Nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh oke.. Heb je wel contact dan? Aangezien je weet hoe het zit enzeau...
Trusten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Paaskonijn staat met een speciale vermelding in de OP. Welterusten.
KANKUHHHLULLLquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:25 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
KANKERLUL
KOM JE UIT HELMOND: BEN JE VOOR HELMOND SPORT KANKERLUL.
Juve is tegenpool van Fiorentinaquote:
JA LACH MAAR!quote:
Ik ben niet voor Juve, zie ze alleen liever winnen dan elke andere Italiaanse clubquote:
Hmm oke.. njaa als je het zelf niet erg vindquote:
Juve heeft echt niks dat mij boeitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Juve, zie ze alleen liever winnen dan elke andere Italiaanse club
Waarom een hekel?
Omdat alles. Ze deden PSV zo uitschakelen in de allerlaatste secondes enzo
?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Paaskonijn staat met een speciale vermelding in de OP. Welterusten.
Juve wordt door iedereen gehaat, en terecht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Juve is tegenpool van Fiorentina![]()
Fucking hell, nee gekquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:28 schreef Triptamine het volgende:
Trouwens: Dat we nu een dame als vaste slowchatter hebben, betekend dit dan dat we ook piemels moeten posten![]()
Kankerlulquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:26 schreef reetveter het volgende:
Weet ik veel, apport. Denk dat er nog wel wat liggen onder dat matras van me, of dat extra matras
kutquote:
Ik haat Juve niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Juve wordt door iedereen gehaat, en terecht.
Pfoei.quote:
Club met uitstraling en historie vind ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:28 schreef BigKahuna het volgende:
Met een speciale vermelding voor Napoli
Nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:28 schreef Triptamine het volgende:
Trouwens: Dat we nu een dame als vaste slowchatter hebben, betekend dit dan dat we ook piemels moeten posten![]()
Oh whehequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, 4 maanden ofzo
Edit: Zit in de war, was maar twee weken
Ik was mijn chocopasta kwijt. Zit het op het voorhoofd van die dudequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
kut
Gaat ook zo godverredomt snel
Plaatje ter compensatie:
[ afbeelding ]
Guido's, Ramon....quote:
Nou, er zijn als 10 tt's geweest met wijven/tieten enzovoorts. Vinden de meeste vrouwen niet klikwaardig.quote:
Hij lacht, dit roept om picsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Guido's, Ramon....Vraag yael maar
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:31 schreef BigKahuna het volgende:
Over 30 minuten ga ik slaapjes bouwen.
10 van de 332 slechtsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou, er zijn als 10 tt's geweest met wijven/tieten enzovoorts. Vinden de meeste vrouwen niet klikwaardig.
Glad to have you![]()
Ik hou wel van het gebagger hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou, er zijn als 10 tt's geweest met wijven/tieten enzovoorts. Vinden de meeste vrouwen niet klikwaardig.
Glad to have you![]()
Aquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik supporter eigenlijk maar 12 clubs hoor. Best weinig als je me vergelijkt met jorien.
Die wel. Maar ik vind het een beetje standaard om Juve te haten omdat het Juve is. Het is de Ajax van Italie. De grootste club. De meest gevierde club. De club die de rest van het "loves to hate".quote:
Thx, laptop zit nu onder tandpastaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:32 schreef BigKahuna het volgende:
Maar 4everblablkablkablkal is wel keigaafWant ze komt uit Ribhouse Texas City
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die wel. Maar ik vind het een beetje standaard om Juve te haten omdat het Juve is. Het is de Ajax van Italie. De grootste club. De meest gevierde club. De club die de rest van het "loves to hate".
Maar ik ben eigenlijk gecharmeerd van alle clubs in de serie A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |