Zal best, maar het blijft kut. Ik kom sowieso al weinig in Pruim, heb er eigenlijk nooit wat aan gevondenquote:
Morgen Radio.nl in Rodenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zal best, maar het blijft kut. Ik kom sowieso al weinig in Pruim, heb er eigenlijk nooit wat aan gevonden![]()
En volgens mij heeft de kruisweg nu ook een entree. Iig ik hoorde dat laatst met Monique Smit (_!) er entree moest worden betaald.
Oh en ik wil nog naar Vangrail toe. Komen uit het dorp waar ik tot mn 13e ben opgegroeid![]()
![]()
Maargoed in Stad is het gewoon veel leuker![]()
En blijkbaar ben je hier nog nooit geweest. Hoe kan het dat Stad de jongste 'stad' qua inwoners van NL is?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
groningen (zowel stad als provincie)![]()
![]()
vlaardingen (en rotterdam ook wel)![]()
![]()
Ik ben wel eens in Stad (quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En blijkbaar ben je hier nog nooit geweest. Hoe kan het dat Stad de jongste 'stad' qua inwoners van NL is?
Studenten...
Studenten = bier, jong vrouwvolk enz
Bier = Kroegen en dancings
Kroeg = gezelligheid
dancings = stylow jewaids
Vrouwvolk = gezond voor ogen![]()
Rotterdam = negerts
Negerts = geweld
geweld is homo
Conclusie R'dam = homo
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
groningen (zowel stad als provincie)![]()
![]()
vlaardingen (en rotterdam ook wel)![]()
![]()
Ja, op maandagmorgen zeker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Stad () geweest en ik vond er niks aan.. Maar zoals ik al zei, is Vlaardingen nog veule malen stoerder als Rotterdam
en een Feyenoord avatar hebben ook nogquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Groningen met Vlaardingen vergelijken en Twingo rijden.
Als dat geen epic fail is weet ik het ook niet meer.
Heys is ook een schoenenwinkel in Leekquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
En rickokun werkt blijkbaar bij Heys kippen in Leek
aww je kreeg in Vlaardinges een groter McKids menu dan in Groningen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Stad () geweest en ik vond er niks aan.. Maar zoals ik al zei, is Vlaardingen nog veule malen stoerder als Rotterdam
ook dat nogquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heys is ook een schoenenwinkel in Leek
Nope ben nog nooit in de Mc gewwest in Grunnquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
aww je kreeg in Vlaardinges een groter McKids menu dan in Groningen?
Dan is de Mac in Vlaardinges ook veul stoerder
Je bent wel eens in ons aller Vlaardingen geweest??quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Groningen met Vlaardingen vergelijken en Twingo rijden.
Als dat geen epic fail is weet ik het ook niet meer.
er zijn dr wel 3 hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nope ben nog nooit in de Mc gewwest in Grunn
Klopt.. niet dat ik daar ooit kom.. Maar Ricko had ooit gezegd dat hij in de kippen werktequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heys is ook een schoenenwinkel in Leek
4 zelfsquote:
Wij maar 1quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
4 zelfs
Hoendiep, Westerhaven, Centrum en Sontweg
was het maar oorlog....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:50 schreef Emimich het volgende:
Groningen kankerstad, in de oorlog lag je plat!
Verhuis naar Georgië. veel plezier daar, of meld je aan voor het Nederlands leger en word uitgezonden naar Afghanistanquote:
dacht het nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:50 schreef Emimich het volgende:
Groningen kankerstad, in de oorlog lag je plat!
nee nee, je begrijpt het verkeerd. Groningen stad moet plat!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Verhuis naar Georgië. veel plezier daar, of meld je aan voor het Nederlands leger en word uitgezonden naar Afghanistan
Het noorden was nou eenmaal niet interessant genoeg om veroverd te worden. Daar waar verzet werd geleverd wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dacht het niet![]()
![]()
het westen wel, en maar komen schooien om vreten![]()
![]()
Weer iemand die Bommen Berend niet kent.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het noorden was nou eenmaal niet interessant genoeg om veroverd te worden. Daar waar verzet werd geleverd wel.
Laffe mensen zijn nou eenmaal niet interessant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |