abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2008 @ 03:26:07 #201
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62251331
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 9 oktober 2008 @ 06:27:30 #202
230727 sjoep
a new day!
pi_62251499
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tis 23:00 geweest
Ik zei toch dat ik er over gedroomd had?
Ik had er over gehoord, en dat kwam denk ik als dagflard terug in mijn droom. Zo raar is dat niet hoor
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_62278709
Volgens www.niburu.nl zal de UFO als eerste boven de Tafelberg verschijnen, 1,111km van de Afrikaanse plaats Alabama, in het zuidelijk halfrond (Zuid Afrika).

De tafelberg is berg die haar naam dankt aan haar opmerkelijke platte vorm, gelijkend op een groot landingsplatform. Behalve de staat Alabama bestaat ook de stad Alabama in Afrika, wat inderdaad op het zuidelijk halfrond ligt, wat eerder op een misverstand leek (de staat Alabama ligt in het noorderlijk halfrond).

Van Anton Teuben's www.niburu.nl:

"Tafel

De volgende hint die werd gegeven was het woord ‘Tafel’. In Afrika, vlakbij Kaapstad, ligt een berg die ‘de Tafelberg’ heet. Ook ligt er in Afrika een plaats, genaamd ‘Alabama’, die exact gemeten 1.111 kilometer vanaf de Tafelberg ligt. Toeval? Misschien eerder een synchroniciteit. Dat zijn twee hints samen in een ander werelddeel dan Amerika. Zoals eerder gezegd, werd natuurlijk ook alleen maar gesuggereerd dat het om de staat Alabama in Amerika zou gaan. Het is nu ook wel duidelijk dat het zich wereldwijd gaat afspelen en niet drie dagen lang boven één plek. Het zou dus ook om een ‘startplaats’ kunnen gaan."

Zal hier het ruimteschip landen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Tetrahedron op 10-10-2008 08:35:27 ]
pi_62279033
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 08:29 schreef Tetrahedron het volgende:
Volgens www.niburu.nl zal de UFO als eerste boven de Tafelberg verschijnen, 1,111km van de Afrikaanse plaats Alabama, in het zuidelijk halfrond (Zuid Afrika).

De tafelberg is berg die haar naam dankt aan haar opmerkelijke platte vorm, gelijkend op een groot landingsplatform. Behalve de staat Alabama bestaat ook de stad Alabama in Afrika, wat inderdaad op het zuidelijk halfrond ligt, wat eerder op een misverstand leek (de staat Alabama ligt in het noorderlijk halfrond).

Van Anton Teuben's www.niburu.nl:

"Tafel

De volgende hint die werd gegeven was het woord ‘Tafel’. In Afrika, vlakbij Kaapstad, ligt een berg die ‘de Tafelberg’ heet. Ook ligt er in Afrika een plaats, genaamd ‘Alabama’, die exact gemeten 1.111 kilometer vanaf de Tafelberg ligt. Toeval? Misschien eerder een synchroniciteit. Dat zijn twee hints samen in een ander werelddeel dan Amerika. Zoals eerder gezegd, werd natuurlijk ook alleen maar gesuggereerd dat het om de staat Alabama in Amerika zou gaan. Het is nu ook wel duidelijk dat het zich wereldwijd gaat afspelen en niet drie dagen lang boven één plek. Het zou dus ook om een ‘startplaats’ kunnen gaan."

[ afbeelding ]
Zal hier het ruimteschip landen?
Ten eerste is Alabama geen stad in Afrika, maar een buiten wijk van het plaatsje Klerksdorp. Zeggen dat je met een UFO boven Alabama tevoorschijn komt is het zelfde als wereldwijd verkondigen dat je boven Osdorp je laat zien, leuk voor de Amsterdammers, maar buiten Nederland weet niemand meer waar te zoeken.
Ten tweede mag precies 1.111 km een leuke synchroniciteit zijn, maar slaat als een tang op een varken natuurlijk. De tafelberg is vrij groot en de wijk Alabama is ook niet 1 huis. Het ligt er maar helemaal aan waar je de meetlat neerlegt. In het gemeentehuis van Alabama (voor zover ze dat hebben), het precies middelpunt (hoe je dat ook bepaalt), de voet van de berg, etc etc...
In praktijk is die 1.111km dus enorm afhankelijk van je gebruikte meetmethode en blijft er van een eventuele synchroniciteit bijzonder weinig over.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_62281042
Gaat Niburu ook nog met een verklaring komen volgende week woensdag als er niks gebeurt?
pi_62281273
Als 14 oktober uitgesteld wordt wat dus op bullshit duidt mogen ze die niburu wel sluiten, want er is nog nooit wat uitgekomen wat dáár gepubliceerd is.

Opdoeken die zooi.
pi_62283971
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:34 schreef Arsenius het volgende:
Als 14 oktober uitgesteld wordt wat dus op bullshit duidt mogen ze die niburu wel sluiten, want er is nog nooit wat uitgekomen wat dáár gepubliceerd is.

Opdoeken die zooi.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:05:54 #208
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62286737
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:34 schreef Arsenius het volgende:

Opdoeken die zooi.
Niburu is niet de bron van het geheel maar een portal, een weblog zullen we maar zeggen, dus Blossom moeten ze dan opdoeken in plaats van niburu.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_62287005
Ik ben benieuwd. Ik zie echt totaal niet het nut in van telkens onzin verkondigen. Dat schaadt je geloofwaardigheid en je wilt juist dat mensen je wel geloven lijkt me zo. Waarom je het tegenovergestelde zou willen kan ik me niet bedenken. Maar misschien is dat ook wel juist weer een 'mind-trick' om het allemaal wat geloofwaardiger te maken... Moeilijke kwestie

We zullen het gaan zien.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2008 14:19:14 ]
pi_62287215
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Niburu is niet de bron van het geheel maar een portal, een weblog zullen we maar zeggen, dus Blossom moeten ze dan opdoeken in plaats van niburu.
Maar Niburu maakte het wel veel bekender met al die interviews van die admin sjaak op Internet.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62287332
Gister avond zat ik even naar buiten naar de hemel te kijken en zag ik een voorwerp met rode, groene en blauwe knipperende lichten die stil bleef hangen in de lucht. Voorwerp ging niet naar links, rechts, voren of achteren. Dan ga ik niet beweren dat het een ruimteschip is want het kan net zo goed een helicopter of wat anders zijn.

Alsnog een of andere "euforisch" gevoel als ik iets in de lucht zie 's avonds, de gedachte dat het iets zou kunnen zijn buiten mensenlijke vorm om zorgt er voor dat ik met open ogen vol bewondering kan kijken ernaar ( niet overdreven euforisch maar het idee dat er buitenaardse vormen inzitten in zo'n schip van een verre planeet kan dan zorgen dat ik het leven ineens buitengewoner vind en niet zo alledaags normaal) . Heb dat zelfs bij overvliegende vliegtuigen waarbij ik weet dat het een vliegtuig is. In het donker dus vliegende objecten met knipperende lichten Sowieso 's nachts buiten zitten en kijken wat er allemaal gebeurt in de lucht van verkeer of sterren die stil staan of kunnen vallen.

Stel nou ze landen en dan komen ze met een deeltjesversneller van 10 CM groot Zeggen ze van..." 27 KM is een beetje groot, zo als wij het doen kan het ook ".

[ Bericht 6% gewijzigd door Topspin op 10-10-2008 14:35:19 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_62291119
Sommige wisten hier MAANDEN geleden al van en ik lees het net pas. Volgens mij zijn er ook maar HEEL weinig mensen die hier vanaf weten
Zonder wrijving geen glans
pi_62292646
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 08:52 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ten eerste is Alabama geen stad in Afrika, maar een buiten wijk van het plaatsje Klerksdorp. Zeggen dat je met een UFO boven Alabama tevoorschijn komt is het zelfde als wereldwijd verkondigen dat je boven Osdorp je laat zien, leuk voor de Amsterdammers, maar buiten Nederland weet niemand meer waar te zoeken.
Ten tweede mag precies 1.111 km een leuke synchroniciteit zijn, maar slaat als een tang op een varken natuurlijk. De tafelberg is vrij groot en de wijk Alabama is ook niet 1 huis. Het ligt er maar helemaal aan waar je de meetlat neerlegt. In het gemeentehuis van Alabama (voor zover ze dat hebben), het precies middelpunt (hoe je dat ook bepaalt), de voet van de berg, etc etc...
In praktijk is die 1.111km dus enorm afhankelijk van je gebruikte meetmethode en blijft er van een eventuele synchroniciteit bijzonder weinig over.
Ten derde is er nog een 'wijk' Alabama Hills in de gemeente Charters Towers in Australie, óók op het zuidelijk halfrond.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_62292974
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:30 schreef Topspin het volgende:

Stel nou ze landen en dan komen ze met een deeltjesversneller van 10 CM groot Zeggen ze van..." 27 KM is een beetje groot, zo als wij het doen kan het ook ".
Stel je voor dat ook aan voetballen doen, zij ook een club hebben die Feyenoord heet maar met dat verschil dat zij wel goed kunnen voetballen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_62294117
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 17:53 schreef TLC het volgende:

[..]

Stel je voor dat ook aan voetballen doen, zij ook een club hebben die Feyenoord heet maar met dat verschil dat zij wel goed kunnen voetballen
Of dat ze ook Fok! hebben, maar dan met users met humor
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:43:16 #216
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_62295410
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 18:48 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Of dat ze ook Fok! hebben, maar dan met users met humor
Lol zo levert dit topic toch nog wat kwaliteitsgesprekken op
pi_62296409
De aliens komen, de antichrist komt, de wereld vergaat. Sinds het begin der tijden tot aan de dag van vandaag is er altijd wel een mafkees die dit soort voorspellingen de wereld in helpt. Ik kan er altijd wel even om glimlachen en schenk er dan verder geen aandacht meer aan.

ik vind het alleen jammer om te zien dat er mensen zijn die die gasten nog eens extra moeten neerhalen door ze bijvoorbeeld belachelijk te maken. Is het al niet triest genoeg dat dat soort gasten blijkbaar in een wereld leven waarin ze aan dat soort waanideeen lijden? Ook al is iemand zo gek als een deur, je kan hem of haar nog wel in zijn waarde laten.

Ik ben zelf vrij nuchter, sta met beide benen op de grond, Ik geloof niet zomaar alles wat ik lees of hoor, ik wil graag weten wie wat zegt, en eventueel zoek ik uit wie wat zegt of wat ik niet weet. Maar ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde, en dat we in het hele universum de enige planeet met leven zijn gaat er bij mij ook niet in. Ik ben dus een nuchtere hollander die wel voor alles open staat. Met gezond verstand.

Normaal zou ik 5 of 6 zinnen gelezen hebben van die boodschap van Blossom voordat ik hem zou wegklikken, maar dat liep deze keer toch anders. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb me nu vele uren serieus in deze boodschap en alles er omheen verdiept, en ik kan de 'boodschap' nog steeds niet weglachen. Ik zeg niets over hoe groot de kans is dat er echt een schip zal verschijnen, maar ik geef het wel een kans. En dat is voor mij ook voor het eerst.

Ik zou iedereen willen zeggen, geloof je niet in buitenaardse intelligentie, schenk er dan ook gewoon geen aandacht meer aan, en laat de mensen die er wel in geloven in hun waarde. Geloof je er wel in, of als je er op zijn minst voor open staat dat er misschien op andere planeten ook intelligent leven zou kunnen bestaan, lees dan op zijn minst de boodschap en misschien wat meer over bijvoorbeeld degene die de boodschap openbaar heeft gemaakt, en beslis (of twijfel) dan voor jezelf.

Er valt met Google echt veel informatie over deze gebeurtenis te vinden op het internet. Het meeste is in het engels, maar er komt ook steeds meer Nederlandse informatie bij. Een goede start is http://www.thefederationoflight.nl daar kan je in ieder geval een goede Nederlandse vertaling en ook Nederlandse links vinden. En ook op youtube kan je er elke dag meer over vinden. Als je na wat meer gelezen te hebben nog steeds denkt dat het flauwekul is dan heb je het in ieder geval een kans gegeven. En stel dat het wel gebeurd, hoe klein je ook denkt dat die kans is, dan weet je tenminste wat de bedoeling is en wat ze komen doen.

Mijn gezond verstand weet dat het theoretisch allemaal echt mogelijk is, maar wil eerst zien, dan geloven. Mijn gevoel kan alleen maar zeggen: 'Welkom!' We zullen zien....
pi_62296834
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 20:33 schreef machelle het volgende:
De aliens komen, de antichrist komt, de wereld vergaat. Sinds het begin der tijden tot aan de dag van vandaag is er altijd wel een mafkees die dit soort voorspellingen de wereld in helpt. Ik kan er altijd wel even om glimlachen en schenk er dan verder geen aandacht meer aan.

ik vind het alleen jammer om te zien dat er mensen zijn die die gasten nog eens extra moeten neerhalen door ze bijvoorbeeld belachelijk te maken. Is het al niet triest genoeg dat dat soort gasten blijkbaar in een wereld leven waarin ze aan dat soort waanideeen lijden? Ook al is iemand zo gek als een deur, je kan hem of haar nog wel in zijn waarde laten.

Ik ben zelf vrij nuchter, sta met beide benen op de grond, Ik geloof niet zomaar alles wat ik lees of hoor, ik wil graag weten wie wat zegt, en eventueel zoek ik uit wie wat zegt of wat ik niet weet. Maar ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde, en dat we in het hele universum de enige planeet met leven zijn gaat er bij mij ook niet in. Ik ben dus een nuchtere hollander die wel voor alles open staat. Met gezond verstand.

Normaal zou ik 5 of 6 zinnen gelezen hebben van die boodschap van Blossom voordat ik hem zou wegklikken, maar dat liep deze keer toch anders. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb me nu vele uren serieus in deze boodschap en alles er omheen verdiept, en ik kan de 'boodschap' nog steeds niet weglachen. Ik zeg niets over hoe groot de kans is dat er echt een schip zal verschijnen, maar ik geef het wel een kans. En dat is voor mij ook voor het eerst.

Ik zou iedereen willen zeggen, geloof je niet in buitenaardse intelligentie, schenk er dan ook gewoon geen aandacht meer aan, en laat de mensen die er wel in geloven in hun waarde. Geloof je er wel in, of als je er op zijn minst voor open staat dat er misschien op andere planeten ook intelligent leven zou kunnen bestaan, lees dan op zijn minst de boodschap en misschien wat meer over bijvoorbeeld degene die de boodschap openbaar heeft gemaakt, en beslis (of twijfel) dan voor jezelf.

Er valt met Google echt veel informatie over deze gebeurtenis te vinden op het internet. Het meeste is in het engels, maar er komt ook steeds meer Nederlandse informatie bij. Een goede start is http://www.thefederationoflight.nl daar kan je in ieder geval een goede Nederlandse vertaling en ook Nederlandse links vinden. En ook op youtube kan je er elke dag meer over vinden. Als je na wat meer gelezen te hebben nog steeds denkt dat het flauwekul is dan heb je het in ieder geval een kans gegeven. En stel dat het wel gebeurd, hoe klein je ook denkt dat die kans is, dan weet je tenminste wat de bedoeling is en wat ze komen doen.

Mijn gezond verstand weet dat het theoretisch allemaal echt mogelijk is, maar wil eerst zien, dan geloven. Mijn gevoel kan alleen maar zeggen: 'Welkom!' We zullen zien....
Ik sluit mij eigenlijk volledig bij jou aan
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:16:47 #219
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62297356
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 20:33 schreef machelle het volgende:

Nou doe je net alsof iedereen die in ufo's geloofd compleet gestoord is. Lekker kort door de bocht. Dat vind ik niet heel veel beter dan iemand belachelijk maken.

Verder ben ik het wel met je eens
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_62298267
Hoi Parafernalia, even een reactie op jouw reactie.
De zin die jij bedoeld slaat terug op de eerste allinea. In dit geval zou Blossom Goodchild dan de mafkees met waanideeen zijn die ik bedoel, als dit alles achteraf onzin blijkt te zijn.
Mijn hele punt was juist dat mensen wat meer respect voor anderen zouden moeten hebben, dus als ik het over ufo-gelovers had gehad zou mijn hele bericht nergens op slaan, hypocriet zijn.
Want door mijn gepraat over mijn nuchterheid heb ik misschien de verkeerde indruk gewekt dat ik geen ufo-gelover ben. Mijn gezond verstand wil dus wel eerst zien dan geloven, maar ondanks dat gezonde verstand heb ik wel een bepaald geloof. Ik geloof dat in dit onmetelijk grote universum wij nooit de enige planeet met leven kunnen zijn. Nu geloof(denk) ik dat buitenaardse intelligentie bestaat, en zodra we bewijs hebben geloof(weet) ik het.
Verder fijn dat dat jullie het met me eens zijn... ik denk gewoon dat als mensen nou eens een klein beetje meer respect voor elkaar zouden hebben dat dat niet een beetje scheelt, maar een hoop...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')