Waarom bedanken ze mensen niet, die hun huis kwijt zijn door het nieuwe olympisch stadion..quote:
quote:U.S. President George W. Bush and Russian PM Vladimir Putin discuss Georgia conflict at Olympic Games, White House confirms.
Volgens mij was het "Game on!"quote:
Waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er is in extremis nog één land geschrapt. Allicht hebben ze dit gisteren al vertaald en vergeten te veranderen ?
In Korea was het waarschijnlijk 4x Kim en 4x Leequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Wang, Hang, Zang, Ying, Yang en Yong dragen de vlag
Ohquote:
en een Jang Jang C.... ben benieuwd wat er met B is gebeurdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Jang Jang A.
Compleet verzorgd door de firma Kim & Co.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
In Korea was het waarschijnlijk 4x Kim en 4x Lee
Ik zie Bush al bezig : "No no, Vladimir, I'm sure, Georgia is an American state , not some place near Russia"quote:
Ze zijn er beide toch..quote:
Die is naar Nederland gevlucht en gaat nu undercover als Aliquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:39 schreef gbm het volgende:
[..]
en een Jang Jang C.... ben benieuwd wat er met B is gebeurd![]()
Maak ie oe wat te doenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zie Bush al bezig : "No no, Vladimir, I'm sure, Georgia is an American state , not some place near Russia"
Als ik het topic zo lees, heeft ze het druk danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:40 schreef Dos37 het volgende:
Rechts voor met die vlag mag wel even bij mij op bezoek komen
Als een duif.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:40 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kunnen ze Samaranch met de Olympische vlam cremeren, dood is ie al
Sowieso al die chinese dames die 4 uur hebben staan dansen aan de zijkant zagen er ook goed uit de meestequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:40 schreef Dos37 het volgende:
Rechts voor met die vlag mag wel even bij mij op bezoek komen
Elke vier jaar in augustus wordt er ingebroken bij het plaatselijke Madamme Tussauds.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En om de vier jaar ontdek je zo toch nog eens dat die Samaranch nog altijd leeft. Of ontdooien ze die maar telkens even voor de Spelen ?
En veel van die bruidjes mogen hun huwelijksnacht wel bij en met mij komen vieren!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:41 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Sowieso al die chinese dames die 4 uur hebben staan dansen aan de zijkant zagen er ook goed uit de meeste
Ja maar als je ook uit 1,321,851,888 mensen kunt kiezen kun je zat 20 jarige meisjes vinden lijkt mequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:41 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Sowieso al die chinese dames die 4 uur hebben staan dansen aan de zijkant zagen er ook goed uit de meeste
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:42 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En veel van die bruidjes mogen hun huwelijksnacht wel bij en met mij komen vieren!
Samaranch zit naast je?quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:43 schreef JtodaX het volgende:
We present to you, something unknown, unseen and world changing:
The logo of the Olympic Games!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |