Hier kun je echt geen aanslag op plegen hoor ...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:27 schreef borbit het volgende:
ik had trouwens echt wel aanslagen verwacht eigenlijk![]()
...
HAOAAAAAA CHYAAN DONGI KONG = IDDquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:29 schreef Sk00p het volgende:
Chinees is dus echt geen prachtige taal he
Die hond zou daar allang op het menu staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:30 schreef Rikketik het volgende:
Alweer dat kind. Alleen een hond die al die kinderen eigenhandig onder het puin had gehaald was nog schattiger geweest.
Daar kan Allah nog een puntje aan zuigenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:26 schreef Rikketik het volgende:
Die bruiden zagen er wel prachtig uit.
Dat zullen ze ook van het Nederlands zeggen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:29 schreef Sk00p het volgende:
Chinees is dus echt geen prachtige taal he
Bedaaank voor die bloeeemen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:30 schreef PietjeDuck het volgende:
[..]
HAOAAAAAA CHYAAN DONGI KONG = IDD
Precies. Ik zou ook trots zijn op een corrupte leider.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kijk, toch één iemand op de Spelen waar we als Belg trots op kunnen zijn ...
Net was 'ie te langzaam, nu te snel. Ze zitten nogal met het knopje te kloten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:32 schreef Sk00p het volgende:
wij lopen volgens mij wat achter dan..De ondertiteling is wel erg snel
Dat denk ik ook ja..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zullen ze ook van het Nederlands zeggen...
Dat is wel in de geest van China!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Ik zou ook trots zijn op een corrupte leider.
De spoeling is dun hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kijk, toch één iemand op de Spelen waar we als Belg trots op kunnen zijn ...
Het is dan ook geen toeval natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |