Ik zit me ook al zo te verheugen op het moment dat ik mijn babietje in mijn armen kan houden...quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:09 schreef Jelief het volgende:
Reinhilde die laatste dagen zijn idd heel spannend en ook leuk, beetje alsof je wacht op een groot feest oid. Helemaal als je de datum al weet vanwege inleiden.
Ga je op vakantie?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:34 schreef DJMO het volgende:
ik ben vanaf morgen een onbekend aantal dagen/weken weg .. ik wens de llms heel veel sterkte en ik zal aan iedereen denken. ik laat zo tussendoor als ik internet tot mijn beschikking heb wel wat van me horen, maar ik weet niet wanneer dat kan/zal zijn. hopelijk tot heel snel allemaal
niet op vakantie .. was dat maar zoquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:31 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ga je op vakantie?Hoop dat je tussendoor internet hebt
Nope, geen idee!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:39 schreef OooLizaooO het volgende:
Zat even zonder internet (en pas weer deftig online vanaf volgende maandag)![]()
Nieuwe babies!!!Proficiat aan de ouders!!!
Ook veel mooie echo's gezien.
Hier bijna week 37. Volgende week nog meubeltjes ophalen, snoepjes voor doopsuiker oppikken en dan mag ie komen. Het begint ook allemaal wat meer pijn te doen, dus ik hoop dat de baby niet wacht tot 42 weken!
![]()
Freecell, weten jullie nu eigenlijk of het een jongen of een meisje wordt?
Wat een superlief kaartjequote:Op zondag 10 augustus 2008 18:33 schreef simmu het volgende:
hier een (geedit) plaatje van het kaartje, en dan ben ik weg
niet meer zwanger tenslotte
voorkant:
[ afbeelding ]
binnenkant:
[ afbeelding ]
en voor de volledigheid achterkant:
[ afbeelding ]
iedereen heel veel succes en sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:34 schreef DJMO het volgende:
ik ben vanaf morgen een onbekend aantal dagen/weken weg .. ik wens de llms heel veel sterkte en ik zal aan iedereen denken. ik laat zo tussendoor als ik internet tot mijn beschikking heb wel wat van me horen, maar ik weet niet wanneer dat kan/zal zijn. hopelijk tot heel snel allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |