quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef Nee het volgende:
Oh ja, het schip is alleen zichtbaar voor mensen die bewust zijn. Dus sceptici zijn bij voorbaat al kansloos.
Kusjes,
Mike Quinsey
Dat ken ik ergens vanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef Nee het volgende:
Oh ja, het schip is alleen zichtbaar voor mensen die bewust zijn. Dus sceptici zijn bij voorbaat al kansloos.
Kusjes,
Mike Quinsey
Mensen die niet spiritueel correct zijn worden gewoon weg gefilterd door de galactische federatie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:20 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan er ook nog bij.
Maw, er worden de 14de dus een hele groep hallucinerende idioten overal en nergens door de ME ofzo weggeknuppeld.
bron?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef Nee het volgende:
Kusjes,
Mike Quinsey
GW is een beetje een zure site die alleen maar bestaat om de meningen en denkwijze van andere mensen te ontkrachten. Zullen vast hele vrolijke mensen zijn daarquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:16 schreef Nee het volgende:
[..]
Mensen die niet spiritueel correct zijn worden gewoon weg gefilterd door de galactische federatie.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:01 schreef JohnDope het volgende:
Hoax.
Als je trouwens wilt lachen, moet je op de site Niburu kijken![]()
En let dan ook op de bronvermelding als er uberhaupt een bronvermelding bij staat
Governers? De schrijver is duidelijk een Amerikaan en een bewijs dat het niet is geschreven door een buitenaardse. Get a life Fokkers.quote:
Galactic Federation of Light spaceship to appear over Alabama for 3 days continuously beginning October 14, 2008....
TO LEADERS, GOVERNERS, POLITICIANS AND
ALL PEOPLE OF EARTH ….
Smerige chauvinisten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:44 schreef delapoko het volgende:
[..]
Governers? De schrijver is duidelijk een Amerikaan en een bewijs dat het niet is geschreven door een buitenaardse. Get a life Fokkers.
Geloof ik niks van, als wij over enige tijd ook de mogelijkheden hebben om ver het heelal in te kunnen gaan en we vinden een planeet met intelligente maar minder ontwikkelde levensvormen, zullen we deze in eerste instantie ook respecteren om juist hiervan te kunnen leren. Ze zullen geen gevaar vormen, want ze zijn minder ontwikkeld en je bereikt er zelf vrij weinig mee om ze gelijk te vernietigen. Bepaalde grondstoffen die je eventueel nodig zou hebben, kan je op zoveel planeten vinden die niet eens leefbaar zijn, dus daar is het dan ook al niet om te doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:31 schreef Mr-Coffee het volgende:
Echt ik denk als er aliens hier komen, dat ze heus niet komen om te socializen, daar zijn wij als soort te onintressant voor, of ze komen om ons compleet weg te vagen, of (om even van die ontvoerings verhalen uit te gaan) ons dna/embryo,s/whatveer af te troggelen.
Aliens bestaan volgens mij wel, maar ik geloof die bullcrap zoals hier niet, als ze komen dan komen ze echt puur voor hun eigen zaken, en niet om ff de heilige redders uit te gaan hangen.
Rotzakken zijn het, allemaal !!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
GW is een beetje een zure site die alleen maar bestaat om de meningen en denkwijze van andere mensen te ontkrachten. Zullen vast hele vrolijke mensen zijn daar
Die types lopen hier ook rond, alleen maar posten dat iets niet kan.. dag in dag uit.
Neuh, maar het zou een utopie zijn als we meerdere topics zouden kunnen hebben waarin we gewoon over zaken praten zonder welles/nietes discussies, wordt daar persoonlijk soms wat moe van, dat eindeloos herhalen..quote:
Klopt, heb zelf bij dit onderwerp ook zoiets van Tsjaa....quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:09 schreef L.Denninger het volgende:
Meh, het is een beetje inherent aan het onderwerp he, het welles-nietes gebeuren
Ik kan me eerlijk gezegd weinig anders voorstellen als er iemand roept "Over anderhalve week landen de aliens !"
Je moet ze wel een paar dagen respijt geven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als er nou geen First Contact is op 14 oktober, mag ie dan meteen dicht?
Ah niet onbelangrijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je moet ze wel een paar dagen respijt geven.
Het kan een paar dagen uitgesteld worden, al naargelang de verkeers- en weersomstandigheden.
Wat een vooringenomen statement. Heb je GW al eens goed gelezen? Je verwart de site met Skepsis.nl.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
GW is een beetje een zure site die alleen maar bestaat om de meningen en denkwijze van andere mensen te ontkrachten. Zullen vast hele vrolijke mensen zijn daar
Die types lopen hier ook rond, alleen maar posten dat iets niet kan.. dag in dag uit.
"The arrival of alien flight 001 is delayed due too heavy rain and fog. Revised estimate time of arrival is between october the 15th and 17th"quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je moet ze wel een paar dagen respijt geven.
Het kan een paar dagen uitgesteld worden, al naargelang de verkeers- en weersomstandigheden.
quote:The event planned for October 14 is a direct result of a shift occurring for humanity on October 12. The shift on October 12 seems to be an opening of a connection between the human heart and the human mind.
quote:Another thing to know is most of you who do see this will not see it as a physical spaceship. You have been using this word “spaceship” because it is the best word you have to help you imagine life beyond Earth. A spaceship means a physical thing like an airplane or rocket ship and this is not that; this is a spiritual gathering; this is energy and it is energy that can be embodied -- just like some people sense Angels in the room and others can actually see them. Some of you will sense this and some of you will actually see it and it is just as real either way. Do not get locked into an expectation that you will see something that you expect. Do not imagine what a spaceship looks like and then look for that.
quote:Then on October 13, 14, and 15, spend your time daydreaming or looking at the sky. Allow your eyes to simply see what you see. It likely will not be a spaceship in the way that you expect; it will be something far more magical and interesting than that.
Zo krijgt misschien iedereen gelijk ... ongelovigen zullen niets zien en gelovigen zullen "iets" zienquote:Allow your hearts to break open and make room for a bigger sense of love than you have ever felt before. This is the ultimate potential in the events planned for October 12 through October 15.
Wat een verrassing, ik had dit keer echt hard bewijs verwacht...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:04 schreef UncleScorp het volgende:
Blijkbaar mogen we dit, zoals gewoonlijk, niet té letterlijk nemen.
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo krijgt misschien iedereen gelijk ... ongelovigen zullen niets zien en gelovigen zullen "iets" zien
Nou, als je uitgaat van de originele boodschap dan zou er dat komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Wat een verrassing, ik had dit keer echt hard bewijs verwacht...
Moest er hard bewijs zijn, stond het niet meer in TRUquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:10 schreef The_stranger het volgende:
Wat een verrassing, ik had dit keer echt hard bewijs verwacht...
Iedereen heeft elke dag kans om te veranderen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:52 schreef Warezi het volgende:
Ruimteschip of niet er moet wat gebeuren hier op deze aarde om ons eens wakker te schudden!! Ik denk dat het kan en hoop dat het ze lukt op de 14e. Degene die niet geloven, zijn ook maar slaaf van de maatschappij net als de gelovigen. De bedoeling is dus dat iedereen de kans krijgt om te veranderen
Ah, je volgt de presidensverkiezingen in de U.S. ook ?quote:De wereldleiders die ons nu in de macht hebben zullen moeten wijken!
Welke opleiding heb je ervoor gedaan dan ?quote:ik heb hier redelijk wat studie uren inzitten
Wat een enorme dooddoener is datquote:ps: voor diegene die niet verder denken dan wat er in hun eigen straat moet gebeuren: je kunt alles wat je door afgestorven hersencellen en het gebrek aan hersencapaciteit niet kan bevatten wel belachelijk maken, maar wanneer je goed zoekt zal ook jij de waarheid vinden.
Ah, ik ben blij dat je het zelf zegtquote:Helaas zijn de meeste van ons geen denkers maar dooddoeners!
Weet je zeker dat je dat droomde?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:10 schreef sjoep het volgende:
ik heb van het weekend gedroomd dat de eerste tekenen op 8 oktober rond 23.00u te zien zouden zijn.
En dat ik euforisch was toen ik het zag. Allemaal kleine lichtgevende ufootjes aan de donkere hemel. Een prachtig gezicht.
En dat fok! niet bereikbaar was toen ik het wilde gaan posten heb ik ook gedroomd
Het leek wel heel echtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat droomde?
Van welke hoogte nemen ze die foto's op Google Earth danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:19 schreef Nee het volgende:
Het schip is vanaf nu ook te zien in google earth (;()
[ afbeelding ]
Tis 23:00 geweestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:10 schreef sjoep het volgende:
ik heb van het weekend gedroomd dat de eerste tekenen op 8 oktober rond 23.00u te zien zouden zijn.
En dat ik euforisch was toen ik het zag. Allemaal kleine lichtgevende ufootjes aan de donkere hemel. Een prachtig gezicht.
En dat fok! niet bereikbaar was toen ik het wilde gaan posten heb ik ook gedroomd
Ik zou je schoen doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 03:11 schreef MoonCore het volgende:
Op 14 oktober geen first contact! Zowel, vreet ik een bezem.
-Edit- Beetje respectvol blijven!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:52 schreef Warezi het volgende:
Ruimteschip of niet er moet wat gebeuren hier op deze aarde om ons eens wakker te schudden!! Ik denk dat het kan en hoop dat het ze lukt op de 14e. Degene die niet geloven, zijn ook maar slaaf van de maatschappij net als de gelovigen. De bedoeling is dus dat iedereen de kans krijgt om te veranderen en omdat wij als mens er zo een puinhoop van hebben gemaakt komen ze ons helpen! Er zal en moet een nieuwe wereldorde komen binnen 4 jaar met of zonder de galactische federatie. De wereldleiders die ons nu in de macht hebben zullen moeten wijken! Deze hele poppenkast moet sluiten! Er zijn genoeg bewijzen te vinden, zelfs dat wij als mens een product zijn van buitenaardse.. er staat nog net niet "made on MARS" op onze reet afgedrukt maar nogmaals er zijn genoeg bewijzen. (alleen wanneer wij de diepste geheimen zouden kennen van de aarde hebben de leiders geen macht meer)( De macht die begon met het geloof en verder gaat met geld!) ik heb hier redelijk wat studie uren inzitten geloof mij! arghhh Dat wij genetisch gemanipuleerde mensapen zijn op de aarde is duidelijk. De fouten die onze scheppers gemaakt hebben komen ze nu rechtzetten!
gegroet,
Warezi
ps: voor diegene die niet verder denken dan wat er in hun eigen straat moet gebeuren: je kunt alles wat je door afgestorven hersencellen en het gebrek aan hersencapaciteit niet kan bevatten wel belachelijk maken, maar wanneer je goed zoekt zal ook jij de waarheid vinden. Helaas zijn de meeste van ons geen denkers maar dooddoeners!
Wachten kunnen we allemaal het best!
Ik zei toch dat ik er over gedroomd had?quote:
Ten eerste is Alabama geen stad in Afrika, maar een buiten wijk van het plaatsje Klerksdorp. Zeggen dat je met een UFO boven Alabama tevoorschijn komt is het zelfde als wereldwijd verkondigen dat je boven Osdorp je laat zien, leuk voor de Amsterdammers, maar buiten Nederland weet niemand meer waar te zoeken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:29 schreef Tetrahedron het volgende:
Volgens www.niburu.nl zal de UFO als eerste boven de Tafelberg verschijnen, 1,111km van de Afrikaanse plaats Alabama, in het zuidelijk halfrond (Zuid Afrika).
De tafelberg is berg die haar naam dankt aan haar opmerkelijke platte vorm, gelijkend op een groot landingsplatform. Behalve de staat Alabama bestaat ook de stad Alabama in Afrika, wat inderdaad op het zuidelijk halfrond ligt, wat eerder op een misverstand leek (de staat Alabama ligt in het noorderlijk halfrond).
Van Anton Teuben's www.niburu.nl:
"Tafel
De volgende hint die werd gegeven was het woord ‘Tafel’. In Afrika, vlakbij Kaapstad, ligt een berg die ‘de Tafelberg’ heet. Ook ligt er in Afrika een plaats, genaamd ‘Alabama’, die exact gemeten 1.111 kilometer vanaf de Tafelberg ligt. Toeval? Misschien eerder een synchroniciteit. Dat zijn twee hints samen in een ander werelddeel dan Amerika. Zoals eerder gezegd, werd natuurlijk ook alleen maar gesuggereerd dat het om de staat Alabama in Amerika zou gaan. Het is nu ook wel duidelijk dat het zich wereldwijd gaat afspelen en niet drie dagen lang boven één plek. Het zou dus ook om een ‘startplaats’ kunnen gaan."
[ afbeelding ]
Zal hier het ruimteschip landen?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:34 schreef Arsenius het volgende:
Als 14 oktober uitgesteld wordt wat dus op bullshit duidt mogen ze die niburu wel sluiten, want er is nog nooit wat uitgekomen wat dáár gepubliceerd is.
Opdoeken die zooi.
Niburu is niet de bron van het geheel maar een portal, een weblog zullen we maar zeggen, dus Blossom moeten ze dan opdoeken in plaats van niburu.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:34 schreef Arsenius het volgende:
Als 14 oktober uitgesteld wordt wat dus op bullshit duidt mogen ze die niburu wel sluiten, want er is nog nooit wat uitgekomen wat dáár gepubliceerd is.
Opdoeken die zooi.
Maar Niburu maakte het wel veel bekender met al die interviews van die admin sjaak op Internet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Niburu is niet de bron van het geheel maar een portal, een weblog zullen we maar zeggen, dus Blossom moeten ze dan opdoeken in plaats van niburu.
Ten derde is er nog een 'wijk' Alabama Hills in de gemeente Charters Towers in Australie, óók op het zuidelijk halfrond.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ten eerste is Alabama geen stad in Afrika, maar een buiten wijk van het plaatsje Klerksdorp. Zeggen dat je met een UFO boven Alabama tevoorschijn komt is het zelfde als wereldwijd verkondigen dat je boven Osdorp je laat zien, leuk voor de Amsterdammers, maar buiten Nederland weet niemand meer waar te zoeken.
Ten tweede mag precies 1.111 km een leuke synchroniciteit zijn, maar slaat als een tang op een varken natuurlijk. De tafelberg is vrij groot en de wijk Alabama is ook niet 1 huis. Het ligt er maar helemaal aan waar je de meetlat neerlegt. In het gemeentehuis van Alabama (voor zover ze dat hebben), het precies middelpunt (hoe je dat ook bepaalt), de voet van de berg, etc etc...
In praktijk is die 1.111km dus enorm afhankelijk van je gebruikte meetmethode en blijft er van een eventuele synchroniciteit bijzonder weinig over.
Stel je voor dat ook aan voetballen doen, zij ook een club hebben die Feyenoord heet maar met dat verschil dat zij wel goed kunnen voetballenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:30 schreef Topspin het volgende:
Stel nou ze landen en dan komen ze met een deeltjesversneller van 10 CM grootZeggen ze van..." 27 KM is een beetje groot, zo als wij het doen kan het ook
".
Of dat ze ook Fok! hebben, maar dan met users met humorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Stel je voor dat ook aan voetballen doen, zij ook een club hebben die Feyenoord heet maar met dat verschil dat zij wel goed kunnen voetballen![]()
Lol zo levert dit topic toch nog wat kwaliteitsgesprekken opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:48 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Of dat ze ook Fok! hebben, maar dan met users met humor
Ik sluit mij eigenlijk volledig bij jou aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:33 schreef machelle het volgende:
De aliens komen, de antichrist komt, de wereld vergaat. Sinds het begin der tijden tot aan de dag van vandaag is er altijd wel een mafkees die dit soort voorspellingen de wereld in helpt. Ik kan er altijd wel even om glimlachen en schenk er dan verder geen aandacht meer aan.
ik vind het alleen jammer om te zien dat er mensen zijn die die gasten nog eens extra moeten neerhalen door ze bijvoorbeeld belachelijk te maken. Is het al niet triest genoeg dat dat soort gasten blijkbaar in een wereld leven waarin ze aan dat soort waanideeen lijden? Ook al is iemand zo gek als een deur, je kan hem of haar nog wel in zijn waarde laten.
Ik ben zelf vrij nuchter, sta met beide benen op de grond, Ik geloof niet zomaar alles wat ik lees of hoor, ik wil graag weten wie wat zegt, en eventueel zoek ik uit wie wat zegt of wat ik niet weet. Maar ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde, en dat we in het hele universum de enige planeet met leven zijn gaat er bij mij ook niet in. Ik ben dus een nuchtere hollander die wel voor alles open staat. Met gezond verstand.
Normaal zou ik 5 of 6 zinnen gelezen hebben van die boodschap van Blossom voordat ik hem zou wegklikken, maar dat liep deze keer toch anders. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb me nu vele uren serieus in deze boodschap en alles er omheen verdiept, en ik kan de 'boodschap' nog steeds niet weglachen. Ik zeg niets over hoe groot de kans is dat er echt een schip zal verschijnen, maar ik geef het wel een kans. En dat is voor mij ook voor het eerst.
Ik zou iedereen willen zeggen, geloof je niet in buitenaardse intelligentie, schenk er dan ook gewoon geen aandacht meer aan, en laat de mensen die er wel in geloven in hun waarde. Geloof je er wel in, of als je er op zijn minst voor open staat dat er misschien op andere planeten ook intelligent leven zou kunnen bestaan, lees dan op zijn minst de boodschap en misschien wat meer over bijvoorbeeld degene die de boodschap openbaar heeft gemaakt, en beslis (of twijfel) dan voor jezelf.
Er valt met Google echt veel informatie over deze gebeurtenis te vinden op het internet. Het meeste is in het engels, maar er komt ook steeds meer Nederlandse informatie bij. Een goede start is http://www.thefederationoflight.nl daar kan je in ieder geval een goede Nederlandse vertaling en ook Nederlandse links vinden. En ook op youtube kan je er elke dag meer over vinden. Als je na wat meer gelezen te hebben nog steeds denkt dat het flauwekul is dan heb je het in ieder geval een kans gegeven. En stel dat het wel gebeurd, hoe klein je ook denkt dat die kans is, dan weet je tenminste wat de bedoeling is en wat ze komen doen.
Mijn gezond verstand weet dat het theoretisch allemaal echt mogelijk is, maar wil eerst zien, dan geloven. Mijn gevoel kan alleen maar zeggen: 'Welkom!' We zullen zien....
Nou doe je net alsof iedereen die in ufo's geloofd compleet gestoord is. Lekker kort door de bocht. Dat vind ik niet heel veel beter dan iemand belachelijk maken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:33 schreef machelle het volgende:
De aliens komen, de antichrist komt, de wereld vergaat. Sinds het begin der tijden tot aan de dag van vandaag is er altijd wel een mafkees die dit soort voorspellingen de wereld in helpt. Ik kan er altijd wel even om glimlachen en schenk er dan verder geen aandacht meer aan.
ik vind het alleen jammer om te zien dat er mensen zijn die die gasten nog eens extra moeten neerhalen door ze bijvoorbeeld belachelijk te maken. Is het al niet triest genoeg dat dat soort gasten blijkbaar in een wereld leven waarin ze aan dat soort waanideeen lijden? Ook al is iemand zo gek als een deur, je kan hem of haar nog wel in zijn waarde laten.
Ik ben zelf vrij nuchter, sta met beide benen op de grond, Ik geloof niet zomaar alles wat ik lees of hoor, ik wil graag weten wie wat zegt, en eventueel zoek ik uit wie wat zegt of wat ik niet weet. Maar ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde, en dat we in het hele universum de enige planeet met leven zijn gaat er bij mij ook niet in. Ik ben dus een nuchtere hollander die wel voor alles open staat. Met gezond verstand.
Normaal zou ik 5 of 6 zinnen gelezen hebben van die boodschap van Blossom voordat ik hem zou wegklikken, maar dat liep deze keer toch anders. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb me nu vele uren serieus in deze boodschap en alles er omheen verdiept, en ik kan de 'boodschap' nog steeds niet weglachen. Ik zeg niets over hoe groot de kans is dat er echt een schip zal verschijnen, maar ik geef het wel een kans. En dat is voor mij ook voor het eerst.
Ik zou iedereen willen zeggen, geloof je niet in buitenaardse intelligentie, schenk er dan ook gewoon geen aandacht meer aan, en laat de mensen die er wel in geloven in hun waarde. Geloof je er wel in, of als je er op zijn minst voor open staat dat er misschien op andere planeten ook intelligent leven zou kunnen bestaan, lees dan op zijn minst de boodschap en misschien wat meer over bijvoorbeeld degene die de boodschap openbaar heeft gemaakt, en beslis (of twijfel) dan voor jezelf.
Er valt met Google echt veel informatie over deze gebeurtenis te vinden op het internet. Het meeste is in het engels, maar er komt ook steeds meer Nederlandse informatie bij. Een goede start is http://www.thefederationoflight.nl daar kan je in ieder geval een goede Nederlandse vertaling en ook Nederlandse links vinden. En ook op youtube kan je er elke dag meer over vinden. Als je na wat meer gelezen te hebben nog steeds denkt dat het flauwekul is dan heb je het in ieder geval een kans gegeven. En stel dat het wel gebeurd, hoe klein je ook denkt dat die kans is, dan weet je tenminste wat de bedoeling is en wat ze komen doen.
Mijn gezond verstand weet dat het theoretisch allemaal echt mogelijk is, maar wil eerst zien, dan geloven. Mijn gevoel kan alleen maar zeggen: 'Welkom!' We zullen zien....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |