quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:01 schreef JohnDope het volgende:
Hoax.
Als je trouwens wilt lachen, moet je op de site Niburu kijken![]()
En let dan ook op de bronvermelding als er uberhaupt een bronvermelding bij staat
Governers? De schrijver is duidelijk een Amerikaan en een bewijs dat het niet is geschreven door een buitenaardse. Get a life Fokkers.quote:
Galactic Federation of Light spaceship to appear over Alabama for 3 days continuously beginning October 14, 2008....
TO LEADERS, GOVERNERS, POLITICIANS AND
ALL PEOPLE OF EARTH ….
Smerige chauvinisten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:44 schreef delapoko het volgende:
[..]
Governers? De schrijver is duidelijk een Amerikaan en een bewijs dat het niet is geschreven door een buitenaardse. Get a life Fokkers.
Geloof ik niks van, als wij over enige tijd ook de mogelijkheden hebben om ver het heelal in te kunnen gaan en we vinden een planeet met intelligente maar minder ontwikkelde levensvormen, zullen we deze in eerste instantie ook respecteren om juist hiervan te kunnen leren. Ze zullen geen gevaar vormen, want ze zijn minder ontwikkeld en je bereikt er zelf vrij weinig mee om ze gelijk te vernietigen. Bepaalde grondstoffen die je eventueel nodig zou hebben, kan je op zoveel planeten vinden die niet eens leefbaar zijn, dus daar is het dan ook al niet om te doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:31 schreef Mr-Coffee het volgende:
Echt ik denk als er aliens hier komen, dat ze heus niet komen om te socializen, daar zijn wij als soort te onintressant voor, of ze komen om ons compleet weg te vagen, of (om even van die ontvoerings verhalen uit te gaan) ons dna/embryo,s/whatveer af te troggelen.
Aliens bestaan volgens mij wel, maar ik geloof die bullcrap zoals hier niet, als ze komen dan komen ze echt puur voor hun eigen zaken, en niet om ff de heilige redders uit te gaan hangen.
Rotzakken zijn het, allemaal !!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
GW is een beetje een zure site die alleen maar bestaat om de meningen en denkwijze van andere mensen te ontkrachten. Zullen vast hele vrolijke mensen zijn daar
Die types lopen hier ook rond, alleen maar posten dat iets niet kan.. dag in dag uit.
Neuh, maar het zou een utopie zijn als we meerdere topics zouden kunnen hebben waarin we gewoon over zaken praten zonder welles/nietes discussies, wordt daar persoonlijk soms wat moe van, dat eindeloos herhalen..quote:
Klopt, heb zelf bij dit onderwerp ook zoiets van Tsjaa....quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:09 schreef L.Denninger het volgende:
Meh, het is een beetje inherent aan het onderwerp he, het welles-nietes gebeuren
Ik kan me eerlijk gezegd weinig anders voorstellen als er iemand roept "Over anderhalve week landen de aliens !"
Je moet ze wel een paar dagen respijt geven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als er nou geen First Contact is op 14 oktober, mag ie dan meteen dicht?
Ah niet onbelangrijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je moet ze wel een paar dagen respijt geven.
Het kan een paar dagen uitgesteld worden, al naargelang de verkeers- en weersomstandigheden.
Wat een vooringenomen statement. Heb je GW al eens goed gelezen? Je verwart de site met Skepsis.nl.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
GW is een beetje een zure site die alleen maar bestaat om de meningen en denkwijze van andere mensen te ontkrachten. Zullen vast hele vrolijke mensen zijn daar
Die types lopen hier ook rond, alleen maar posten dat iets niet kan.. dag in dag uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |