Nuttig? Precies?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:09 schreef L.Denninger het volgende:
Deze meneer heeft contact met een Alien genaamd Korton.
Ik zie niet hoe dit gefaked zou kunnen zijn, met name ook door de nuttige precieze informatei die hij ontsluiert.
Bullshit!! Ninja's zijn uiteroeid tijdens de derde piratenoorlog van 1783. Die ninja's die je niet ziet zijn aliens van de planeet Kor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:27 schreef beelz het volgende:
Wist je dat er in elke film die gemaakt wordt ninja's zitten? Wist je dat de reden dat je ze niet ziet is dat ze zo enorm goed in niet opvallen zijn?
Faalbrabbelarij! Derde piratenoorlog van 1783 is een hoax! Aliens roken zware shag!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Bullshit!! Ninja's zijn uiteroeid tijdens de derde piratenoorlog van 1783. Die ninja's die je niet ziet zijn aliens van de planeet Kor.
Zelfs de Pastafari geloven dat wij afstammen van Piraten. Als er nog ninja's zouden zijn dan waren we wel van hen afgestamd. Ik vraag me af wanneer de aliens hun beren met laserogen gaan inzetten... dan hebben we pas echt een einde der tijden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Faalbrabbelarij! Derde piratenoorlog van 1783 is een hoax! Aliens roken zware shag!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:32 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Zelfs de Pastafari geloven dat wij afstammen van Piraten. Als er nog ninja's zouden zijn dan waren we wel van hen afgestamd. Ik vraag me af wanneer de aliens hun beren met laserogen gaan inzetten... dan hebben we pas echt een einde der tijden.
Ok, we gaan serieus discussieren of een drugs verslaafde onozelaar contact heeft met aliens...quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:43 schreef L.Denninger het volgende:
Kunnen we het wel even serieus houden ?
Back on topic svp.
Zo, meneer heeft verstand van psychedelica?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ok, we gaan serieus discussieren of een drugs verslaafde onozelaar contact heeft met aliens...
Ikke wel in ieder geval, maar ik maak niet de fout om de realiteit te verwarren met de denkbeelden die je je in je hoofd haalt met paddo's, l.s.d. of D.M.T.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo, meneer heeft verstand van psychedelica?
Dan weet je ook dat er nog steeds een discussie gaande is over of je de dingen die je meemaakt nou echt meemaakt of verzonnen zijn he?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ikke wel in ieder geval, maar ik maak niet de fout om de realiteit te verwarren met de denkbeelden die je je in je hoofd haalt met paddo's, l.s.d. of D.M.T.
Yup, er is ook een discussie gaande over bigfoot en elvis die nog leeft trouwens.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat er nog steeds een discussie gaande is over of je de dingen die je meemaakt nou echt meemaakt of verzonnen zijn he?
sorry, mijn fout ja! pompompom zal weer eens ontipoc gaan reageren!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:12 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Yup, er is ook een discussie gaande over bigfoot en elvis die nog leeft trouwens.
Maar hier hebben we het over deze meneer die aliens channelt, en hij heeft daar geen drugs voor nodig - hij staat gewoon puur natuur in contacte met Alien Representative Korton !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |