abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60693024
Simmu & Sangdrax, wat een liefie!
pi_60699908
Wat een schatje Simmu!
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:50:46 #53
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60700507
Wat een moppie! Als je dat ziet weet je meteen dat het alle moeite meer dan waard was.
pi_60700772
lief hoor!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_60700928
Kaar, hoe is het bij jou?
En Buiwkie?

En ik ben ook zo benieuwd naar Mibos, ik hoop zo dat alles goed is gegaan...
pi_60700974
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:17 schreef Reinhilde het volgende:
Kaar, hoe is het bij jou?
Het is hier nog heel erg rustig. Ben benieuwd wanneer hij zich gaat aankondigen.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_60701161
spannend hoor Kaar!
(Klinkt misschien raar.. maar het lijkt me echt spannend zo die allerlaatste dagen...)

[ Bericht 70% gewijzigd door Reinhilde op 10-08-2008 11:35:50 ]
pi_60702018
Mooi meisje heben jullie Simmu en Sangdrax.

Ik ben brak, ik werd wakker met pijn in mijn heup en knie, daar kwam mijn schouder nog bij en mijn rug. Ikheb een beetje griepgevoel in mijn lijf zonder spugen of diarree of koorts. -einde klaagzang-

16 weken

Reinhilde die laatste dagen zijn idd heel spannend en ook leuk, beetje alsof je wacht op een groot feest oid. Helemaal als je de datum al weet vanwege inleiden.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60702545
Simmu prachtige foto's hoor super!
pi_60702605
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:09 schreef Jelief het volgende:
Reinhilde die laatste dagen zijn idd heel spannend en ook leuk, beetje alsof je wacht op een groot feest oid. Helemaal als je de datum al weet vanwege inleiden.
Ik zit me ook al zo te verheugen op het moment dat ik mijn babietje in mijn armen kan houden...
pi_60705600
oeh..ik ook!
maar..van de week kwam opeens héél hard binnen dat ikal 32wkn ben en het misschien over 5wkn al zo ver is dat die bevalling moet gaan plaatsvinden!!! ik ben er echt nog niet klaar voor hoor !
(nee, eerder valt niet in de scenario's die ik voor ogen heb)

vandaag een bij-tank-dagje
om 5uur gewekt door krijsende ilse, die niet meer in bed te krijgen was na het kalmeren...
dus we zaten belachelijk vroeg aan het ontbijt.
Daarna een nieuwe kast in elkaar gezet waarbij ik echt heel koest gedaan heb nog!
Toch reaktie van buik/rug en om 10:30 is Vin met haar naar zijn ouders gegaan en heb ik lekker wat geklungeld en 2uur bijgeslapen !
Nu echt een stuk fitter, aan een kop koffie en hpen dat het droog wordt hier aangezien we zo op de buurt-bbq verwacht worden.
pi_60707362
Zat even zonder internet (en pas weer deftig online vanaf volgende maandag)

Nieuwe babies!!! Proficiat aan de ouders!!!

Ook veel mooie echo's gezien .

Hier bijna week 37. Volgende week nog meubeltjes ophalen, snoepjes voor doopsuiker oppikken en dan mag ie komen . Het begint ook allemaal wat meer pijn te doen, dus ik hoop dat de baby niet wacht tot 42 weken!

Freecell, weten jullie nu eigenlijk of het een jongen of een meisje wordt?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 10 augustus 2008 @ 16:34:52 #63
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60708931
ik ben vanaf morgen een onbekend aantal dagen/weken weg .. ik wens de llms heel veel sterkte en ik zal aan iedereen denken. ik laat zo tussendoor als ik internet tot mijn beschikking heb wel wat van me horen, maar ik weet niet wanneer dat kan/zal zijn. hopelijk tot heel snel allemaal
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_60710230
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:34 schreef DJMO het volgende:
ik ben vanaf morgen een onbekend aantal dagen/weken weg .. ik wens de llms heel veel sterkte en ik zal aan iedereen denken. ik laat zo tussendoor als ik internet tot mijn beschikking heb wel wat van me horen, maar ik weet niet wanneer dat kan/zal zijn. hopelijk tot heel snel allemaal
Ga je op vakantie? Hoop dat je tussendoor internet hebt
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 10 augustus 2008 @ 17:58:14 #65
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60710777
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 17:31 schreef Carmella het volgende:

[..]

