren 2 dagen bij ons, je bent toch op vakantie dus we hebben wel ruimte, zonder zijn toestemming dan denk ik dat de TS heel snel een einde aan zijn vakantie had gemaakt. En dat het in dit geval niet gunstig uitpakt voor haar, dat kan toch? Als hij wel toestemming gaf had het niet gunstig uitgepakt voor hem want dan zat hij met een onprettig gevoel op vakantie, leuke vriendin heb je dan. En het had nog consequenties kunnen hebben ook. Dus why the fuck moeilijk doen als het makkelijker kan.

Vrouwen jongen dayumn altijd meer claimen dan ze hebben, ik wordt misselijk bleh..
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:55:37 #190
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60700584
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:30 schreef ikbenstoer het volgende:

[..]

Brian May zong het al eens "too much love will kill you"

Te veel liefde werkt verstikkend. Zekers als zich dat uit in jaloezie en daardoor omgang met anderen (mannen) verbieden.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60700636
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:54 schreef ikbenstoer het volgende:

Daarom zeg je bij voorbaat ook toekomstige ex, je relaties zullen het vast niet lang hebben uitgehouden als het al zo ver is gekomen. Men kan niet gezond samenwonen met deze gedachte, in een relatie maak je samen beslissingen.
Mijn ex is vlak voor ons huwelijk vreemd gegaan met een collega Als ik TS was zou ik haar ook verbieden te gaan werken Je moet mijn post niet zo uit zijn verband rukken en op je eigen mannelijke wijze interpreteren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:09:05 #192
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60700782
Zou ze nog wel alleen uit mogen gaan in het wilde uitgaansleven vol met potentiele predatoren... of met een ouwe vriend?... Een lekkere pijpbeurt is natuurlijk zo gegeven in een WC hokje in de kroeg
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60700801
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ex is vlak voor ons huwelijk vreemd gegaan met een collega Als ik TS was zou ik haar ook verbieden te gaan werken Je moet mijn post niet zo uit zijn verband rukken en op je eigen mannelijke wijze interpreteren.
Kijk ik weet niet wat zijn beweegreden is geweest maar als hij echt wilde trouwen was hij niet vreemdgegaan. Het was al gedoemd te mislukken dus beter voorkomen dan genezen, najah het huwelijk dan, de relatie was er al. Ik heb je post gewoon zo gelaten als ie is hoor? Geen mannelijke interpretaties of wat dan ook, het staat zwart op wit (ok niet helemaal wit, beetje grijs enzo ).
pi_60700846
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:54 schreef ikbenstoer het volgende:
En in dit geval vraagt zijn vriendin het eerst, hij wilt het het niet en zij gaat akkoord, dat is samenwonen.
Feit blijft dat zij geen toestemming HOEFT te vragen. Het enige wat hij kan doen is zn eigen conclusies trekken als hij dat zo nodig vind. Ik persoonlijk vind het vragen van toestemming nogal flauwekul en het niet verlenen ervan helemaal.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_60700850
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 03:14 schreef McKillem het volgende:

Volgens mij is het vooral 'verwerpelijk' omdat je zelf niet thuisbent en je bang bent dat je vrouw erop klimt.. En daarnaast, als zíj haar gast wel goed kent, maar jij niet, geldt die dan ook als 'vreemde'? En ga je het dan ook verbieden?
quote:
Tsja, als je zo paranoïde bent in je leven, maak je het jezelf niet al te makkelijk. Kom op heh. Heb je al aan de mogelijkheid gedacht dat die kerel nu zó boos is dat hij niet bij haar mag slapen, dat hij haar gaat vermoorden? Misschien moet ze de politie bellen
quote:
Ach ja, die verneuken het weer voor de rest
pi_60700896
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:55 schreef E.T. het volgende:

[..]

Brian May zong het al eens "too much love will kill you"

Te veel liefde werkt verstikkend. Zekers als zich dat uit in jaloezie en daardoor omgang met anderen (mannen) verbieden.
Een relatie is toch ook rekening houden met elkaar? Als de een het een keertje liever niet heeft dan ga je toch uit liefde en met liefde akkoord zonder daar moeilijk over te doen? Dat is toch niet een impliciete verbod op omgang met alle mannen.

Maar wat jij zegt klopt en dat weet ik ook heel goed maar ik vind dit niet echt een voorbeeld van teveel liefde. En jaloezie is gezond, als dat er niets is zou ik maar heel goed nadenken in hoeverre je van diegene houdt (niet persoonlijk richting jou hoor ben algemeen aan het tikken! lieve baby trouwens ).
pi_60700912
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:15 schreef ikbenstoer het volgende:

[..]

Een relatie is toch ook rekening houden met elkaar? Als de een het een keertje liever niet heeft dan ga je toch uit liefde en met liefde akkoord zonder daar moeilijk over te doen? Dat is toch niet een impliciete verbod op omgang met alle mannen.
Rekening houden met elkaar is natuurlijk wezenlijk anders dan het veronderstellen van de verplichting toestemming te vragen en te krijgen voordat je iets doet wat je partner misschien niet zo leuk vind.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:21:06 #198
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_60700994
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:10 schreef ikbenstoer het volgende:

[..]

Kijk ik weet niet wat zijn beweegreden is geweest maar als hij echt wilde trouwen was hij niet vreemdgegaan. Het was al gedoemd te mislukken dus beter voorkomen dan genezen, najah het huwelijk dan, de relatie was er al. Ik heb je post gewoon zo gelaten als ie is hoor? Geen mannelijke interpretaties of wat dan ook, het staat zwart op wit (ok niet helemaal wit, beetje grijs enzo ).
Dat is een kulredenatie. Vreemdgaan is gewoon niet zo zwart/wit. We hebben het over mensen, en mensen zitten ingewikkelder in elkaar dan "als hij echt wilde trouwen was hij niet vreemdgegaan".
pi_60701021
Kijk ik heb niet eens gezocht oid ik kom dit gewoon net tegen;
Vriendin heeft gevoelens en is vreemdgegaan

Vriendin van TS wilt logeren bij een vriendje, TS gaat akkoord nadat beide zeggen dat het onschuldig is, ze komt terug en ze vertelt dat ze is vreemdgegaan. Dat is de naiefheid waar ik het hier over heb en jullie probeer uit te leggen, en de reden waar de TS zich voor behoedt, respect voor TS, en succes voor de naievelingen. Moeten jullie nog allemaal leren mijn kinderen. Komt wel
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:22:17 #200
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_60701033
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 01:37 schreef Nozomi het volgende:
Even 'stel dat': 4 uur schoffelen... erg succesvol ben je ook niet geweest in de afgelopen jaren...
Neenee, juist wèl, het was naast een hilarische opmerking omdat ik er mee impliceer een verkrachter te zijn meteen ook een sociaal kritisch statement jegens het Nederlandse rechtssysteem, waarin zedendelinquenten soms met ridicuul laag opgelegde straffen de rechtbank verlaten!
Ik ga naar huis.
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:23:12 #201
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_60701061
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:22 schreef ikbenstoer het volgende:

Vriendin van TS wilt logeren bij een vriendje, TS gaat akkoord nadat beide zeggen dat het onschuldig is, ze komt terug en ze vertelt dat ze is vreemdgegaan. Dat is de naiefheid waar ik het hier over heb en jullie probeer uit te leggen, en de reden waar de TS zich voor behoedt, respect voor TS, en succes voor de naievelingen. Moeten jullie nog allemaal leren mijn kinderen. Komt wel
Voorbeelden zijn geen argument. En "kinderen"? Wie is er nou volwassen?
pi_60701083
quote:

dat is toch flauwekul? Als het vreemdgaan in potentie al aanwezig is (en dat is het als blijkt dat het op zon weekend misgaat) dan heeft het voorkomen van het feitelijke vreemdgaan ook niet zoveel zin. Dat is dan gewoon uitstel van executie. Want de mogelijkheid zal zich onherroepelijk later weer voordoen.
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:30:56 #203
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_60701265
Lekker voorbeeld ook, hoeveel voorbeelden zijn er wel niet te vinden waarbij de vriendin iemand oppikte op MSN of het contact herstelde op Hyves? Die meteen ook maar verbieden?
Ik ga naar huis.
pi_60701321
quote:

pi_60701428
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:23 schreef Argento het volgende:

[..]

dat is toch flauwekul? Als het vreemdgaan in potentie al aanwezig is (en dat is het als blijkt dat het op zon weekend misgaat) dan heeft het voorkomen van het feitelijke vreemdgaan ook niet zoveel zin. Dat is dan gewoon uitstel van executie. Want de mogelijkheid zal zich onherroepelijk later weer voordoen.
Kijk jij moet iets begrijpen. Je kunt simpelweg niet alles zomaar laten gaan en hopen dat het goed komt. Je hebt ook heel veel zelf in de hand. Een mens is ook maar een mens, en een mens is vatbaar... haha damn ik moet nu weg dus heb geen tijd om dit nu uit te leggen maar waar het op zou neerkomen is dat je niet de kat op het spek moet binden en verwachten dat er niets gebeurt. Think my man think..
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:44:20 #206
154705 Nozomi
Relatie = melk, single = wijn
pi_60701530
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:22 schreef nietzman het volgende:

[..]

Neenee, juist wèl, het was naast een hilarische opmerking omdat ik er mee impliceer een verkrachter te zijn meteen ook een sociaal kritisch statement jegens het Nederlandse rechtssysteem, waarin zedendelinquenten soms met ridicuul laag opgelegde straffen de rechtbank verlaten!
Aha, een dubbele laag! Chill!
pi_60701533
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:16 schreef Argento het volgende:

[..]

Rekening houden met elkaar is natuurlijk wezenlijk anders dan het veronderstellen van de verplichting toestemming te vragen en te krijgen voordat je iets doet wat je partner misschien niet zo leuk vind.
Het is geen toestemming vragen maar de mening van de ander vragen. Anders is het nog geen gezamenlijke keuze. En het is niet verplicht maar het is liefde. En als dat er niet is hebben we het nergens over.
pi_60701539
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:38 schreef ikbenstoer het volgende:

[..]

Kijk jij moet iets begrijpen. Je kunt simpelweg niet alles zomaar laten gaan en hopen dat het goed komt. Je hebt ook heel veel zelf in de hand. Een mens is ook maar een mens, en een mens is vatbaar... haha damn ik moet nu weg dus heb geen tijd om dit nu uit te leggen maar waar het op zou neerkomen is dat je niet de kat op het spek moet binden en verwachten dat er niets gebeurt. Think my man think..
Kijk, als TS' vriendin snoeiharde porno op gaat zetten en in haar stringetje gaat rondlopen terwijl haar 'onbekende gast' er is, dát is de kat op het spek. Zo iemand uitnodigen niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')