abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:46:34 #226
34793 neo567
You know who
pi_60691709
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:44 schreef Topspin het volgende:

[..]

Dat denk ik ook vaak jah, God wilde iets maken waar hij zich mee kon vermaken
En omdat ze die slang zo leuk vond --> hierr de stofzuigerslang
pi_60691805
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:46 schreef neo567 het volgende:

[..]

En omdat ze die slang zo leuk vond --> hierr de stofzuigerslang
Hier een gat daar een slang en hoppah gaan met die bana'n
Genieten is toegestaan!!!
pi_60691851
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:50 schreef Topspin het volgende:

[..]

Hier een gat daar een slang en hoppah gaan met die bana'n

een gat, een slang, verleiding, vrouwen en gaan met die banaan....

*visuals heeft*

ik ben verdorven!
pi_60691861
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:45 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

waarom vergeving vragen als je gewoon leeft zoals je bent?

je bent mens, je verkloot iets... je confronteert jezelf ermee, lost het op, maakt het goed, en neemt je voor het de volgende keer anders te doen.

wáár komt God in dit plaatje??
waarom moet hem nog vergeving gevraagd worden voordat hij ons nog onder zijn vleugel laat?

Neuh... daar ben ik te trots en zelfbewust voor.
Gaan we niet doen

en dit is dus precies weer zo'n voorbeeld waarin hij zichzelf centraal wil zien staan..

God is toch baas jeweets Hij heeft ons gemaakt dus wij moeten gewoon doen wat hij vraagt. Wij zijn eigendom en hij heeft nog NET geen hypotheek afgesloten op ons lichaam. Bevalt het niet hoe wij als mens zijn dan verkoopt hij dat eigendom aan zijn buurman Satan die wel een plekje heeft als onroerend goed makelaar
pi_60691888
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:52 schreef Rimpelhond het volgende:

ik ben verdorven!
Eva toch Waarom moest je zonodig aan het verboden vrucht zuigen, bananen zijn niet om aan te zuigen maar bedoeld als sierkunst. Net zoals mannen niet aan pruimen mogen zitten
pi_60691901
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:52 schreef Topspin het volgende:

[..]

God is toch baas jeweets Hij heeft ons gemaakt dus wij moeten gewoon doen wat hij vraagt. Wij zijn eigendom en hij heeft nog NET geen hypotheek afgesloten op ons lichaam. Bevalt het niet hoe wij als mens zijn dan verkoopt hij dat eigendom aan zijn buurman Satan die wel een plekje heeft als onroerend goed makelaar
Nou ja... in mijn geval zal hem dat overdrachtskosten schelen, aangezien ik direct wel naar Satan verhuis.. rode laklaarzen
ik zie het wel zitten
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:55:16 #232
34793 neo567
You know who
pi_60691912
quote:

[..]

je bent mens, je verkloot iets... je confronteert jezelf ermee, lost het op, maakt het goed, en neemt je voor het de volgende keer anders te doen.

waarom moet hem nog vergeving gevraagd worden voordat hij ons nog onder zijn vleugel laat?

Gaan we niet doen

en dit is dus precies weer zo'n voorbeeld waarin hij zichzelf centraal wil zien staan..

Jij schoptgewoon niet tegen het zere been van God, wat Ali wel heeft gedaan.
Dan zul je erachter komen tegen wie je schopt, alle energie die in het schoppen is gaan zitten haalt Ali nu weer terug.
Zelfde als alle studenten die zg anti-maatschappij kritisch zijn en later de grootste burgerkneuzen zijn weet je wel.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:55:57 #233
34793 neo567
You know who
pi_60691926
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:54 schreef Topspin het volgende:

[..]

Eva toch Waarom moest je zonodig aan het verboden vrucht zuigen, bananen zijn niet om aan te zuigen maar bedoeld als sierkunst. Net zoals mannen niet aan pruimen mogen zitten
De verboden vrucht smaakt het zoetste
pi_60692031
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:55 schreef neo567 het volgende:

[..]

Zelfde als alle studenten die zg anti-maatschappij kritisch zijn en later de grootste burgerkneuzen zijn weet je wel.
Zoals die cabaratier met die hazenlip die handelt in onroerend goed, Jan Jaap van der Wal heet hij, compleet anti kapitalistisch en op andere manier bezig in zijn shows en ondertussen heeft hij wel voor een paar miljoen aan huizen in zijn bezit. In zijn shows schopt hij tegen van alles en nog wat aan en in zijn echte leven is het compleet anders.

Compensatie wellicht?

Offtopic wellicht maar zo kun je het kapitalisme ook als satanistisch zien en mensen die schijnheilig zijn ook wel een beetje. Schijnheilige kerkgangers heb je ook nog maar dat is een heel ander verhaal
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:02:59 #235
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60692066
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Waarom zijn we het dan over zoveel dingen wat betreft God oneens als het dezelfde God is?
Als je de overeenkomsten ziet besef je dat er meerdere paden zijn naar dezelfde bergtop .
Jij kiest ervoor om je te focussen op de verschillen want dan kan je je ego lekker voeden
met de leugen en " legale reden " dat je gezonder en beter en slimmer en specialer bent dan ieder ander .
Niet JIJ zegt dat je specialer en beter bent dan ieder ander ( want jij hebt je ego losgelaten ) maar degene met de allerhoogste "autoriteit " , de schepper him zelve , we hoeven het maar op te zoeken in een boek en zie het daar staan .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:04:03 #236
34793 neo567
You know who
pi_60692095
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:52 schreef Topspin het volgende:

[..]

Je zou met die gedachte Revolver moeten kijken.
(How deep did you bury those stockholders ?)
En smoking aces (poker/gokken op het hoogste niveau) met als gedachte dat de duivel iemand heeft gemaakt om alle blaam op zich te nemen, zodat hij een goed hart kan kweken.

http://www.smokinaces.net/main.html

En dan is israel de kat van Lucifer

[ Bericht 6% gewijzigd door neo567 op 09-08-2008 22:20:06 ]
pi_60692133
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:04 schreef neo567 het volgende:

[..]

Je zou met die gedachte Revolver moeten kijken.
En smoking aces (poker/gokken op het hoogste niveau) met als gedachte dat de duivel iemand heeft gemaakt om alle blaam op zich te nemen, zodat hij een goed hart kan kweken.
Film nog niet gezien

Wel Ghostrider gezien waar Nicolas Cage zijn ziel verkoopt aan de duivel om zijn vader te redden van de dood en waar hij als spook op een motor tegen demonen moet vechten. Pact gesloten met de duivel had hij alleen omdat er 1 spatje bloed op het contract viel per ongeluk Er is ook nog een of andere geweldige film van Stephen King dat een beetje gaat over de duivel.....2 films, storm of the century is beter, de andere gaat over hebzucht bij mensen en de duivel die dingen verkoopt.

Storm of the century

Needfull things

Revolver eens gaan kopen

[ Bericht 6% gewijzigd door Topspin op 09-08-2008 22:11:55 ]
pi_60692544
quote:

[..]

Omdat je moet toegeven dat je niet perfect kan zijn zonder God. Je moet erkennen dat je niet naar Gods standaarden op kan leven zonder Hem.
quote:
Gaan we niet doen
Precies, te trots. Jij hebt geen vergeving nodig. Jij bent speciaal, bij jou maakt het niet uit als je iets fout doet, jij mag fouten maken en ookal hebben anderen daar last van gehad, hoef jij jezelf niet te vernederen.
quote:

Jep, wij moeten erkennen dat we zonder God niet in een utopie kunnen leven. Want dat is wat God voor ons wil, dat wij in een utopie leven.

Maar goed, jij bent niet dankbaar voor je kinderen die God jou heeft gegeven, jij bent niet dankbaar voor het leven dat je hebt, je voelt je niet schuldig voor de dingen die je fout hebt gedaan waardoor je je door God gegeven leven niet geheel zoals het bedoeld is geleefd hebt, jij beschuldigt God van tyrannie en weigert je hoofd nederig te buigen in dankbaarheid voor alles wat God jou heeft gegeven wat jij zoveel waardeert in het leven.
pi_60692568
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:55 schreef neo567 het volgende:

[..]

De verboden vrucht smaakt het zoetste
Waarom heeft God verboden vruchten erin gezet die lekker zijn? Om te pesten zo komt het over....zo van..... Laat ik eens een tuin bouwen vol verboden vruchten, allemaal lekkernijen die de mensen niet kunnen weerstaan in geen enkel geval en als ze het wel doen ga ik genadeloos straffen Komt over alsof het van te voren in scene is gezet, hij zet iets neer waar iemand onmogelijk vanaf kan blijven en wordt het aangeraakt dan zijn de rapen rijp of de rijpen gaar. Alsof er sowieso een reden moest zijn waarom de hele mensheid boette moest doen voor de zonde van een enkeling. Dus daarom maar een tuin vol verboden vruchten, had hij tenminste een echte reden zonder vervuild geweten om toe te slaan.

Tuurlijk een fabel maar alsnog beschreven door de mensheid, vraag me af wat de zin dus is om verboden vruchten te planten die amper weerstaan kunnen worden. Een alcoholist in een brouwerij neerzetten werkt toch ook niet?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:24:05 #240
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60692584
Nu ( dat proberen we althans) hebben we het constant over levensbeschouwelijke stromingen die met name volgens Ali occult zijn. Maar laten we het eens over mensen hebben. Hoe zit het met mensen die een andere seksualiteit hebben? Bijvoorbeeld Genderdysforie: deel 13 . Ziet Ali dit als invloed van Lucifer?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60692670
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:24 schreef ElizabethR het volgende:
Nu ( dat proberen we althans) hebben we het constant over levensbeschouwelijke stromingen die met name volgens Ali occult zijn. Maar laten we het eens over mensen hebben. Hoe zit het met mensen die een andere seksualiteit hebben? Bijvoorbeeld Genderdysforie: deel 13 . Ziet Ali dit als invloed van Lucifer?

Ik geloof niet dat God het zo bedoeld heeft. En ik geloof ook niet dat mensen hier zelf voor hebben gekozen. Ik geloof dat dit een gevolg is van de zondeval, zoals alles wat afwijkt van de utopie die God voor ons bedoeld heeft. Wat Lucifer er precies mee te maken heeft, weet ik ook niet natuurlijk.
pi_60692679
Ik wil niet voor mijn beurt praten maar in geval van vrouwen die man willen zijn kan ik me voorstellen dat die mensen het contact met de man met baard missen

In geval van mannen die vrouw willen zijn kan ik me voorstellen dat het een "foutje" van de natuur is door een of andere storing in hormonen.

Maar laat het maar aan Ali over want die heeft overal een antwoord op

Edit: Ali was me voor
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:29:52 #243
34793 neo567
You know who
pi_60692688
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:05 schreef Topspin het volgende:

[..]

Film nog niet gezien

Wel Ghostrider gezien waar Nicolas Cage zijn ziel verkoopt aan de duivel om zijn vader te redden van de dood en waar hij als spook op een motor tegen demonen moet vechten. Pact gesloten met de duivel had hij alleen omdat er 1 spatje bloed op het contract viel per ongeluk Er is ook nog een of andere geweldige film van Stephen King dat een beetje gaat over de duivel.....2 films, storm of the century is beter, de andere gaat over hebzucht bij mensen en de duivel die dingen verkoopt.

Storm of the century

Needfull things

Revolver eens gaan kopen
Storm of the century ken ik, deed me denken aan IT op een of andere manier.

Needfull things ga ik eens zoeken
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:30:38 #244
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60692707
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat God het zo bedoeld heeft. En ik geloof ook niet dat mensen hier zelf voor hebben gekozen. Ik geloof dat dit een gevolg is van de zondeval, zoals alles wat afwijkt van de utopie die God voor ons bedoeld heeft. Wat Lucifer er precies mee te maken heeft, weet ik ook niet natuurlijk.
En homoseksualiteit?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:32:21 #245
34793 neo567
You know who
pi_60692785
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:29 schreef neo567 het volgende:

Needfull things ga ik eens zoeken

Via yabse.nl te vinden als je needful things intikt zonder dubbel "L".

Schijnbaar is het needful things dus.

Staat op 99 dagen ondertussen dus als je maar 100 dagen retentie hebt moet je snel wezen

[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 09-08-2008 22:39:14 ]
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:35:51 #247
34793 neo567
You know who
pi_60692847
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:33 schreef Topspin het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij 'm nou es repost, kan ik 'm morgen kijken

Dit is wel Luciferiaans
pi_60692895
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:30 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En homoseksualiteit?
Zelfde.

God heeft man en vrouw gemaakt als liefdeskoppel, niet man en man of vrouw en vrouw, zodat man en vrouw kinderen kunnen krijgen en kunnen ervaren wat het is om leven voort te brengen en daar van te houden en voor te zorgen. Zodra dus op de één of andere manier van dat plan afgeweken wordt, om wat voor reden dan ook, missen deze mensen enkele van de mooiste ervaringen die God voor ons gecreëerd heeft, het maken, krijgen en opvoeden van kinderen. Dat is denk ik ontzettend jammer voor die mensen, ontzettend zonde.

Ik, en niemand volgens mij, weet de exacte oorzaken van homosexualiteit als dat van jongsafaan er al is niet. Ik heb dingen gelezen over genetische en sociobiologische oorzaken. Daarnaast kunnen we de factor 'lust' in sommige of veel gevallen denk ik ook niet uitsluiten, zeker in het geval van bisexualiteit. In Gods perfecte wereld zou het in ieder geval allemaal niet voorkomen.
pi_60692996
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:35 schreef neo567 het volgende:

[..]

Als jij 'm nou es repost, kan ik 'm morgen kijken

Dit is wel Luciferiaans

Heb nog nooit wat op nieuwsgroepen gezet, alleen maar ervan af gehaald dus moet eens gaan uitdoktoren hoe dat precies in zijn werk gaat, zal wel niet veel werk zijn maar ik vind het eraf halen makkelijker

Als je hem nu aanzit met een snelle verbinding heb je hem alsnog binnen maar goed, je kunt ook wachten op een nieuwe post natuurlijk.

Zal die link van jou morgen aanklikken Staat pas 22 dagen erop dus tijd genoeg

Is dit niet tegen de policy Zal ermee stoppen ook maar Alsof half internet Nederland niet met nieuwsgroepen bezig is ook
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:42:40 #250
34793 neo567
You know who
pi_60693029
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:41 schreef Topspin het volgende:

[..]

Heb nog nooit wat op nieuwsgroepen gezet, alleen maar ervan af gehaald dus moet eens gaan uitdoktoren hoe dat precies in zijn werk gaat, zal wel niet veel werk zijn maar ik vind het eraf halen makkelijker

Als je hem nu aanzit met een snelle verbinding heb je hem alsnog binnen maar goed, je kunt ook wachten op een nieuwe post natuurlijk.

Zal die link van jou morgen aanklikken Staat pas 22 dagen erop dus tijd genoeg

Is dit niet tegen de policy
PM !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')