Ga je op vakantie? Hoop dat je tussendoor internet hebt
niet op vakantie .. was dat maar zo maar ik heb tussendoor wel beschikking over inet, zoniet, laat ik wel even posten hoe het gaat met me
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_60711465
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:39 schreef OooLizaooO het volgende:
Zat even zonder internet (en pas weer deftig online vanaf volgende maandag)

Nieuwe babies!!! Proficiat aan de ouders!!!

Ook veel mooie echo's gezien .

Hier bijna week 37. Volgende week nog meubeltjes ophalen, snoepjes voor doopsuiker oppikken en dan mag ie komen . Het begint ook allemaal wat meer pijn te doen, dus ik hoop dat de baby niet wacht tot 42 weken!

Freecell, weten jullie nu eigenlijk of het een jongen of een meisje wordt?
Nope, geen idee!

Hier nu ook 36 weken. Van mij mag het volgende week ook wel hoor harde buiken zijn hier tegenwoordig ook pijnlijk. En lopen, dan steekt het zo lekker
pi_60711510
hier een (geedit) plaatje van het kaartje, en dan ben ik weg
niet meer zwanger tenslotte

voorkant:

binnenkant:

en voor de volledigheid achterkant:

iedereen heel veel succes en sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_60711906
Wat een leuk kaartje Simmu!
pi_60712015
leuk kaartje !
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:17:24 #70
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60712421
Wat een leuk kaartje, Simmu!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_60714779
Mooi kaartje Simmu.
pi_60716486
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:33 schreef simmu het volgende:
hier een (geedit) plaatje van het kaartje, en dan ben ik weg
niet meer zwanger tenslotte

voorkant:
[ afbeelding ]
binnenkant:
[ afbeelding ]
en voor de volledigheid achterkant:
[ afbeelding ]

iedereen heel veel succes en sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een superlief kaartje Leuk Simmu!
pi_60719014
Hallo Meiden,
Na wat meelurken meld ik me ook.
Ik ben ondertussen 17 wkn zwanger en uitgerekend op 16 januari. Dit is mijn tweede zwangerschap en alles verloopt prima. nog maar 4 kg aangekomen.
Bij de eerste was ik in totaal 27 kg aangekomen en op het punt waar ik nu zit al ruim 13 kg dus ik ben erg blij met de vier van nu.
pi_60719487
quote:
Beetje raar... zeg je je internet op? Moet je naar de gevangenis?
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:26:36 #75
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60719940
Welkom D_D_T

Het wordt eens tijd dat er nieuwe zwangeren komen die ná mij uitgerekend zijn!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_60720412
Welkom D_D_T
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:26 schreef texelonia het volgende:

Ik (ook als één van de nieuwste in het lijstje) ben ook benieuwd wanneer nieuwe volgen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 augustus 2008 @ 00:08:46 #77
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60721195
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:11 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Beetje raar... zeg je je internet op? Moet je naar de gevangenis?
nee, dat niet, maar het is er wel vergelijkbaar mee...

@DDT welkom!!

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 11 augustus 2008 @ 00:20:34 #78
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60721463
ach, waarom zou ik ook langer zwijgen ..

ik heb sinds mijn vierde onder toezicht gestaan, mijn oudste dochter is uit huis geplaatst, mijn ouders waren allebei alcoholist, en omdat ik de tussentijd ook een alcoholprobleem had (tussen de dood van mijn ouders en het weten van deze zwangerschap) wil de raad van de kinderbescherming maar niet geloven dat ik op eigen kracht gestopt ben. daarom eisen ze dat ik me laat opnemen om het bewijs te leveren, werk ik niet mee, word dit kind meteen bij me weggehaald zodra ik bevallen ben. vandaar dat ik een poosje weg ben vanaf morgen om aan de eisen van de RVK te voldoen. verdere vragen kunnen gesteld worden via PM.

† In Memoriam † maandag 11 augustus 2008 @ 00:39:28 #79
7074 moussy
kuttekop
pi_60721944
Sterkte DJMO, ik hoop voor jou end e baby dat je idd op eigen kracht gestopt bent met drinken en dat je dat zo kan 'bewijzen' en anders is het een manier om er van af te komen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_60724589
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:56 schreef D_D_T het volgende:
Hallo Meiden,
Na wat meelurken meld ik me ook.
Ik ben ondertussen 17 wkn zwanger en uitgerekend op 16 januari.
Gelijk met mij uitgerekend! Welkom D_D_T!

Sterkte DJMO, hopelijk mag je snel weer naar huis.
pi_60724629
quote:

Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_60724815
Dag allemaal , bedankt voor alle felicitaties!

Met mij gaat het heel goed, ben alweer een heel stuk opgeknapt.
Met Jasja ging het vrijdag en zaterdag minder, ze had veel vruchtwater binnen en was erg misselijk, veel spugen, niet willen drinken. Nu gaat het weer helemaal goed gelukkig! Het is zo'n lief poppetje, ben helemaal stapelverliefd op haar .
Tis trouwens al wel een manipulatief krengetje, gaat krijsen zodra ze in haar bedje wordt gelegd en is pas weer stil als ze heel dicht tegen me aan ligt, dan is ze helemaal zoet en tevreden . Ze heeft vannacht ook lekker bij me geslapen.

Nog even wat foto's, net genomen

Op de eerste trekt ze zo'n misprijzend hoofdje van 'wat doe ik hier, haal me eruit!' en 1 minuut erna was het brullen

DJMO, sterkte!

Mooie echo's dames!

Wat is Selene een schatje

[ Bericht 7% gewijzigd door Madelieve op 11-08-2008 08:30:50 ]
pi_60724841
Ohhh, Madelieve wat een schattige foto's! Vooral die onderste vind ik ZO lief
fijn dat alles nu goed met haar gaat!
  maandag 11 augustus 2008 @ 09:29:31 #84
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60725633
Ik zag weer mooie echo's voorbij komen en foto's een hele mooie Jasja Madelieve hoe gaat het nu met je ?

DDT, welkom hier en DJMO heel veel sterkte de komende tijd.. hopelijk ben je snel weer terug.

Nou ik ben afgelopen vrijdag bij de VK geweest, weer helemaal goedgekeurd: bloeddruk 120/70 en in totaal tot nu 4 kg aangekomen en samen met Peace en Twan hartje geluisterd, blijft geweldig om te horen. Aangezien wij willen weten wat het geslacht is, vertelde de VK dat zij denkt dat het een meisje is maar we moeten natuurlijk wel de echo afwachten. Die 21w echo heb ik trouwens maandag 1 september.

Verder besproken dat ik rond 37 weken een homeopathisch korreltje krijg, die ervoor zorgt dat mn baarmoedermond wat eerder verweekt... dit ook omdat ze denkt dat ik wel 2 weken overtijd zal lopen gezien de bevalling van Twan en de bevallingen van mijn moeder: allemaal 2 weken te laat en dit zorgt er dan hopelijk voor dat ik in ieder geval spontaan kan gaan bevallen en niet weer ingeleid hoef te worden.

Nou met de kattenallergie is het dit weekend redelijk goed gegaan, gisteren wat minder maar gingen we gelukkig naar huis. Ik begin nu wel wat last te krijgen van bandenpijn en zal de buikband maar vast uit de kast halen omdat we a.s. weekend ook nog naar Lowlands gaan, dat hou ik anders nooit vol. Merk ook dat ik met liggen op mn rechterkant een piep in mn adem krijg lig nu alleen maar op links in ieder geval met in slaap vallen. Tja zo komen er toch wat kleine klachtjes.
Make love, not war ☮
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:09:04 #85
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60726351
Madelieve wat een lief poppetje! Ben blij te lezen dat alles goed gaat met je/jullie!

DJMO mss een beetje laat maar ik wil je toch veel sterkte wensen!

Diaan wat fijn dat je weer helemaal goedgekeurd bent!
pi_60726842
Mooie foto's Madelieve.

DDT gefeliciteerd en welkom!

Hier nog erg rustig......
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_60726858
DJMO sterkte!

Madelieve wat een mooi poppie.

Diaan fijn dat je bent goedgekeurd!

Woensdag hebben we de 20 weken echo. Spannend! Ben nu dus alweer 20 weken!
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:02:53 #88
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_60727569
Simmu dat kaartje is zo lief. Ik heb het boekje in twee formaten, het is zo'm verschrikkelijk leuk en lief boekje.

En Madelieve wat een dotje!
pi_60729700
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:26 schreef texelonia het volgende:
Daar ben ik het volledig mee eens!
pi_60730391
Ik begin nu ook overdag last van zuurbranden te krijgen. Yuk!
Rennies word ik misselijk van. Nu hoorde/las ik over regla ph en gaviscon. Enig idee wat het verschil is? Wat beter helpt?
pi_60730598
Omdat ik ergens las dat je voor bevallen in het ziekenhuis zonder medische indicatie maar liefst ¤ 300,- eigen bijdrage moet betalen ben ik even gaan snuffelen in mijn eigen polisvoorwaarden.

Ik lees in mijn polisvoorwaarden het volgende:

Bevalling en/of kraambed in een ziekenhuis zonder medische indicatie in een kraamcentrum:
max. ¤ 102,- per dag, minus eigen bijdrage van ¤ 14,50 per dag van moeder en kind.

Komt het er dan op neer dat je dus ¤ 14,50 per dag betaald? Of zit je al snel over die maximale ¤ 102,- per dag?
pi_60730981
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:20 schreef DJMO het volgende:
ach, waarom zou ik ook langer zwijgen ..

ik heb sinds mijn vierde onder toezicht gestaan, mijn oudste dochter is uit huis geplaatst, mijn ouders waren allebei alcoholist, en omdat ik de tussentijd ook een alcoholprobleem had (tussen de dood van mijn ouders en het weten van deze zwangerschap) wil de raad van de kinderbescherming maar niet geloven dat ik op eigen kracht gestopt ben. daarom eisen ze dat ik me laat opnemen om het bewijs te leveren, werk ik niet mee, word dit kind meteen bij me weggehaald zodra ik bevallen ben. vandaar dat ik een poosje weg ben vanaf morgen om aan de eisen van de RVK te voldoen. verdere vragen kunnen gesteld worden via PM.
DJMO, ik hoop dat je echt de kracht hebt gevonden om te stoppen, ik wens je heel veel sterkte en hoop je hier straks met je babytje te zien

Madelieve, wat een pracht-prachtmeiske heb je daar zeg!!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_60732714
Madelieve, prachtige foto die 2e !!
(eerste ook hoor!)

DJMO, sterkte daar!
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:46:12 #94
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60733218
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik begin nu ook overdag last van zuurbranden te krijgen. Yuk!
Rennies word ik misselijk van. Nu hoorde/las ik over regla ph en gaviscon. Enig idee wat het verschil is? Wat beter helpt?
Het ene lost het op als het probleem al bestaat(Rennie), het ander werkt preventief, dacht ik.

Ik gebruik Rennie omdat ik het pas neem als ik er echt last van heb, ik heb er namelijk niet altijd last van.

Ik ben tot nu toe hooguit één kilo aangekomen, en dan ben ik nog verder dan jij, Diaan. Ik hoop maar dat ik niet te weinig aankom ofzo?
pi_60733414
wees gerust; gewicht zegt echt niets !
hier weegt de vk nieteens... volgens die praktijk trouwens ook volgends landelijke richtlijnen niet meer aangeraden.

Hier ook alleen ervaring met Rennies,
werkt prima op het moment dat ik het nodig heb.. en dat is regelmatig laatste weken!
  maandag 11 augustus 2008 @ 15:22:06 #96
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_60734042
Nou ja, in dat geval ben ik er wel blij mee.

Ik hoop alleen dat ik later niet alsnog in één keer 25 kilo aankom ofzo...
pi_60735351
Eens kijken of er misschien een andere Rennie variant is ondertussen dan. DolleMina ik ben ook nog amper aangekomen. Ik ga wegen bij de vk. Vind ik zelf wel prettig. Ik dacht bij de intake dat ik 75kg was, maar vorige keer wegen was ik 70 kg. Dus of ik had het verkeerd geschat, of ik ben afgevallen. Ik denk het eerste. Ben nu nog steeds 70 kg.
pi_60735533
Madelieve wat een enorm lief droppie! Nog maar ruim 31 weken en dan heb ik ook weer zo'n schetig babietje

Mijn verloskundigenpraktijk heeft, blijkbaar, geen eigen echo apparatuur. Morgen heb ik de 1e afspraak en dan krijg ik een verwijzing voor een echo bij een echobureau. De echo heb ik 4 september, en ik kreeg vandaag de afspraakbevestiging per post. Er staat echter dat je vooraf moet betalen. Het wordt gewoon vergoed toch? Moet ik het dan eerst voorschieten en dan bij mijn verzekeraar declareren ofzow?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:30:09 #99
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60735920
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:46 schreef DolleMina het volgende:

[..]

Het ene lost het op als het probleem al bestaat(Rennie), het ander werkt preventief, dacht ik.

Ik gebruik Rennie omdat ik het pas neem als ik er echt last van heb, ik heb er namelijk niet altijd last van.

Ik ben tot nu toe hooguit één kilo aangekomen, en dan ben ik nog verder dan jij, Diaan. Ik hoop maar dat ik niet te weinig aankom ofzo?
Op zich maakt het niets uit, ze willen het alleen wel graag weten als je al wat zwaarder bent [sub[ zoals ik [/sub]en niet te zwaar wordt ivm risico op zw.vergiftiging. Ik ga gelijk op met toen ik zwanger was van Twan trouwens en toen ben ik in totaal 12 kilo aangekomen. Daar teken ik nu weer voor. Ik ken ook wel een aantal mensen die juist lichter zijn dan voor de zwangerschap.

Texelonia, ik heb geen idee, ik heb mn eerste echo's in het ziekenhuis gehad en dat is gewoon vergoed door mijn verzekeraar.
Make love, not war ☮
pi_60735928
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 16:14 schreef texelonia het volgende:
Madelieve wat een enorm lief droppie! Nog maar ruim 31 weken en dan heb ik ook weer zo'n schetig babietje

Mijn verloskundigenpraktijk heeft, blijkbaar, geen eigen echo apparatuur. Morgen heb ik de 1e afspraak en dan krijg ik een verwijzing voor een echo bij een echobureau. De echo heb ik 4 september, en ik kreeg vandaag de afspraakbevestiging per post. Er staat echter dat je vooraf moet betalen. Het wordt gewoon vergoed toch? Moet ik het dan eerst voorschieten en dan bij mijn verzekeraar declareren ofzow?
Vreemd.. Gewoon indienen bij je verzekeraar, volgens mij krijg je het gewoon terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')