En omdat ze die slang zo leuk vond --> hierr de stofzuigerslangquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:44 schreef Topspin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vaak jah, God wilde iets maken waar hij zich mee kon vermaken
Hier een gat daar een slang en hoppah gaan met die bana'nquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
En omdat ze die slang zo leuk vond --> hierr de stofzuigerslang
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:50 schreef Topspin het volgende:
[..]
Hier een gat daar een slang en hoppah gaan met die bana'n
God is toch baas jeweetsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:45 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
waarom vergeving vragen als je gewoon leeft zoals je bent?
je bent mens, je verkloot iets... je confronteert jezelf ermee, lost het op, maakt het goed, en neemt je voor het de volgende keer anders te doen.
wáár komt God in dit plaatje??
waarom moet hem nog vergeving gevraagd worden voordat hij ons nog onder zijn vleugel laat?
Neuh... daar ben ik te trots en zelfbewust voor.
Gaan we niet doen
en dit is dus precies weer zo'n voorbeeld waarin hij zichzelf centraal wil zien staan..
Eva tochquote:
Nou ja... in mijn geval zal hem dat overdrachtskosten schelen, aangezien ik direct wel naar Satan verhuis.. rode laklaarzenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:52 schreef Topspin het volgende:
[..]
God is toch baas jeweetsHij heeft ons gemaakt dus wij moeten gewoon doen wat hij vraagt. Wij zijn eigendom en hij heeft nog NET geen hypotheek afgesloten op ons lichaam. Bevalt het niet hoe wij als mens zijn dan verkoopt hij dat eigendom aan zijn buurman Satan die wel een plekje heeft als onroerend goed makelaar
Jij schoptgewoon niet tegen het zere been van God, wat Ali wel heeft gedaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:45 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
je bent mens, je verkloot iets... je confronteert jezelf ermee, lost het op, maakt het goed, en neemt je voor het de volgende keer anders te doen.
waarom moet hem nog vergeving gevraagd worden voordat hij ons nog onder zijn vleugel laat?
Neuh... daar ben ik te trots en zelfbewust voor.
Gaan we niet doen
en dit is dus precies weer zo'n voorbeeld waarin hij zichzelf centraal wil zien staan..
De verboden vrucht smaakt het zoetstequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:54 schreef Topspin het volgende:
[..]
Eva tochWaarom moest je zonodig aan het verboden vrucht zuigen, bananen zijn niet om aan te zuigen maar bedoeld als sierkunst. Net zoals mannen niet aan pruimen mogen zitten
Zoals die cabaratier met die hazenlip die handelt in onroerend goed, Jan Jaap van der Wal heet hij, compleet anti kapitalistisch en op andere manier bezig in zijn shows en ondertussen heeft hij wel voor een paar miljoen aan huizen in zijn bezit. In zijn shows schopt hij tegen van alles en nog wat aan en in zijn echte leven is het compleet anders.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:55 schreef neo567 het volgende:
[..]
Zelfde als alle studenten die zg anti-maatschappij kritisch zijn en later de grootste burgerkneuzen zijn weet je wel.
Als je de overeenkomsten ziet besef je dat er meerdere paden zijn naar dezelfde bergtop .quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waarom zijn we het dan over zoveel dingen wat betreft God oneens als het dezelfde God is?
Je zou met die gedachte Revolver moeten kijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:52 schreef Topspin het volgende:
[..]
God is toch baas jeweetsHij heeft ons gemaakt dus wij moeten gewoon doen wat hij vraagt. Wij zijn eigendom en hij heeft nog NET geen hypotheek afgesloten op ons lichaam. Bevalt het niet hoe wij als mens zijn dan verkoopt hij dat eigendom aan zijn buurman Satan die wel een plekje heeft als onroerend goed makelaar
Film nog niet gezienquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:04 schreef neo567 het volgende:
[..]
Je zou met die gedachte Revolver moeten kijken.
En smoking aces (poker/gokken op het hoogste niveau) met als gedachte dat de duivel iemand heeft gemaakt om alle blaam op zich te nemen, zodat hij een goed hart kan kweken.
Omdat je moet toegeven dat je niet perfect kan zijn zonder God. Je moet erkennen dat je niet naar Gods standaarden op kan leven zonder Hem.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:45 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Precies, te trots. Jij hebt geen vergeving nodig. Jij bent speciaal, bij jou maakt het niet uit als je iets fout doet, jij mag fouten maken en ookal hebben anderen daar last van gehad, hoef jij jezelf niet te vernederen.quote:Neuh... daar ben ik te trots en zelfbewust voor.
Gaan we niet doen
Jep, wij moeten erkennen dat we zonder God niet in een utopie kunnen leven. Want dat is wat God voor ons wil, dat wij in een utopie leven.quote:en dit is dus precies weer zo'n voorbeeld waarin hij zichzelf centraal wil zien staan..
Waarom heeft God verboden vruchten erin gezet die lekker zijn? Om te pesten zo komt het over....zo van..... Laat ik eens een tuin bouwen vol verboden vruchten, allemaal lekkernijen die de mensen niet kunnen weerstaan in geen enkel geval en als ze het wel doen ga ik genadeloos straffen Komt over alsof het van te voren in scene is gezet, hij zet iets neer waar iemand onmogelijk vanaf kan blijven en wordt het aangeraakt dan zijn de rapen rijp of de rijpen gaar. Alsof er sowieso een reden moest zijn waarom de hele mensheid boette moest doen voor de zonde van een enkeling. Dus daarom maar een tuin vol verboden vruchten, had hij tenminste een echte reden zonder vervuild geweten om toe te slaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:55 schreef neo567 het volgende:
[..]
De verboden vrucht smaakt het zoetste
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:24 schreef ElizabethR het volgende:
Nu ( dat proberen we althans) hebben we het constant over levensbeschouwelijke stromingen die met name volgens Ali occult zijn. Maar laten we het eens over mensen hebben. Hoe zit het met mensen die een andere seksualiteit hebben? Bijvoorbeeld Genderdysforie: deel 13 . Ziet Ali dit als invloed van Lucifer?
Storm of the century ken ik, deed me denken aan IT op een of andere manier.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:05 schreef Topspin het volgende:
[..]
Film nog niet gezien
Wel Ghostrider gezien waar Nicolas Cage zijn ziel verkoopt aan de duivel om zijn vader te redden van de dood en waar hij als spook op een motor tegen demonen moet vechten. Pact gesloten met de duivel had hij alleen omdat er 1 spatje bloed op het contract viel per ongelukEr is ook nog een of andere geweldige film van Stephen King dat een beetje gaat over de duivel.....2 films, storm of the century is beter, de andere gaat over hebzucht bij mensen en de duivel die dingen verkoopt.
Storm of the century
Needfull things
Revolver eens gaan kopen
En homoseksualiteit?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat God het zo bedoeld heeft. En ik geloof ook niet dat mensen hier zelf voor hebben gekozen. Ik geloof dat dit een gevolg is van de zondeval, zoals alles wat afwijkt van de utopie die God voor ons bedoeld heeft. Wat Lucifer er precies mee te maken heeft, weet ik ook niet natuurlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:33 schreef Topspin het volgende:
[..]Als jij 'm nou es repost, kan ik 'm morgen kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel Luciferiaans![]()
Zelfde.quote:
Heb nog nooit wat op nieuwsgroepen gezet, alleen maar ervan af gehaald dus moet eens gaan uitdoktoren hoe dat precies in zijn werk gaat, zal wel niet veel werk zijn maar ik vind het eraf halen makkelijkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Als jij 'm nou es repost, kan ik 'm morgen kijken
Dit is wel Luciferiaans![]()
PM !quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:41 schreef Topspin het volgende:
[..]
Heb nog nooit wat op nieuwsgroepen gezet, alleen maar ervan af gehaald dus moet eens gaan uitdoktoren hoe dat precies in zijn werk gaat, zal wel niet veel werk zijn maar ik vind het eraf halen makkelijker
Als je hem nu aanzit met een snelle verbinding heb je hem alsnog binnen maar goed, je kunt ook wachten op een nieuwe post natuurlijk.
Zal die link van jou morgen aanklikkenStaat pas 22 dagen erop dus tijd genoeg
Is dit niet tegen de policy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |