Ik was 10 weken en 3 dagen, maar ws gaan er een paar dagen vanaf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef Raissa het volgende:
Ah, jouw echo is ook online! Ook zo'n mooie! Hoe ver ben je volgens de echo?
Ik heb ze nu voor me liggen, maar het idee dat dat van mij is is zo onwerkelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:54 schreef DJMO het volgende:
mooi he carmella zo'n eerste echo!!! en deze is ook heel duidelijk![]()
wij konden het bij de eerste echo ook nog niet helemaal bevatten, maar het is nu wel zo duidelijk en realistisch dat we helemaal gewend zijn
Nee hoor. wij, de contactpersonen, zijn vrijwilligers. Wel ervaringsdeskundigen en goed opgeleid via een interne opleiding weliswaar, maar we zijn geen lactatiekundigen. De kracht zit hem nou juist in dat moeder tot moeder-contact, ondersteund door wetenschappelijke informatie en constante verplichte bijscholing.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:25 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal lactatiekundigen? Mijn idee was dat het (zeer goed geïnformeerde) vrijwilligers en ervaringsdeskundigen zijn.
Nou, helaas is het geen beschermde titel, niet zoals bv. bij een verpleegkundige. Iedereen met een cursusje borstvoeding zou zich dus lactatiekundige kunnen noemen en helaas gebeurd dat maar al te vaak. Vooral kraamverzorgenden hebben er nog wel eens een handje van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef owlet het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Lactatiekundige is een beschermde naam die je alleen mag gebruiken als je de (post)HBO studie hebt gedaan.
ik vind altijd alle echo's even mooiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:48 schreef klonelin het volgende:
Ja die van jou ziet er ook goed uit!
Iets onduidelijker maar dat zal toch ook wel met het aantal weken te maken hebben.
Bijzonder heh?![]()
En DJMO, jouw echo's zijn echt superduidelijk!
Zelf wil ik maar niet weten wat we krijgen, maar wie weet verander ik die mening nog eens.
Ik zit me ook al zo te verheugen op het moment dat ik mijn babietje in mijn armen kan houden...quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:09 schreef Jelief het volgende:
Reinhilde die laatste dagen zijn idd heel spannend en ook leuk, beetje alsof je wacht op een groot feest oid. Helemaal als je de datum al weet vanwege inleiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |