Schiedam ligt nog tussen ons en Rotterdam inquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat allemaal onthoud? Ik ben in de loop der jaren op zoveel plekken geweest en ik vind Vlaardingen nou niet echt de meest opwindende plek. Misschien komt dat ook wel omdat het in wezen gewoon een wijk van Rotterdam is geworden.
Maar het domme volk is dus wel afkomstig uit het westen. Dat ze hier massaal heen gaan zint mij ook niet. Je hebt namelijk alleen maar last van dat arrogante kutvolk.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gast, deze disserij gaat je zuur vallen, je wordt hard gepwned door liflafjes die tegen je aan knallen.
Schikt het niet, dist het niet,
Maar ik weet wel dat ik zal snijden in je moeder haar rectum, of tiet.
Want eventueel bestaat er een kans op kanker, door mijn preventiviteit wordt ze dus niet slanker.
Echter blaf ik haar vol met mijn groningse trots, alsof mijn spermazoïdes op haar afknallen als een meteorietenrots!
Maar het ligt allemaal aan elkaar vast.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Schiedam ligt nog tussen ons en Rotterdam in
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Rickroll is de naam, gast! Niet guido!!!!!!!!!!!!!!!11111einreich
arme Guidoquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:49 schreef RickoKun het volgende:
NIET WAAR!!!!! MENSEN GELOOF HEN NIET, ZIJ ZIJN INGEHUURD OM MIJN GANGSTAH IMAGE TE SCHADEN!!!!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:07 schreef RealZeus het volgende:
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #15
Vroeger woonde ik in Vlaardingen, Oostwijk. Ook best leuk hoor, Vlaardingen. Wijken vol dichtgetimmerde huizen met Turken erin - voor kinderen was het heerlijk. Ook fluks veel volk in de Heere daaro.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waar in Vlaardingen dan? Kan me niet voorstellen dat je er weg zou willen..
klinkt als Delfzijlquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Vroeger woonde ik in Vlaardingen, Oostwijk. Ook best leuk hoor, Vlaardingen. Wijken vol dichtgetimmerde huizen met Turken erin - voor kinderen was het heerlijk. Ook fluks veel volk in de Heere daaro.
Ik herinner mij winderige uitgestorven straten in het centrum. Op woensdagmiddag kon je ergens voor twee kwartjes een cowboyfilm kijken. En op dagen dat het centrum niet uitgestorven was stonden vaak de Amazing Stroopwafels ergens te spelen. Aardige luiquote:
klinkt echt als Delfzijl, alleen dan waren het de katten die jankten op straat ';)quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik herinner mij winderige uitgestorven straten in het centrum. Op woensdagmiddag kon je ergens voor twee kwartjes een cowboyfilm kijken. En op dagen dat het centrum niet uitgestorven was stonden vaak de Amazing Stroopwafels ergens te spelen. Aardige lui.
topic is al bijna vol. Nu even afmaken waar we aan begonnen zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:14 schreef e-wok het volgende:
Maak eens een nieuw voetbal-disstopic ipv Grunn te dissen
Hey, geen slecht woord over Zuid-Afrikaquote:
Oostwijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Vroeger woonde ik in Vlaardingen, Oostwijk. Ook best leuk hoor, Vlaardingen. Wijken vol dichtgetimmerde huizen met Turken erin - voor kinderen was het heerlijk. Ook fluks veel volk in de Heere daaro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |