Komt door een draadloze camera.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:20 schreef JtodaX het volgende:
Beeld doet raar?
Natuurlijk niet ...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:20 schreef F04 het volgende:
Heeft Tibet eigenlijk een eigen team daar?
Dat was dus Taiwan en niet Tibetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:22 schreef JtodaX het volgende:
[..]
Ja. Het werd 'Republic of Taipei' genoemd en kreeg een groot applaus. Was nummer 20 ofzo geloof ik
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:22 schreef JtodaX het volgende:
[..]
Ja. Het werd 'Republic of Taipei' genoemd en kreeg een groot applaus. Was nummer 20 ofzo geloof ik
Heeft een potje karaoke op school gewonnen.quote:
Jezus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tom Daily, de 14-jarige schoonspringer. De Brit is nu al Europees kampioen. Een supertalent.
Kick me.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat was dus Taiwan en niet Tibet
Zouden ze censurerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:24 schreef Rikketik het volgende:
Dacht even dat er een aanslag gepleegd werd.
haha.. Misschien beter voor hem, dat hij uit het Olympisch dorp gevlucht is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:21 schreef TheArt het volgende:
Weer sporters die foto's maken van Federer
Heet hij niet anders? Google vindt hem nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tom Daily, de 14-jarige schoonspringer. De Brit is nu al Europees kampioen. Een supertalent.
Nee, Bedankt voor die Bloemen.quote:
Daleyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heet hij niet anders? Google vindt hem niet
mee eens..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:26 schreef Rikketik het volgende:
Die bruiden zagen er wel prachtig uit.
Ik geloof er niks van. Volgens mij vertelt hij nu dat we allemaal zijn ballen kunnen likken en China wereldmeester wordt.quote:
Geniaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
als je nu lef hebt ga je met een plastiek tas voor de stoet staan
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:29 schreef TheVulture het volgende:
Vrije vertaling: "We kijken niet zo nauw met het vuurwerkde mensenrechten"
Vroeg m'n moeder zich ook af..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:29 schreef bloodymary het volgende:
Kan die burgemeester geen Engels spreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |