Wat houdt jou nu nog tegen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:38 schreef Blerfaap het volgende:
Heb ook gezegd dat ik totaal geen vertrouwen meer in der heb.
Door haar ondanks dat ze al veel contact had, toch te laten gaan bedoel je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja je liet haar wel heel veel grenzen over gaan..
Nou dan, waarom zou je een relatie willen hebben met iemand die je totaal niet vertrouwd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:38 schreef Blerfaap het volgende:
@masd
Mja, makkelijk gezegd
Maar wel kern van waarheid.
Heb ook gezegd dat ik totaal geen vertrouwen meer in der heb.
Ze was dus al klaar met jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:40 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
Door haar ondanks dat ze al veel contact had, toch te laten gaan bedoel je?
Had er ook geen lekker gevoel bij moet ik eerlijk zeggen, maar was wel goede manier om te kijken of ze te vertrouwen was natuurlijk.
Laatste tijd was ze al heel afstandelijk tegen mij. Al 2mnd geen sex gehad omdat ze nooit zin zei te hebben enzo.
ze heeft nog 3kids die et ook al moeilijk genoeg hebben. de jongste ziet zn vader nog, andere 2 kennen de vader niet. Geef gewoon veel om die kids en wil ze een stabiele jeugd proberen te gevenquote:
misschien wel jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze was dus al klaar met je
het is alleen lekker makkelijk om nog bij jou te wonen
ik zou zeggen
breng die kinderen naar opa en oma en gooi haar uit je huis
denk het nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:44 schreef Cheiron het volgende:
Over joh. Van haar kant in ieder geval, en als je eerlijk kijkt van jouw kant ook. Zou je haar ooit nog kunnen vertrouwen nadat ze glashard in je gezicht liegt?
Maar dan zo:quote:
ff een koffer kopen morgenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:47 schreef Hispanic het volgende:
[..]
Maar dan zo:
http://foknieuws.nl/96356
volgens haar psych zocht ze naar spannig wanneer der relatie stabiel is.quote:OT:
Wat mij betreft kan dit 2 dingen betekenen;
1. Ze doet een vreselijk domme schreeuw om aandacht, misschien voelt ze zich niet geliefd door je en geef je haar te weinig aandacht. Dat lijkt me sterk als ik je verhaal zo lees, maar ik hou het open.
Ogen stralen niet meer als ze me in de ogen kijkt indd.quote:2. Haar interest level is dusdanig gezakt dat ze zich niet meer tot je aangetrokken voelt en dus ergens anders de spanning gaat zoeken, als dat zo is... voel je dat echt wel aan. Je zult het ook zien als je in haar ogen kijkt. Nok er mee, het gaat je ontzettend veel pijn en moeite kosten als je hier mee langer door blijft zeulen. Verman jezelf, je hebt haar vrijheid gegeven, en dit heeft ze misbruikt. Jij bent het belangrijkste.
Ze brengt een heel weekend met die vent door en jij vindt het goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:33 schreef Blerfaap het volgende:
We wonen sinds begin dit jaar samen en qua relatie zat het altijd goed bij ons. M'n vriendin heeft wel psychische problemen door haar jeugd (1e kind al op der 17e bijvoorbeeld), maar daarvoor loopt ze oa bij een psych.
Nu heeft ze al een paar maanden goed contact met een vriend van mij, ze kan met hem goed praten over haar problemen en hij weer met haar over zijn problemen.
Op gegeven moment hadden ze zoveel contact (msn/sms), dat ik er wat van zei. Vroeg of ze nog wel wist dat ik der vriend was en ze gaf toen aan minder contact met hem te gaan hebben.
Ik was bang dat ze gevoelens voor hem zou krijgen, zoveel contact hadden ze.
Nu gaf ze 2weken terug aan ff een weekendje rust te willen. Ze wilde dus een weekend naar hem toe.
Ik had zo'n mn twijfels en zei eerst nee. Na van beide kanten te horen dat ik em geen zorgen hoefde te maken en dat er niks zou gebeuren heb ik gezegd dat ze een weekend naar hem kon.
Nu komt ze vanavond dus aan dat ze gevoelens voor hem heeft (en hij voor haar) en dat ze et weekend vreemd is gegaan met hem
Ik hou heel veel van haar en wil der het liefst ook niet kwijt, maar de vraag is natuurlijk of ze echt nog 100% voor mij gaat zijn. Heb haar nu net gezegd dat ze nog een kans krijgt, maar dan dus 100% voor mij kiest en geen contact meer met hem mag hebben.
Is dit verstandig of gaat het een kansloze tijd worden en kan ik haar en de kids beter "eruit kicken"?
graag alleen serieuze reacties. Niet op typo's letten, ben niet echt in de stemming om daar op te letten
Dat heet vertrouwen. En het is niet sneu dat TS vertrouwen heeft in zijn partner, het zou pas sneu zijn als hij dat niet had. Dat zij dat vertrouwen vervolgens zo schandalig schaadt is niet zijn fout.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:57 schreef Xennia het volgende:
Ze brengt een heel weekend met die vent door en jij vindt het goedEn dat ook nog eens nadat ze beloofd heeft minder contact met hem te hebben
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |