Ik zit me ook al zo te verheugen op het moment dat ik mijn babietje in mijn armen kan houden...quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:09 schreef Jelief het volgende:
Reinhilde die laatste dagen zijn idd heel spannend en ook leuk, beetje alsof je wacht op een groot feest oid. Helemaal als je de datum al weet vanwege inleiden.
Ga je op vakantie?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:34 schreef DJMO het volgende:
ik ben vanaf morgen een onbekend aantal dagen/weken weg .. ik wens de llms heel veel sterkte en ik zal aan iedereen denken. ik laat zo tussendoor als ik internet tot mijn beschikking heb wel wat van me horen, maar ik weet niet wanneer dat kan/zal zijn. hopelijk tot heel snel allemaal
niet op vakantie .. was dat maar zoquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:31 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ga je op vakantie?Hoop dat je tussendoor internet hebt
Nope, geen idee!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:39 schreef OooLizaooO het volgende:
Zat even zonder internet (en pas weer deftig online vanaf volgende maandag)![]()
Nieuwe babies!!!Proficiat aan de ouders!!!
Ook veel mooie echo's gezien.
Hier bijna week 37. Volgende week nog meubeltjes ophalen, snoepjes voor doopsuiker oppikken en dan mag ie komen. Het begint ook allemaal wat meer pijn te doen, dus ik hoop dat de baby niet wacht tot 42 weken!
![]()
Freecell, weten jullie nu eigenlijk of het een jongen of een meisje wordt?
Wat een superlief kaartjequote:Op zondag 10 augustus 2008 18:33 schreef simmu het volgende:
hier een (geedit) plaatje van het kaartje, en dan ben ik weg
niet meer zwanger tenslotte
voorkant:
[ afbeelding ]
binnenkant:
[ afbeelding ]
en voor de volledigheid achterkant:
[ afbeelding ]
iedereen heel veel succes en sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:34 schreef DJMO het volgende:
ik ben vanaf morgen een onbekend aantal dagen/weken weg .. ik wens de llms heel veel sterkte en ik zal aan iedereen denken. ik laat zo tussendoor als ik internet tot mijn beschikking heb wel wat van me horen, maar ik weet niet wanneer dat kan/zal zijn. hopelijk tot heel snel allemaal
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:26 schreef texelonia het volgende:
Het wordt eens tijd dat er nieuwe zwangeren komen die ná mij uitgerekend zijn!![]()
nee, dat niet, maar het is er wel vergelijkbaar mee...quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:11 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Beetje raar... zeg je je internet op? Moet je naar de gevangenis?
Gelijk met mij uitgerekend! Welkom D_D_T!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:56 schreef D_D_T het volgende:
Hallo Meiden,
Na wat meelurken meld ik me ook.
Ik ben ondertussen 17 wkn zwanger en uitgerekend op 16 januari.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:34 schreef DJMO het volgende:
Daar ben ik het volledig mee eens!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:26 schreef texelonia het volgende:
Het wordt eens tijd dat er nieuwe zwangeren komen die ná mij uitgerekend zijn!![]()
DJMO, ik hoop dat je echt de kracht hebt gevonden om te stoppen, ik wens je heel veel sterkte en hoop je hier straks met je babytje te zienquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:20 schreef DJMO het volgende:
ach, waarom zou ik ook langer zwijgen ..
ik heb sinds mijn vierde onder toezicht gestaan, mijn oudste dochter is uit huis geplaatst, mijn ouders waren allebei alcoholist, en omdat ik de tussentijd ook een alcoholprobleem had (tussen de dood van mijn ouders en het weten van deze zwangerschap) wil de raad van de kinderbescherming maar niet geloven dat ik op eigen kracht gestopt ben. daarom eisen ze dat ik me laat opnemen om het bewijs te leveren, werk ik niet mee, word dit kind meteen bij me weggehaald zodra ik bevallen ben. vandaar dat ik een poosje weg ben vanaf morgen om aan de eisen van de RVK te voldoen. verdere vragen kunnen gesteld worden via PM.
Het ene lost het op als het probleem al bestaat(Rennie), het ander werkt preventief, dacht ik.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik begin nu ook overdag last van zuurbranden te krijgen. Yuk!
Rennies word ik misselijk van. Nu hoorde/las ik over regla ph en gaviscon. Enig idee wat het verschil is? Wat beter helpt?
Op zich maakt het niets uit, ze willen het alleen wel graag weten als je al wat zwaarder bent [sub[ zoals ik [/sub]en niet te zwaar wordt ivm risico op zw.vergiftiging. Ik ga gelijk op met toen ik zwanger was van Twan trouwens en toen ben ik in totaal 12 kilo aangekomen. Daar teken ik nu weer voor. Ik ken ook wel een aantal mensen die juist lichter zijn dan voor de zwangerschap.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:46 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Het ene lost het op als het probleem al bestaat(Rennie), het ander werkt preventief, dacht ik.
Ik gebruik Rennie omdat ik het pas neem als ik er echt last van heb, ik heb er namelijk niet altijd last van.
Ik ben tot nu toe hooguit één kilo aangekomen, en dan ben ik nog verder dan jij, Diaan. Ik hoop maar dat ik niet te weinig aankom ofzo?
Vreemd.. Gewoon indienen bij je verzekeraar, volgens mij krijg je het gewoon terug.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:14 schreef texelonia het volgende:
Madelieve wat een enorm lief droppie!Nog maar ruim 31 weken en dan heb ik ook weer zo'n schetig babietje
Mijn verloskundigenpraktijk heeft, blijkbaar, geen eigen echo apparatuur. Morgen heb ik de 1e afspraak en dan krijg ik een verwijzing voor een echo bij een echobureau. De echo heb ik 4 september, en ik kreeg vandaag de afspraakbevestiging per post. Er staat echter dat je vooraf moet betalen. Het wordt gewoon vergoed toch? Moet ik het dan eerst voorschieten en dan bij mijn verzekeraar declareren ofzow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |