Kwam ook vanwege Federer en dat de damesvoetbalploeg niet aanwezig is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Beetje teleurstellend in beeld gebracht
het andere topic is officieel doodverklaard, hier dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:57 schreef PietjeDuck het volgende:
hier of daar? hier of daar? hier of daar? hier of daar? hier of daar? hier of daar? hier of daar? hier of daar? hier of daar? hier of daar? hier of daar?
Zeg dat welquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
Federer kwam in beeld en gelijk een hoop gejuich!.
Frankrijk ook...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
Italie
Hebben we ff gepwned op het EK
Nagemaakt waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:00 schreef Felixa het volgende:
De Duracell batterijen van die Chinese meisjes raken nu echt ernstig leeg.
Die hebben er weinig zin meer in inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:00 schreef Felixa het volgende:
De Duracell batterijen van die Chinese meisjes raken nu echt ernstig leeg.
Was dat Kluft? Kon het net niet goed zien..quote:
krijg hoofdpijn van je..quote:
Je ziet sommige ook steeds van voet wisselen. Ziet er danserig uit, maar volgens mij doet het gewoon te pijn om op beide hakken te staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:01 schreef PieterBas het volgende:
Die meisjes langs de kant.. zitten er ook doorheen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die hebben er weinig zin meer in inderdaad.
Berlijn 1936 is al tijdje terug hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:03 schreef PietjeDuck het volgende:
DEUTSCHLAND, MEIN DEUTSCHLAND!!!!! MEIN!! MEIN!nn!n!n!n!n!!!!!!!n!n!!n!n!n! M E I N %^&*#^$*&@^$&*@
[ afbeelding ]
FUCK YOU MERKEL
Alle bijna 500quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Berlijn 1936 is al tijdje terug hoor
En terecht! Australië.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:09 schreef JtodaX het volgende:
JEZUS, wat een opscheppers... Meteen 30 miljard Chinezen het veld op laten lopen, helft van de hele 'parkeerplaats' rood
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:10 schreef PietjeDuck het volgende:
[..]
BRING IT ON BITCH
[ afbeelding ]
Dat propaganda-productje zul je bedoelen ...quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:11 schreef qonmann het volgende:
wen ze zwaaien allemaal met het rode boekje vlaggetje
De muur is groooooot en lannnnnnnngquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:12 schreef Rikketik het volgende:
Springende Chinees voor de camera.
Die zal na de spelen wel tegen de muur gezet worden.
Geestelijke hendiekepquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wuyts: en als u ze China wil horen toejuichen, hier roepen ze dus geen "China" maar "mubwuh"
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:16 schreef MrSASO het volgende:
Het blijft jammer dat Tiesto niet aan het draaien is, ik vond dat in Griekenland toch erg geslaagd.
Dat was het ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:16 schreef MrSASO het volgende:
Het blijft jammer dat Tiesto niet aan het draaien is, ik vond dat in Griekenland toch erg geslaagd.
geniaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:18 schreef TheGeneral het volgende:
- 'Ronaldinho is er, Messi is er.'
- 'Sibon is er trouwens ook!'
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:18 schreef TheGeneral het volgende:
![]()
Jammer idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:16 schreef MrSASO het volgende:
De enige echte SIBONquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:18 schreef TheGeneral het volgende:
![]()
DIe was wel goed jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:18 schreef TheGeneral het volgende:
![]()
Komt door een draadloze camera.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:20 schreef JtodaX het volgende:
Beeld doet raar?
Natuurlijk niet ...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:20 schreef F04 het volgende:
Heeft Tibet eigenlijk een eigen team daar?
Dat was dus Taiwan en niet Tibetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:22 schreef JtodaX het volgende:
[..]
Ja. Het werd 'Republic of Taipei' genoemd en kreeg een groot applaus. Was nummer 20 ofzo geloof ik
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:22 schreef JtodaX het volgende:
[..]
Ja. Het werd 'Republic of Taipei' genoemd en kreeg een groot applaus. Was nummer 20 ofzo geloof ik
Heeft een potje karaoke op school gewonnen.quote:
Jezus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tom Daily, de 14-jarige schoonspringer. De Brit is nu al Europees kampioen. Een supertalent.
Kick me.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat was dus Taiwan en niet Tibet
Zouden ze censurerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:24 schreef Rikketik het volgende:
Dacht even dat er een aanslag gepleegd werd.
haha.. Misschien beter voor hem, dat hij uit het Olympisch dorp gevlucht is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:21 schreef TheArt het volgende:
Weer sporters die foto's maken van Federer
Heet hij niet anders? Google vindt hem nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tom Daily, de 14-jarige schoonspringer. De Brit is nu al Europees kampioen. Een supertalent.
Nee, Bedankt voor die Bloemen.quote:
Daleyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heet hij niet anders? Google vindt hem niet
mee eens..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:26 schreef Rikketik het volgende:
Die bruiden zagen er wel prachtig uit.
Ik geloof er niks van. Volgens mij vertelt hij nu dat we allemaal zijn ballen kunnen likken en China wereldmeester wordt.quote:
Geniaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
als je nu lef hebt ga je met een plastiek tas voor de stoet staan
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:29 schreef TheVulture het volgende:
Vrije vertaling: "We kijken niet zo nauw met het vuurwerkde mensenrechten"
Vroeg m'n moeder zich ook af..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:29 schreef bloodymary het volgende:
Kan die burgemeester geen Engels spreken?
Hier kun je echt geen aanslag op plegen hoor ...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:27 schreef borbit het volgende:
ik had trouwens echt wel aanslagen verwacht eigenlijk![]()
...
HAOAAAAAA CHYAAN DONGI KONG = IDDquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:29 schreef Sk00p het volgende:
Chinees is dus echt geen prachtige taal he
Die hond zou daar allang op het menu staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:30 schreef Rikketik het volgende:
Alweer dat kind. Alleen een hond die al die kinderen eigenhandig onder het puin had gehaald was nog schattiger geweest.
Daar kan Allah nog een puntje aan zuigenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:26 schreef Rikketik het volgende:
Die bruiden zagen er wel prachtig uit.
Dat zullen ze ook van het Nederlands zeggen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:29 schreef Sk00p het volgende:
Chinees is dus echt geen prachtige taal he
Bedaaank voor die bloeeemen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:30 schreef PietjeDuck het volgende:
[..]
HAOAAAAAA CHYAAN DONGI KONG = IDD
Precies. Ik zou ook trots zijn op een corrupte leider.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kijk, toch één iemand op de Spelen waar we als Belg trots op kunnen zijn ...
Net was 'ie te langzaam, nu te snel. Ze zitten nogal met het knopje te kloten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:32 schreef Sk00p het volgende:
wij lopen volgens mij wat achter dan..De ondertiteling is wel erg snel
Dat denk ik ook ja..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zullen ze ook van het Nederlands zeggen...
Dat is wel in de geest van China!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Ik zou ook trots zijn op een corrupte leider.
De spoeling is dun hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kijk, toch één iemand op de Spelen waar we als Belg trots op kunnen zijn ...
Het is dan ook geen toeval natuurlijk.quote:
Ik had juist het idee dat de vertaal-Chinees nog langs moest komenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:33 schreef Rikketik het volgende:
Ze horen Beijing en ze klappen meteen.
Stel je voorquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Allez mannen, pakt allen ne pintje.
Er is in extremis nog één land geschrapt. Allicht hebben ze dit gisteren al vertaald en vergeten te veranderen ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Twohundredandfour vertalen met 205
Ze hebben dus weer een schoolverlatende vakantiekracht achter de ondertitelmachine gezet.
jorien heeft sinds zijn ban toch tijd overquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ze hebben dus weer een schoolverlatende vakantiekracht achter de ondertitelmachine gezet.
De speeches zijn van de week al de wereld over gestuurd om te laten vertalen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alsof die Engels kan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
jorien heeft sinds zijn ban toch tijd over
Hoogstwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er is in extremis nog één land geschrapt. Allicht hebben ze dit gisteren al vertaald en vergeten te veranderen ?
Waarom bedanken ze mensen niet, die hun huis kwijt zijn door het nieuwe olympisch stadion..quote:
quote:U.S. President George W. Bush and Russian PM Vladimir Putin discuss Georgia conflict at Olympic Games, White House confirms.
Volgens mij was het "Game on!"quote:
Waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er is in extremis nog één land geschrapt. Allicht hebben ze dit gisteren al vertaald en vergeten te veranderen ?
In Korea was het waarschijnlijk 4x Kim en 4x Leequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Wang, Hang, Zang, Ying, Yang en Yong dragen de vlag
Ohquote:
en een Jang Jang C.... ben benieuwd wat er met B is gebeurdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Jang Jang A.
Compleet verzorgd door de firma Kim & Co.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
In Korea was het waarschijnlijk 4x Kim en 4x Lee
Ik zie Bush al bezig : "No no, Vladimir, I'm sure, Georgia is an American state , not some place near Russia"quote:
Ze zijn er beide toch..quote:
Die is naar Nederland gevlucht en gaat nu undercover als Aliquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:39 schreef gbm het volgende:
[..]
en een Jang Jang C.... ben benieuwd wat er met B is gebeurd![]()
Maak ie oe wat te doenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zie Bush al bezig : "No no, Vladimir, I'm sure, Georgia is an American state , not some place near Russia"
Als ik het topic zo lees, heeft ze het druk danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:40 schreef Dos37 het volgende:
Rechts voor met die vlag mag wel even bij mij op bezoek komen
Als een duif.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:40 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kunnen ze Samaranch met de Olympische vlam cremeren, dood is ie al
Sowieso al die chinese dames die 4 uur hebben staan dansen aan de zijkant zagen er ook goed uit de meestequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:40 schreef Dos37 het volgende:
Rechts voor met die vlag mag wel even bij mij op bezoek komen
Elke vier jaar in augustus wordt er ingebroken bij het plaatselijke Madamme Tussauds.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En om de vier jaar ontdek je zo toch nog eens dat die Samaranch nog altijd leeft. Of ontdooien ze die maar telkens even voor de Spelen ?
En veel van die bruidjes mogen hun huwelijksnacht wel bij en met mij komen vieren!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:41 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Sowieso al die chinese dames die 4 uur hebben staan dansen aan de zijkant zagen er ook goed uit de meeste
Ja maar als je ook uit 1,321,851,888 mensen kunt kiezen kun je zat 20 jarige meisjes vinden lijkt mequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:41 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Sowieso al die chinese dames die 4 uur hebben staan dansen aan de zijkant zagen er ook goed uit de meeste
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:42 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En veel van die bruidjes mogen hun huwelijksnacht wel bij en met mij komen vieren!
Samaranch zit naast je?quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:43 schreef JtodaX het volgende:
We present to you, something unknown, unseen and world changing:
The logo of the Olympic Games!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |