Boehoe.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:48 schreef Nobu het volgende:
Onderling is het nog erger met dat volk, dan noemen ze het "stad"
Idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:48 schreef Nobu het volgende:
Neen, wij grunners zeggen:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:48 schreef Kaptein het volgende:
Of alleen stad, als in "Ik zometeen even naar stad hoor!"
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:51 schreef 2dope het volgende:
Als je zegt "ik kom uit Groningen!!! [ afbeelding ] !!!! ", kan dat ook één of ander Gronings pauperdorp zijn, Leek bijvoorbeeld, terwijl wanneer gezegd wordt "ik kom uit Groningen_StAd", weet iedereen meteen dat de big ass unequalled *mahattan-ain't-got-shit-on-us* metropool bedoelt wordt.
Krijg de grafkanker, achterlijke broodmongool.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:43 schreef Juicyhil het volgende:
FiPo
Wat is er nou verwarrend aan de stad Groningen: 'Groningen Stad' en de provincie Groningen: 'Groningen' te noemen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind het maar verwarrend.
Net als dat ze vliegen "muggen" noemen.
Je zegt toch ook niet 'Utrecht Stad' of 'Friesland Stad'?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat is er nou verwarrend aan de stad Groningen: 'Groningen Stad' en de provincie Groningen: 'Groningen' te noemen?
Hoe noem jij die prikkende beesten? Vliegen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind het maar verwarrend.
Net als dat ze vliegen "muggen" noemen.
Echt, ik heb niks tegen Groningen hoor. Prachtige, gezellige stad. Ik kom er vaak. Maar wil je alsjeblieft het woord 'stadjer' niet gebruiken? Het is zo ontzettend vies!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:32 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 ook een trotse stadjer is.
STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER STADJER etcquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:35 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Echt, ik heb niks tegen Groningen hoor. Prachtige, gezellige stad. Ik kom er vaak. Maar wil je alsjeblieft het woord 'stadjer' niet gebruiken? Het is zo ontzettend vies!
Utrecht stad wel, friesland stad niet omdat er geen friesland - stad in friesland isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:16 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Je zegt toch ook niet 'Utrecht Stad' of 'Friesland Stad'?
Mijn ex komt uit Groningen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:28 schreef JanusAnus het volgende:
Waarom komt iedereen hier uit Groningen? Ik zou er bijna een hekel aan krijgen, hoewel ik er nog nooit geweest ben.
J'wel heur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Utrecht stad wel, friesland stad niet omdat er geen friesland - stad in friesland is
Nee!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:38 schreef Het_hupt het volgende:
En Mokkum voor Amsterdam is wel normaal?
Eén van de eerste liedjes die ik moest leren op m'n blokfluit:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:38 schreef Het_hupt het volgende:
En Mokkum voor Amsterdam is wel normaal?
quote:Brand in Mokum, brand in Mokum,
Zie daar ginder, zie daar ginder!
Brand! Brand!
Brand! Brand!
En daar is geen water
En daar is geen water
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eén van de eerste liedjes die ik moest leren op m'n blokfluit:
[..].
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:57 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Wat nu de provincie Groningen is heette vroeger de ommelanden naar ik mij meen te herinneren. Waarschijnlijk was het gemakkelijker om de provincie ook tegelijk naar de grootste stad te noemen toen de provincie werd gevormd.
Onnen, Sebaldeburen, Jonkersvaart?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:54 schreef Renesite het volgende:
Dat komt omdat, wanneer je zegt dat je in Groningen woont, men je schaapachtig aankijken.
Hmmmm Groningen... euh...., ben je dan een euh.... boer ofzo? Dat is de gemiddelde gedachtengang.
Wanneer je zegt "Ik woon in Utrecht" dan is het gewoon duidelijk omdat er meer noemenswaardige steden omheen liggen.
Iemand ooit gehoord van Winschoten? Ter Apel? Appingedam? Haren?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Neen, wij grunners zeggen:
Aaaaahhhh mien jung, ik ga eem noar de stadde! Wilst met?! Eem wat snatsebratse hoal'n!
Ja hoor. Prachtige plaatsnamen, daar in Groningen. Nog wat mooie: Baflo, Warffum, Usquert.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:54 schreef Renesite het volgende:
Dat komt omdat, wanneer je zegt dat je in Groningen woont, men je schaapachtig aankijken.
Hmmmm Groningen... euh...., ben je dan een euh.... boer ofzo? Dat is de gemiddelde gedachtengang.
Wanneer je zegt "Ik woon in Utrecht" dan is het gewoon duidelijk omdat er meer noemenswaardige steden omheen liggen.
Iemand ooit gehoord van Winschoten? Ter Apel? Appingedam? Haren?
Sebaldeburenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Onnen, Sebaldeburen, Jonkersvaart?
Hey Rutgerr, alles goed?quote:
Roodeschool, Sauwerd, Winsum, Bedum, Grootegast, Gaarkeuken, Slaperstil, Dorkwerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:57 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ja hoor. Prachtige plaatsnamen, daar in Groningen. Nog wat mooie: Baflo, Warffum, Usquert.
En dat is dan nog maar op 1 treinlijn
Ik ken ze al hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:59 schreef Renesite het volgende:
Roodeschool, Sauwerd, Winsum, Bedum, Grootegast, Gaarkeuken, Slaperstil, Dorkwerd.
Moet ik doorgaan?
Vries~!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Roodeschool, Sauwerd, Winsum, Bedum, Grootegast, Gaarkeuken, Slaperstil, Dorkwerd.
Moet ik doorgaan?
Wel goed, net dik 2 weken zuid-frankrijk op mijn bol gehadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:59 schreef Rutgerr het volgende:
Hee ja hoor, met jou? Groningen is een prima stad
STFU, dat is Drenthequote:
Roden hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben een halfje! Half Drenth half Gronings
!
Hoe word je dat half?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:08 schreef Renesite het volgende:
Nog erger, Half Rodenaar half Oldekerker!
Ma + familie is afkomstig uit Drenthe.quote:
Ja, inderdaad, dat valt mij ook altijd op. Heel apart, want een normaal mens denkt dan dat men het heeft over het winkelcentrum. Maar nee hoor, men doelt op de stad Groningenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:48 schreef Nobu het volgende:
lolquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog erger, Half Rodenaar half Oldekerker!
Ah, het werkt als nationaliteit. Dan ben ik half Noord-Hollander en half Brabander. In beide provincies heb ik nooit gewoondquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:10 schreef Renesite het volgende:
Ma + familie is afkomstig uit Drenthe.
Pa + familie is afkomstig uit Groningen.
Mwah liever even hier m'n studie afmaken en dan naar het buitenland oid.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:33 schreef Rutgerr het volgende:
Ik vind Enschede en Groningen allebei wel prima steden, waarom studeer je dan in Enschede en niet in Delft?
Dan bist doe gien echte Grunneger.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoe noem jij die prikkende beesten? Vliegen?
Ik ken niemand die een vlieg mug noemt. Een mug prikt!
Groningen
Jonkervaart is een kenker pauper dorp.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Welk land geniet je voorkeur? Ben je Nederland zo zat danquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mwah liever even hier m'n studie afmaken en dan naar het buitenland oid.
Geen voorkeur. Ik zal wel naief zijn maar Nederland is bureaucratisch, duur, saai qua landschap e.d en ik heb nu al zin iets anders.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:01 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Welk land geniet je voorkeur? Ben je Nederland zo zat dan
Knoal, Troapel edquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jonkervaart is een kenker pauper dorp.
Eigenlijk is alles pauper ten noorden van de lijn Groningen-stad - Leeuwarden en alles ten oosten van de stad.
Nieuwe Pekela, stelletje tokkies daar
Jem jemmer en Kwiet nietterquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dan bist doe gien echte Grunneger.
Vlieg = Mug
Mug = Neefke
Ikw oon trouwens in Westerkwartier dus ik gebruik 'ie' ipv 'ai'.
Gain - Gien
Ik goa morg'n ok eem noar Stad tou![]()
wordt het je gemakkelijk gemaakt ga je nog klagenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:42 schreef Oldbie het volgende:
Wat is dat toch met die gasten uit Groningen dat ze altijd "Groningen stad" roepen ze het hebben over Groningen?
Je hebt het toch over een plaats? Mensen uit Utrecht roepen toch ook niet "Utrecht stad"? Terwijl hun stad ook dezelfde naam heeft als hun provincie?
Oké Groningers. Ik leg het uit: als je een stad wil benoemen, noem je deze bij zijn naam en daar zijn geen toevoegingen bij nodig.
Zo, dat was niet echt moeilijk hé?
Je beseft wel dat het gras bij de buren altijd groener isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Geen voorkeur. Ik zal wel naief zijn maar Nederland is bureaucratisch, duur, saai qua landschap e.d en ik heb nu al zin iets anders.
Zo werd het mij ook geleerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoe noem jij die prikkende beesten? Vliegen?
Ik ken niemand die een vlieg mug noemt. Een mug prikt!
Groningen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
amenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo werd het mij ook geleerd.
Een vlieg was een mug en een mug noemden wij een neefje.
En in het noorden zeggen we nooit:"We gaan even naar Groningen Stad."
Dan is het:"We gaan even naar de Stad."
Want Groningen is gewoon dé Stad, alle andere steden in Nederland ten spijt.
Jonkersvaart is Groningenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jonkersvaart is volgens mij Friesland.
Als we toch onbekende plaatsen gaan noemen Usquert, Kleine Huisjes, Jipsingboermussel.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:01 schreef RealZeus het volgende:
Want Groningen is gewoon dé Stad, alle andere steden in Nederland ten spijt.
Ach, wat een klein wereldje voor die Groningers.quote:
och mss is de wereld ook nog wel groter dan de bekrompen blik van jouquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
[..]
Ach, wat een klein wereldje voor die Groningers.
Hoe kom ik bekrompen over?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
och mss is de wereld ook nog wel groter dan de bekrompen blik van jou
Wereldstad? wie heeft het daar over?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hoe kom ik bekrompen over?
Ik heb in 3 landen gewoond voordat ik in Nederland terecht kwam......en ik ben geen vluchteling.
En dan Groningen een wereldstad vinden?Laat jezelf toch nakijken
Groter dan die van de Randstedelingen, waarbij de wereld buiten de Randstad ophoudt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
[..]
Ach, wat een klein wereldje voor die Groningers.
Niet groter dan de Randstad....maar ook dat is erg triest jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Groter dan die van de Randstedelingen, waarbij de wereld buiten de Randstad ophoudt.
Goede dingen moet je in ere houden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:20 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Tijd voor Groningers om in het heden te gaan leven
Ik ken geen Groninger die zegt dat de wereld buiten Groningen ophoudt. Wij noemen Groningen-stad alleen Stad. De meeste Groningers zullen ook niet tegen de gemiddelde Amsterdammer zeggen:"Nou, het was gezellig, ik ga weer noar Stad tou."quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:28 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Niet groter dan de Randstad....maar ook dat is erg triest ja
Niet minder triest dan "Groningen stad" maar wel triest.
dat dusquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:28 schreef gelly het volgende:
Overigens is het gewoon "de stad" (of simpelweg "stad" voor de inheemse bevoliking) en niet "Groningen-stad".
Ik tegen een brabander onlangs: "Ik kom uit Groningen"quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:28 schreef gelly het volgende:
Overigens is het gewoon "de stad" (of simpelweg "stad" voor de inheemse bevoliking) en niet "Groningen-stad".
Heul niet. ik vind het wel iets hebben, die rust van 't Hogeland.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jonkervaart is een kenker pauper dorp.
Eigenlijk is alles pauper ten noorden van de lijn Groningen-stad - Leeuwarden stad.
Juist bepaalde dingen uit het verleden maakt hoe wij tegenwoordig leven en doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:20 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Tijd voor Groningers om in het heden te gaan leven
Groningers hebben meer van Nederland gezien dan inwoners van de randstad denk ik. In het westen zeuren ze ook altijd van "Groningen ? Zo ver weg ?". Het is fukkin 1 1/2 uur rijden ! Probeer doordeweeks eens van Amsterdam naar Den Haag te rijden, dan ben je langer onderwegquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ken geen Groninger die zegt dat de wereld buiten Groningen ophoudt. Wij noemen Groningen-stad alleen Stad. De meeste Groningers zullen ook niet tegen de gemiddelde Amsterdammer zeggen:"Nou, het was gezellig, ik ga weer noar Stad tou."
Waar woon jij dan Gelly?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Groningers hebben meer van Nederland gezien dan inwoners van de randstad denk ik. In het westen zeuren ze ook altijd van "Groningen ? Zo ver weg ?". Het is fukkin 1 1/2 uur rijden ! Probeer doordeweeks eens van Amsterdam naar Den Haag te rijden, dan ben je langer onderweg
Dat is absoluut waar. Kijk alleen maar in de meettopics. Is er een meet in Utrecht, dan hoor je niemand. Is er één in Groningen dan is het gelijk: "Maar dan moeten we wel drie uur in de auto zitten." (quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Groningers hebben meer van Nederland gezien dan inwoners van de randstad denk ik. In het westen zeuren ze ook altijd van "Groningen ? Zo ver weg ?". Het is fukkin 1 1/2 uur rijden ! Probeer doordeweeks eens van Amsterdam naar Den Haag te rijden, dan ben je langer onderweg
Kuch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Kijk alleen maar in de meettopics. Is er een meet in Utrecht, dan hoor je niemand. Is er één in Groningen dan is het gelijk: "Maar dan moeten we wel drie uur in de auto zitten." ()
Wij moeten voor elke meet in de auto kruipen maar ons boeit het ook niet.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb ik ook jaren gewoond heMaar dat wist je al volgens mij.
Mooie omgeving. 3 luikje Roden leek stadquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Heb ik ook jaren gewoond heMaar dat wist je al volgens mij.
Dat dusquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mooie omgeving. 3 luikje Roden leek stad! Lekker in de buurt van Stad, en toch Groningse platteland.
Perfecte niks-mis-mee-weg tussen Groningen-west / Hoogkerk >> Leek. Geen flitsers files of andere rotzooi, een snelweg hoe hij hoort te zijn!
pcies, blijft wel de kop van Drenthequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:45 schreef gelly het volgende:
Maar Roden groninger platteland noemen gaat natuurlijk een stap te ver he
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:45 schreef gelly het volgende:
Maar Roden groninger platteland noemen gaat natuurlijk een stap te ver he
Ach komop. Als iemand aan mij vraagt waar de jaarbeurs is en ik antwoord met "Utrecht" dan zal hij echt niet twijfelen of ik nou provincie of stad bedoel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Juist bepaalde dingen uit het verleden maakt hoe wij tegenwoordig leven en doen.
Anyway, ik snap het probleem niet, wij maken tenminste het onderscheid. We zijn tenminste duidelijk. Als je het in Baarn over Utrecht hebt, dan weet niemand of je nu de stad of de provincie bedoeld.
Das, ja, heulemohaal naait woaar!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:53 schreef BOTER.... het volgende:
BTW, achter elke grunninse zin, komt natuurlijk: "jjaaaaaa"
Aaaaahhhh mien jung, ik ga eem noar de stadde! Wilst met?! Eem wat snatsebratse hoal'n!"jjaaaaaa"
Is goud "dzjjaaaaaa"
Zit die in de stad Utrecht dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ach komop. Als iemand aan mij vraagt waar de jaarbeurs is en ik antwoord met "Utrecht" dan zal hij echt niet twijfelen of ik nou provincie of stad bedoel.
In Roden is ook een Jaarbeurs hoorquote:
Das, ja, heulemohaal naait woaar!!!jjaaaaaaaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:54 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Das, ja, heulemohaal naait woaar!!!
krentjebrie nait.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:54 schreef gelly het volgende:
Wat is een typisch gronings nagerecht met 45 klinkers ?
De Martinitoren, waar staat die?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ach komop. Als iemand aan mij vraagt waar de jaarbeurs is en ik antwoord met "Utrecht" dan zal hij echt niet twijfelen of ik nou provincie of stad bedoel.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vloaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
haha rickocum woont in leekquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:51 schreef 2dope het volgende:
Als je zegt "ik kom uit Groningen!!! [ afbeelding ] !!!! ", kan dat ook één of ander Gronings pauperdorp zijn, Leek bijvoorbeeld, terwijl wanneer gezegd wordt "ik kom uit Groningen_StAd", weet iedereen meteen dat de big ass unequalled *mahattan-ain't-got-shit-on-us* metropool bedoelt wordt.
Dan noem je ook wat. Aan de andere kant, niet iedereen kan in Roden of Groningen wonen natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Liever leek dan Delfzijl, met alle respect!
Doe eens een leuk Roden topique maken in het desbetreffende SF gellyquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan noem je ook wat. Aan de andere kant, niet iedereen kan in Roden of Groningen wonen natuurlijk.
Hebbie lepra dan ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Doe eens een leuk Roden topique maken in het desbetreffende SF gelly
Oe! Dan ga ik mijzelf daar ook participerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Doe eens een leuk Roden topique maken in het desbetreffende SF gelly
Daam?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:20 schreef sigme het volgende:
' ben vandoag nog in Stad 'wez'n. Boxum kop'n.
't Durp woar ik weg kom is ja nog nait 'noemd?
Nee, iets weiter weg. Tuss'n Middelstum en Usquert.quote:
Sibbrn? Beem?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, iets weiter weg. Tuss'n Middelstum en Usquert.
Ah Kantens bedoel je? Ja, dat dorp is behoorlijk in de Heere inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:31 schreef sigme het volgende:
Kaants.
Mooi durp. Jammer van al dat Artikel 31 volk.
Joah. Die hek ook teegn over mie woon... Incrowd vulk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:31 schreef sigme het volgende:
Kaants.
Mooi durp. Jammer van al dat Artikel 31 volk.
Ken je topografie! Kantens, Rottum, Toornwerd en Helwerdquote:
En wat dacht u van Ellerhuizen of Thesinghe?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joah. Die hek ook teegn over mie woon... Incrowd vulk.
Zelfs als zondige heiden hou ik d'r een tik aan over (zie ondertekeningquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:32 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ah Kantens bedoel je? Ja, dat dorp is behoorlijk in de Heere inderdaad.
Maar Jonkersvaart ligt in het Westerkwartier en durf ik zonder te aarzelen het pauperigste dorp van het Westerkwartier te noemenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heul niet. ik vind het wel iets hebben, die rust van 't Hogeland.In sommige dorpjes lijkt het of de tijd heeft stil gestaan, weinig verkeer en zulks. En die weidse uitzichten
Grootegastquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Maar Jonkersvaart ligt in het Westerkwartier en durf ik zonder te aarzelen het pauperigste dorp van het Westerkwartier te noemen.
Ik woon btw net buiten Grootegast op het platteland is met een uitzicht van 2 a 3+km
kippendarmen wegspoelen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
En rickokun werkt blijkbaar bij Heys kippen in Leek
Kwietniet. Ik zag hem laatst reageren in een topique dat hij in een kippenslachterij werkte.quote:
Alles beter dan koppen pellen bij Beusmeatquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kwietniet. Ik zag hem laatst reageren in een topique dat hij in een kippenslachterij werkte.
Naja dat kunnen dus zijn:
a. Storteboom Kornhorn
b. Heys Leek
c. Heys Haulerwijk
Heb vorig jaar ook bij Heys gwerkt.. Moest toen alleen ff controleren op de koppen enz nog op de kip zaten of nietals dat zo was even de kop met een tuinschaar erafknippen
. En heel soms nog eens wat ingewanden..
![]()
mss, kijken wat het werk doetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maarja, gaan er nog mensen naar Zevenhuizen deze week
Ja morgenavond en volgende week zondagavond.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maarja, gaan er nog mensen naar Zevenhuizen deze week
andere baas, andere regelsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik mss ook morgenavond vanwege Mooi wark.
Wel kut dat er dit jaar entree is.
Mooi Wark geloof ik wel, ik ga naar Papa di Grazzi.\quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik mss ook morgenavond vanwege Mooi wark.
Wel kut dat er dit jaar entree is.
Zal best, maar het blijft kut. Ik kom sowieso al weinig in Pruim, heb er eigenlijk nooit wat aan gevondenquote:
Morgen Radio.nl in Rodenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zal best, maar het blijft kut. Ik kom sowieso al weinig in Pruim, heb er eigenlijk nooit wat aan gevonden![]()
En volgens mij heeft de kruisweg nu ook een entree. Iig ik hoorde dat laatst met Monique Smit (_!) er entree moest worden betaald.
Oh en ik wil nog naar Vangrail toe. Komen uit het dorp waar ik tot mn 13e ben opgegroeid![]()
![]()
Maargoed in Stad is het gewoon veel leuker![]()
En blijkbaar ben je hier nog nooit geweest. Hoe kan het dat Stad de jongste 'stad' qua inwoners van NL is?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
groningen (zowel stad als provincie)![]()
![]()
vlaardingen (en rotterdam ook wel)![]()
![]()
Ik ben wel eens in Stad (quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En blijkbaar ben je hier nog nooit geweest. Hoe kan het dat Stad de jongste 'stad' qua inwoners van NL is?
Studenten...
Studenten = bier, jong vrouwvolk enz
Bier = Kroegen en dancings
Kroeg = gezelligheid
dancings = stylow jewaids
Vrouwvolk = gezond voor ogen![]()
Rotterdam = negerts
Negerts = geweld
geweld is homo
Conclusie R'dam = homo
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
groningen (zowel stad als provincie)![]()
![]()
vlaardingen (en rotterdam ook wel)![]()
![]()
Ja, op maandagmorgen zeker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Stad () geweest en ik vond er niks aan.. Maar zoals ik al zei, is Vlaardingen nog veule malen stoerder als Rotterdam
en een Feyenoord avatar hebben ook nogquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Groningen met Vlaardingen vergelijken en Twingo rijden.
Als dat geen epic fail is weet ik het ook niet meer.
Heys is ook een schoenenwinkel in Leekquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
En rickokun werkt blijkbaar bij Heys kippen in Leek
aww je kreeg in Vlaardinges een groter McKids menu dan in Groningen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Stad () geweest en ik vond er niks aan.. Maar zoals ik al zei, is Vlaardingen nog veule malen stoerder als Rotterdam
ook dat nogquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heys is ook een schoenenwinkel in Leek
Nope ben nog nooit in de Mc gewwest in Grunnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
aww je kreeg in Vlaardinges een groter McKids menu dan in Groningen?
Dan is de Mac in Vlaardinges ook veul stoerder
Je bent wel eens in ons aller Vlaardingen geweest??quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Groningen met Vlaardingen vergelijken en Twingo rijden.
Als dat geen epic fail is weet ik het ook niet meer.
er zijn dr wel 3 hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nope ben nog nooit in de Mc gewwest in Grunn
Klopt.. niet dat ik daar ooit kom.. Maar Ricko had ooit gezegd dat hij in de kippen werktequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heys is ook een schoenenwinkel in Leek
4 zelfsquote:
Wij maar 1quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
4 zelfs
Hoendiep, Westerhaven, Centrum en Sontweg
was het maar oorlog....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:50 schreef Emimich het volgende:
Groningen kankerstad, in de oorlog lag je plat!
Verhuis naar Georgië. veel plezier daar, of meld je aan voor het Nederlands leger en word uitgezonden naar Afghanistanquote:
dacht het nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:50 schreef Emimich het volgende:
Groningen kankerstad, in de oorlog lag je plat!
nee nee, je begrijpt het verkeerd. Groningen stad moet plat!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Verhuis naar Georgië. veel plezier daar, of meld je aan voor het Nederlands leger en word uitgezonden naar Afghanistan
Het noorden was nou eenmaal niet interessant genoeg om veroverd te worden. Daar waar verzet werd geleverd wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dacht het niet![]()
![]()
het westen wel, en maar komen schooien om vreten![]()
![]()
Weer iemand die Bommen Berend niet kent.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het noorden was nou eenmaal niet interessant genoeg om veroverd te worden. Daar waar verzet werd geleverd wel.
Laffe mensen zijn nou eenmaal niet interessant
Dan ken je weinig geschiedenis van Groningenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het noorden was nou eenmaal niet interessant genoeg om veroverd te worden. Daar waar verzet werd geleverd wel.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Bommen Berendquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:00 schreef ollie994 het volgende:
[..]
Dan ken je weinig geschiedenis van Groningen
Wil ik graag zo houdenquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:00 schreef ollie994 het volgende:
[..]
Dan ken je weinig geschiedenis van Groningen
Nee hoor. Hij overleed een paar jaar geleden op een mooie leeftijd van 92 jaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
je opa werd vlak na de bevrijding door Groningers opgeknoopt?
Gewoon om mezelf te quoten aangezien dit op de laatste plaats op pagina4 stondquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Weer iemand die Bommen Berend niet kent.
Oh en Abel Tasman was natuurlijk ook niet dapper!
Draai de kraan naar de randstad dichtquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:04 schreef Renesite het volgende:
Groningen is best belangrijk tegenwoordig. Tig energiecentrales worden in de Eemshaven gebouwd. Gaswinning, control system van het gas staat zowat in mijn achtertuin. Gooi een bom op Groningen en heel Nederland fikt af!
de infra rond de Eemshaven verbeteren, moet je eens kijken hoeveel schepen Rotterdam gaan mijdenquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gewoon Groningen en Drenthe afscheiden van de rest van NL. Dan gaan ze in het westen huilen om gas en eten!
Tuurlijk. De wereld stopt bij Drenthe en Groningenquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gewoon Groningen en Drenthe afscheiden van de rest van NL. Dan gaan ze in het westen huilen om gas en eten!
Wist je trouwens dat Groningen het minste van de aardgasbaten krijgt, nl 1%, zelfs Limburg krijgt meer: 3%!quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:04 schreef Renesite het volgende:
Groningen is best belangrijk tegenwoordig. Tig energiecentrales worden in de Eemshaven gebouwd. Gaswinning, control system van het gas staat zowat in mijn achtertuin. Gooi een bom op Groningen en heel Nederland fikt af!
quote:
http://nl.wikipedia.org/w(...)ingen#Wereldoorlogenquote:Met name de stad Groningen raakte bij de bevrijding zwaar beschadigd.
Zoveel hebben wij nou over voor de medemensquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Groningen het minste van de aardgasbaten krijgt, nl 1%, zelfs Limburg krijgt meer: 3%!
zo idd welquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)ingen#Wereldoorlogen
Er moet vooral een snelweg naartoe. Maargoed, dat zullen de bewoners daar wel niet willen vanwege teveel lawaai of whatever.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de infra rond de Eemshaven verbeteren, moet je eens kijken hoeveel schepen Rotterdam gaan mijden
Zo zie je maar weer: de Groningers zijn niet erg snuggerquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Er moet vooral een snelweg naartoe. Maargoed, dat zullen de bewoners daar wel niet willen vanwege teveel lawaai of whatever.
Dat is gewoon een probleem in Oost-Groningen. Ze willen wel werk, maar alle werkgelegenheid wordt gewoon de grond in geboord.
Windmolens??? Neeeeeeee, dat is horizonvervuiling
Pretpark?? Neeeee, teveel drukte
Het zou mij worst zijn als ik 10 windmolens achter huis krijg
Mênnus, in Duitsland direct over de grens heb je enorme windmolenparken..
Even aangepastquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:20 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer: de Oost-Groningers zijn niet erg snugger
Het is vooral die Limbo Eurlings die de snelweg zal tegenhouden, samen met die milieu idiotenquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Er moet vooral een snelweg naartoe. Maargoed, dat zullen de bewoners daar wel niet willen vanwege teveel lawaai of whatever.
Dat is gewoon een probleem in Oost-Groningen. Ze willen wel werk, maar alle werkgelegenheid wordt gewoon de grond in geboord.
Windmolens??? Neeeeeeee, dat is horizonvervuiling
Pretpark?? Neeeee, teveel drukte
McDonalds aan de A7?? Neeeee, dat McDonalds bord mag niet hoger zijn dan 7 meter!!!!
Het zou mij worst zijn als ik 10 windmolens achter huis krijg
Mênnus, in Duitsland direct over de grens heb je enorme windmolenparken..
Kweenie, denk dat een groot deel van die idioten ook 'rust-zoekers' uit het westen zijn. Bv Circuit Assen wordt nu verneukt door die oud-westerlingen omdat die eikels rust willen hebben en dan naast een circuit gaan wonenquote:
Overal zijn domme mensen te vinden....en de domme mensen uit slimme streken trekken blijkbaar naar domme strekenquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kweenie, denk dat een groot deel van die idioten ook 'rust-zoekers' uit het westen zijn. Bv Circuit Assen wordt nu verneukt door die oud-westerlingen omdat die eikels rust willen hebben en dan naast een circuit gaan wonen!
Hoe stom kut weet ik veel wat nog meer ben je dan...
Oh, dat verklaart waarom er zoveel dom, kortzichtig arrogant kutvolk in de Randstad rond loopt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Overal zijn domme mensen te vinden....en de domme mensen uit slimme streken trekken blijkbaar naar domme streken
Ja, voor mijn werk. En er vooral weer hard weg gereden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je bent wel eens in ons aller Vlaardingen geweest??
uhhh ben jij die gozer die.... uhhhquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, voor mijn werk. En er vooral weer hard weg gereden.
Ik denk het ja. Ik woon daar gelukkig ook nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart waarom er zoveel dom, kortzichtig arrogant kutvolk in de Randstad rond loopt.
Dat is dan ook het meest debiele mogelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kweenie, denk dat een groot deel van die idioten ook 'rust-zoekers' uit het westen zijn. Bv Circuit Assen wordt nu verneukt door die oud-westerlingen omdat die eikels rust willen hebben en dan naast een circuit gaan wonen!
Mexico stad heet officieel ook Mexico stad.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het meest debiele mogelijk.
Verder moet TS meer onderzoek verrichten. Als iemand tegen je zegt dat hij/zij uit Mexico komt, dan weet je ook niet uit welke regio hij/zij vandaan komt. Er bestaat namelijk ook een Mexico Stad.
Klacht ongegrond, ga nu maar lekker kersen plukken.
Ja, Gorkum is natuurlijk ook achterlijk. Er staat duidelijk Gorinchem.quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:03 schreef sigme het volgende:
Jij noemt Gorkum Gorinchem? En het heet zo omdat het zo in je boekje staat?
volgens mij spreek je Huissen uit als Huuuuuusen, dat hoor ik iig alle Huissenaren doenquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gorkum is een verschil tussen schrijfwijze en hoe met het uitspreekt. Daar zijn er veel meer van in Nederland:
Oisterwijk/Oirschot (Oosterwijk/Oorschot)
Wijchen (Wiegen)
Huissen (Huzen)
Allemaal trouwens Betuwe en Brabant
Kijk, toch iets bereikt. Goed zo hoor, je komt er welquote:
Hail to Oldbiequote:Op zondag 10 augustus 2008 11:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk, toch iets bereikt. Goed zo hoor, je komt er wel.
Waar in Vlaardingen dan? Kan me niet voorstellen dat je er weg zou willen..quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, voor mijn werk. En er vooral weer hard weg gereden.
Denk je dat ik dat allemaal onthoud? Ik ben in de loop der jaren op zoveel plekken geweest en ik vind Vlaardingen nou niet echt de meest opwindende plek. Misschien komt dat ook wel omdat het in wezen gewoon een wijk van Rotterdam is geworden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waar in Vlaardingen dan? Kan me niet voorstellen dat je er weg zou willen..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:40 schreef ollie994 het volgende:
[..]
uhhh ben jij die gozer die.... uhhh
Bron?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Ik woon daar gelukkig ook niet
Maar de domme mensen verzamelen zich blijkbaar in Groningen en Drenthe
Maar waarom maak jij daar nou een probleem van? Of ga je ook een topic openen dat die Zeeuwse vrouwen allemaal met van die lampekappen met achteruitkijkspiegels rondlopen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, Gorkum is natuurlijk ook achterlijk. Er staat duidelijk Gorinchem.
Maargoed, in heel Nederland wordt het Gorkum genoemd dus dan doe ik dat ook. In heel Nederland wordt Groningen, Groningen genoemd. Alleen de Groningers doen vreemd en maken er stad van
was jij niet die kippenslachter bij Heys?quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:34 schreef RickoKun het volgende:
WTF!?!?!??! WAT ZITTEN JULLIE GRONINGEN TE DISSEN GASTEN!!!!! KOM LANGS MÊN, DAN KLAPPEN WE JE HARD MET DIE GRONINGSE BAZENSHIT!!!!!!!
Gast, je woont in Leek.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:34 schreef RickoKun het volgende:
WTF!?!?!??! WAT ZITTEN JULLIE GRONINGEN TE DISSEN GASTEN!!!!! KOM LANGS MÊN, DAN KLAPPEN WE JE HARD MET DIE GRONINGSE BAZENSHIT!!!!!!!
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gast, je woont in Leek.En je bevestigt met je domme taalgebruik in één klap zijn vooroordeel dat er in Groningen domme mensen wonen.
En eigenlijk wilde ik zeggen dat ik Leek toch wel het Vlaardingen van Groningen vind, maar ik was even Delfzijl vergeten
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
was jij niet die kippenslachter bij Heys?
Gast, deze disserij gaat je zuur vallen, je wordt hard gepwned door liflafjes die tegen je aan knallen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gast, je woont in Leek.En je bevestigt met je domme taalgebruik in één klap zijn vooroordeel dat er in Groningen domme mensen wonen.
En eigenlijk wilde ik zeggen dat ik Leek toch wel het Vlaardingen van Groningen vind, maar ik was even Delfzijl vergeten
Schiedam ligt nog tussen ons en Rotterdam inquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat allemaal onthoud? Ik ben in de loop der jaren op zoveel plekken geweest en ik vind Vlaardingen nou niet echt de meest opwindende plek. Misschien komt dat ook wel omdat het in wezen gewoon een wijk van Rotterdam is geworden.
Maar het domme volk is dus wel afkomstig uit het westen. Dat ze hier massaal heen gaan zint mij ook niet. Je hebt namelijk alleen maar last van dat arrogante kutvolk.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gast, deze disserij gaat je zuur vallen, je wordt hard gepwned door liflafjes die tegen je aan knallen.
Schikt het niet, dist het niet,
Maar ik weet wel dat ik zal snijden in je moeder haar rectum, of tiet.
Want eventueel bestaat er een kans op kanker, door mijn preventiviteit wordt ze dus niet slanker.
Echter blaf ik haar vol met mijn groningse trots, alsof mijn spermazoïdes op haar afknallen als een meteorietenrots!
Maar het ligt allemaal aan elkaar vast.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Schiedam ligt nog tussen ons en Rotterdam in
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Rickroll is de naam, gast! Niet guido!!!!!!!!!!!!!!!11111einreich
arme Guidoquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:49 schreef RickoKun het volgende:
NIET WAAR!!!!! MENSEN GELOOF HEN NIET, ZIJ ZIJN INGEHUURD OM MIJN GANGSTAH IMAGE TE SCHADEN!!!!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:07 schreef RealZeus het volgende:
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #15
Vroeger woonde ik in Vlaardingen, Oostwijk. Ook best leuk hoor, Vlaardingen. Wijken vol dichtgetimmerde huizen met Turken erin - voor kinderen was het heerlijk. Ook fluks veel volk in de Heere daaro.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waar in Vlaardingen dan? Kan me niet voorstellen dat je er weg zou willen..
klinkt als Delfzijlquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Vroeger woonde ik in Vlaardingen, Oostwijk. Ook best leuk hoor, Vlaardingen. Wijken vol dichtgetimmerde huizen met Turken erin - voor kinderen was het heerlijk. Ook fluks veel volk in de Heere daaro.
Ik herinner mij winderige uitgestorven straten in het centrum. Op woensdagmiddag kon je ergens voor twee kwartjes een cowboyfilm kijken. En op dagen dat het centrum niet uitgestorven was stonden vaak de Amazing Stroopwafels ergens te spelen. Aardige luiquote:
klinkt echt als Delfzijl, alleen dan waren het de katten die jankten op straat ';)quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik herinner mij winderige uitgestorven straten in het centrum. Op woensdagmiddag kon je ergens voor twee kwartjes een cowboyfilm kijken. En op dagen dat het centrum niet uitgestorven was stonden vaak de Amazing Stroopwafels ergens te spelen. Aardige lui.
topic is al bijna vol. Nu even afmaken waar we aan begonnen zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:14 schreef e-wok het volgende:
Maak eens een nieuw voetbal-disstopic ipv Grunn te dissen
Hey, geen slecht woord over Zuid-Afrikaquote:
Oostwijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Vroeger woonde ik in Vlaardingen, Oostwijk. Ook best leuk hoor, Vlaardingen. Wijken vol dichtgetimmerde huizen met Turken erin - voor kinderen was het heerlijk. Ook fluks veel volk in de Heere daaro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |