Wat is het nut om het naar die datum te verplaatsen??quote:Op zondag 28 september 2008 03:32 schreef Dibble het volgende:
NASA verplaatst de shuttle lancering naar 14 oktober. Ze hebben door huricane Ike nogal wat testen moeten uitstellen...
bron: Twitter - BreakingNewsOn
Ik denk niet dat de NASA dat doet n.a.v. dit bericht dat de aliens gaan landen.quote:Op zondag 28 september 2008 10:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat is het nut om het naar die datum te verplaatsen??
Tis wel verdachtquote:Op zondag 28 september 2008 10:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de NASA dat doet n.a.v. dit bericht dat de aliens gaan landen.
Deal! 100 euro in de 'op 14 oktober lachen we die sneue kneuzen die hier in geloven uit'-pot.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:32 schreef Blue-eagle het volgende:
Zucht.. hele diepe zucht..
Zullen we een pot geld maken? Iedereen legt 100 Euro in en geeft aan of ie een believer is in deze onzin of niet. De groep die uiteindelijk gelijk krijgt mag het geld houden en eerlijk onder de mededingers verdelen.
Deal?
yeahyeahyeah...quote:Op maandag 29 september 2008 07:57 schreef heartz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We come in peace!!!
Ja toch.....quote:Op maandag 29 september 2008 10:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
yeahyeahyeah...
"Greetings earthling, take me to your dealer" enzo
Of de Tom Tom werkt niet naar behoren op de desbetreffende UFO, of er zat een vrouwelijke alien kaart te lezen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien vlogen de aliens op de kop.
Een lichtschip dat leeft en een eigen bewustzijn heeft?quote:
Kom op zeg. Dr.Who bestond al in 1963, met een Tardis met eigen bewustzijn. Dan hebben we nu ook alweer een tijdje herhalingen van Knightrider, met een auto met een bewustzijn.quote:Op maandag 29 september 2008 21:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Een lichtschip dat leeft en een eigen bewustzijn heeft?
Echt he....Ik weet niet welke nacht apotheker dat wijf heeft, maar ,t is vast een verdomd goede want je moet wel heel erg van de wereld zijn om dit te verzinnen.
Nou eh, ik vind ,t verhaltje toch wel erg ver gezocht hoor Ome Henk!quote:Op maandag 29 september 2008 22:09 schreef dmace het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dr.Who bestond al in 1963, met een Tardis met eigen bewustzijn. Dan hebben we nu ook alweer een tijdje herhalingen van Knightrider, met een auto met een bewustzijn.
Terminator met een computer die zelfbewust werd. Wargames, etc etc etc etc.
Ongetwijfeld gebruikt ze rare dingen, maar wel een beetje bij de les blijven, he?
Ik krijg bijna medelijden met die vrouw mocht er wéér niks gebeuren, ze komt namelijk niet echt verward over en ze lijkt behoorlijk overtuigd te zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:33 schreef creno het volgende:
Ergens hoop ik dat ze gelijk heeft, ergens denk ik ook: het is weer de zoveelste aankondiging dus het zal wel niet.
Maar ook al komen ze niet, de boodschap is wel goed, meer liefde in de wereld !![]()
O, en het laatste stukje van dit filmpje is erg grappig. nanunanu
Als je geprobeerd hebt om iets nóg onwaarschijnlijkers te posten dan een 2000km groot alien-schip, is het bij deze geluktquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:34 schreef UncleScorp het volgende:
The infamous NASA Blue Beam Project has four different steps in order to implement the new age religion with the antichrist at its head.
Wel goed gemaakt in ieder gevalquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:58 schreef Darklight het volgende:
Bedoel je nou dat het even belachelijk is als jouw topic ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:14 schreef L.Denninger het volgende:
Daarbij worden ze geholpen door Project "Wet Rain" dat uitgevoerd wordt door de KNVB, met als doel vampieren in het ministerie van defensie te krijgen.
Ook mogen we project "Little Red Riding hood" niet vergeten, waarmee Veilig Verkeer Nederland al sinds 1997 aan de weg timmert om Jomanda vice-president van de NWO te laten worden.
Nou, bijna wel ja !quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat het even belachelijk is als jouw topic ?
Alien gechanneled, erg overtuigend
Tsja.. ze steken wel erg hun nek uit.. en met hun iedereen die hardop roept dat er dan wat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:44 schreef Nee het volgende:
Denk je heus...?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tsja.. ze steken wel erg hun nek uit.. en met hun iedereen die hardop roept dat er dan wat gaat gebeuren.
Ik bedoel, het zou heel erg hun geloofwaardigheid en daarmee misschien het bestaan van niburu.nl als dit gewoon niet waar blijkt te zijn, toch?
Toch raar dat zulke topics overwegend mensen aantrekken die het totale onzin vinden ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:40 schreef L.Denninger het volgende:
Denk je heus...?
Denk je niet dat zodra 14 october voorbij is ze weer verder gaan alsof er niks gebeurd is () en vrolijk binnen een paar maanden weer met een absurde voorspelling komen ?
Goed, als het niet gebeurt neem ik de komende voorspellingen vanaf hun site ook niet serieus.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:40 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Denk je heus...?
Denk je niet dat zodra 14 october voorbij is ze weer verder gaan alsof er niks gebeurd is () en vrolijk binnen een paar maanden weer met een absurde voorspelling komen ?
Yup, maar ik zie niet in hoe "geloven in buitenaards leven" gelijk moet staan aan "elke idioot met een website geloven"quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed, als het niet gebeurt neem ik de komende voorspellingen vanaf hun site ook niet serieus.
Neemt niet weg dat ik geloof in buitenaards leven
Absoluutquote:Ga je nou ook door het stof als er wel daadwerkelijk een alienship met stormtroopers voorbij komt?
...een representatieve doorsnede van de samenleving dusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Toch raar dat zulke topics overwegend mensen aantrekken die het totale onzin vinden ?
Ach en anders hebben we binnen een paar maanden weer iemand die met aliens channeled
Nee, dude, dat is wat ze willen dat je denkt !!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:06 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Snap het dan die NWO’der gasten willen m.b.v. hypersonic sound systems, je weet wel die stralen van geluid die ze tegenwoordig kunnen maken, die channelers doen geloven dat de aliens komen zodat die channelers iedereen de kop gek kunnen maken want ze hebben het tenslotte gehoord. En dan met hun eigen UFO die ze hebben ontwikkeld m.b.v. technologie van Roswell het uit laten komen en dan de NWO laten beginnen
google maar eens op project blue beam
Mja, ik dacht - laat ik maar lekker meedoenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:25 schreef Bastard het volgende:
We gaan toch niet overal alles dubbel posten he? Alien gechanneled, erg overtuigend
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:06 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Snap het dan die NWO’der gasten willen m.b.v. hypersonic sound systems, je weet wel die stralen van geluid die ze tegenwoordig kunnen maken, die channelers doen geloven dat de aliens komen zodat die channelers iedereen de kop gek kunnen maken want ze hebben het tenslotte gehoord. En dan met hun eigen UFO die ze hebben ontwikkeld m.b.v. technologie van Roswell het uit laten komen en dan de NWO laten beginnen
google maar eens op project blue beam
Je had zoiets van "hij is pas 6x gepost dus ik post 'm nog maar een keertje" ofzo ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:38 schreef Dibble het volgende:
://zapruder.nl/portal/artikel/first_contact_eindelijk/
quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef Nee het volgende:
Oh ja, het schip is alleen zichtbaar voor mensen die bewust zijn. Dus sceptici zijn bij voorbaat al kansloos.
Kusjes,
Mike Quinsey
Dat ken ik ergens vanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef Nee het volgende:
Oh ja, het schip is alleen zichtbaar voor mensen die bewust zijn. Dus sceptici zijn bij voorbaat al kansloos.
Kusjes,
Mike Quinsey
Mensen die niet spiritueel correct zijn worden gewoon weg gefilterd door de galactische federatie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:20 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan er ook nog bij.
Maw, er worden de 14de dus een hele groep hallucinerende idioten overal en nergens door de ME ofzo weggeknuppeld.
bron?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:10 schreef Nee het volgende:
Kusjes,
Mike Quinsey
GW is een beetje een zure site die alleen maar bestaat om de meningen en denkwijze van andere mensen te ontkrachten. Zullen vast hele vrolijke mensen zijn daarquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:16 schreef Nee het volgende:
[..]
Mensen die niet spiritueel correct zijn worden gewoon weg gefilterd door de galactische federatie.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:01 schreef JohnDope het volgende:
Hoax.
Als je trouwens wilt lachen, moet je op de site Niburu kijken![]()
En let dan ook op de bronvermelding als er uberhaupt een bronvermelding bij staat
Governers? De schrijver is duidelijk een Amerikaan en een bewijs dat het niet is geschreven door een buitenaardse. Get a life Fokkers.quote:
Galactic Federation of Light spaceship to appear over Alabama for 3 days continuously beginning October 14, 2008....
TO LEADERS, GOVERNERS, POLITICIANS AND
ALL PEOPLE OF EARTH ….
Smerige chauvinisten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:44 schreef delapoko het volgende:
[..]
Governers? De schrijver is duidelijk een Amerikaan en een bewijs dat het niet is geschreven door een buitenaardse. Get a life Fokkers.
Geloof ik niks van, als wij over enige tijd ook de mogelijkheden hebben om ver het heelal in te kunnen gaan en we vinden een planeet met intelligente maar minder ontwikkelde levensvormen, zullen we deze in eerste instantie ook respecteren om juist hiervan te kunnen leren. Ze zullen geen gevaar vormen, want ze zijn minder ontwikkeld en je bereikt er zelf vrij weinig mee om ze gelijk te vernietigen. Bepaalde grondstoffen die je eventueel nodig zou hebben, kan je op zoveel planeten vinden die niet eens leefbaar zijn, dus daar is het dan ook al niet om te doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:31 schreef Mr-Coffee het volgende:
Echt ik denk als er aliens hier komen, dat ze heus niet komen om te socializen, daar zijn wij als soort te onintressant voor, of ze komen om ons compleet weg te vagen, of (om even van die ontvoerings verhalen uit te gaan) ons dna/embryo,s/whatveer af te troggelen.
Aliens bestaan volgens mij wel, maar ik geloof die bullcrap zoals hier niet, als ze komen dan komen ze echt puur voor hun eigen zaken, en niet om ff de heilige redders uit te gaan hangen.
Rotzakken zijn het, allemaal !!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
GW is een beetje een zure site die alleen maar bestaat om de meningen en denkwijze van andere mensen te ontkrachten. Zullen vast hele vrolijke mensen zijn daar
Die types lopen hier ook rond, alleen maar posten dat iets niet kan.. dag in dag uit.
Neuh, maar het zou een utopie zijn als we meerdere topics zouden kunnen hebben waarin we gewoon over zaken praten zonder welles/nietes discussies, wordt daar persoonlijk soms wat moe van, dat eindeloos herhalen..quote:
Klopt, heb zelf bij dit onderwerp ook zoiets van Tsjaa....quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:09 schreef L.Denninger het volgende:
Meh, het is een beetje inherent aan het onderwerp he, het welles-nietes gebeuren
Ik kan me eerlijk gezegd weinig anders voorstellen als er iemand roept "Over anderhalve week landen de aliens !"
Je moet ze wel een paar dagen respijt geven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als er nou geen First Contact is op 14 oktober, mag ie dan meteen dicht?
Ah niet onbelangrijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je moet ze wel een paar dagen respijt geven.
Het kan een paar dagen uitgesteld worden, al naargelang de verkeers- en weersomstandigheden.
Wat een vooringenomen statement. Heb je GW al eens goed gelezen? Je verwart de site met Skepsis.nl.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
GW is een beetje een zure site die alleen maar bestaat om de meningen en denkwijze van andere mensen te ontkrachten. Zullen vast hele vrolijke mensen zijn daar
Die types lopen hier ook rond, alleen maar posten dat iets niet kan.. dag in dag uit.
"The arrival of alien flight 001 is delayed due too heavy rain and fog. Revised estimate time of arrival is between october the 15th and 17th"quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je moet ze wel een paar dagen respijt geven.
Het kan een paar dagen uitgesteld worden, al naargelang de verkeers- en weersomstandigheden.
quote:The event planned for October 14 is a direct result of a shift occurring for humanity on October 12. The shift on October 12 seems to be an opening of a connection between the human heart and the human mind.
quote:Another thing to know is most of you who do see this will not see it as a physical spaceship. You have been using this word “spaceship” because it is the best word you have to help you imagine life beyond Earth. A spaceship means a physical thing like an airplane or rocket ship and this is not that; this is a spiritual gathering; this is energy and it is energy that can be embodied -- just like some people sense Angels in the room and others can actually see them. Some of you will sense this and some of you will actually see it and it is just as real either way. Do not get locked into an expectation that you will see something that you expect. Do not imagine what a spaceship looks like and then look for that.
quote:Then on October 13, 14, and 15, spend your time daydreaming or looking at the sky. Allow your eyes to simply see what you see. It likely will not be a spaceship in the way that you expect; it will be something far more magical and interesting than that.
Zo krijgt misschien iedereen gelijk ... ongelovigen zullen niets zien en gelovigen zullen "iets" zienquote:Allow your hearts to break open and make room for a bigger sense of love than you have ever felt before. This is the ultimate potential in the events planned for October 12 through October 15.
Wat een verrassing, ik had dit keer echt hard bewijs verwacht...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:04 schreef UncleScorp het volgende:
Blijkbaar mogen we dit, zoals gewoonlijk, niet té letterlijk nemen.
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo krijgt misschien iedereen gelijk ... ongelovigen zullen niets zien en gelovigen zullen "iets" zien
Nou, als je uitgaat van de originele boodschap dan zou er dat komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Wat een verrassing, ik had dit keer echt hard bewijs verwacht...
Moest er hard bewijs zijn, stond het niet meer in TRUquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:10 schreef The_stranger het volgende:
Wat een verrassing, ik had dit keer echt hard bewijs verwacht...
Iedereen heeft elke dag kans om te veranderen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:52 schreef Warezi het volgende:
Ruimteschip of niet er moet wat gebeuren hier op deze aarde om ons eens wakker te schudden!! Ik denk dat het kan en hoop dat het ze lukt op de 14e. Degene die niet geloven, zijn ook maar slaaf van de maatschappij net als de gelovigen. De bedoeling is dus dat iedereen de kans krijgt om te veranderen
Ah, je volgt de presidensverkiezingen in de U.S. ook ?quote:De wereldleiders die ons nu in de macht hebben zullen moeten wijken!
Welke opleiding heb je ervoor gedaan dan ?quote:ik heb hier redelijk wat studie uren inzitten
Wat een enorme dooddoener is datquote:ps: voor diegene die niet verder denken dan wat er in hun eigen straat moet gebeuren: je kunt alles wat je door afgestorven hersencellen en het gebrek aan hersencapaciteit niet kan bevatten wel belachelijk maken, maar wanneer je goed zoekt zal ook jij de waarheid vinden.
Ah, ik ben blij dat je het zelf zegtquote:Helaas zijn de meeste van ons geen denkers maar dooddoeners!
Weet je zeker dat je dat droomde?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:10 schreef sjoep het volgende:
ik heb van het weekend gedroomd dat de eerste tekenen op 8 oktober rond 23.00u te zien zouden zijn.
En dat ik euforisch was toen ik het zag. Allemaal kleine lichtgevende ufootjes aan de donkere hemel. Een prachtig gezicht.
En dat fok! niet bereikbaar was toen ik het wilde gaan posten heb ik ook gedroomd
Het leek wel heel echtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat droomde?
Van welke hoogte nemen ze die foto's op Google Earth danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:19 schreef Nee het volgende:
Het schip is vanaf nu ook te zien in google earth (;()
[ afbeelding ]
Tis 23:00 geweestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:10 schreef sjoep het volgende:
ik heb van het weekend gedroomd dat de eerste tekenen op 8 oktober rond 23.00u te zien zouden zijn.
En dat ik euforisch was toen ik het zag. Allemaal kleine lichtgevende ufootjes aan de donkere hemel. Een prachtig gezicht.
En dat fok! niet bereikbaar was toen ik het wilde gaan posten heb ik ook gedroomd
Ik zou je schoen doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 03:11 schreef MoonCore het volgende:
Op 14 oktober geen first contact! Zowel, vreet ik een bezem.
-Edit- Beetje respectvol blijven!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:52 schreef Warezi het volgende:
Ruimteschip of niet er moet wat gebeuren hier op deze aarde om ons eens wakker te schudden!! Ik denk dat het kan en hoop dat het ze lukt op de 14e. Degene die niet geloven, zijn ook maar slaaf van de maatschappij net als de gelovigen. De bedoeling is dus dat iedereen de kans krijgt om te veranderen en omdat wij als mens er zo een puinhoop van hebben gemaakt komen ze ons helpen! Er zal en moet een nieuwe wereldorde komen binnen 4 jaar met of zonder de galactische federatie. De wereldleiders die ons nu in de macht hebben zullen moeten wijken! Deze hele poppenkast moet sluiten! Er zijn genoeg bewijzen te vinden, zelfs dat wij als mens een product zijn van buitenaardse.. er staat nog net niet "made on MARS" op onze reet afgedrukt maar nogmaals er zijn genoeg bewijzen. (alleen wanneer wij de diepste geheimen zouden kennen van de aarde hebben de leiders geen macht meer)( De macht die begon met het geloof en verder gaat met geld!) ik heb hier redelijk wat studie uren inzitten geloof mij! arghhh Dat wij genetisch gemanipuleerde mensapen zijn op de aarde is duidelijk. De fouten die onze scheppers gemaakt hebben komen ze nu rechtzetten!
gegroet,
Warezi
ps: voor diegene die niet verder denken dan wat er in hun eigen straat moet gebeuren: je kunt alles wat je door afgestorven hersencellen en het gebrek aan hersencapaciteit niet kan bevatten wel belachelijk maken, maar wanneer je goed zoekt zal ook jij de waarheid vinden. Helaas zijn de meeste van ons geen denkers maar dooddoeners!
Wachten kunnen we allemaal het best!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |