Die wel. Maar ik vind het een beetje standaard om Juve te haten omdat het Juve is. Het is de Ajax van Italie. De grootste club. De meest gevierde club. De club die de rest van het "loves to hate".quote:
Thx, laptop zit nu onder tandpastaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:32 schreef BigKahuna het volgende:
Maar 4everblablkablkablkal is wel keigaafWant ze komt uit Ribhouse Texas City
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die wel. Maar ik vind het een beetje standaard om Juve te haten omdat het Juve is. Het is de Ajax van Italie. De grootste club. De meest gevierde club. De club die de rest van het "loves to hate".
Maar ik ben eigenlijk gecharmeerd van alle clubs in de serie A
Dan moet je idd hier zijn. en het word nu ook het topic voor mensen die s'nachts nog willen ouwehoeren terwijl hun vrienden slapen/op vakantie zijn/enzovoortsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou wel van het gebagger hier
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thx, laptop zit nu onder tandpasta
quote:
In de staat Texas of in Ribhouse Texas?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BK, ben je weleens in Texas geweest?
Ik niet
Niet onverdienstelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:33 schreef reetveter het volgende:
Wat vind men van monty python ?
Ik heb het niet over de uitstraling. Die is idd erg kil van Juve. Ik heb het over het feit dat zoals heel Nederland behalve de Ajacieden Ajax haat. Heel italie juve haat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:34 schreef BigKahuna het volgende:
Als er een club in Italie de uitstraling, de bravoure van Ajax heeft is het Milan.Juve is een club voor mensen uit kleine dorpjes die niet weten voor wie ze moeten zijn.
Voor wie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:35 schreef reetveter het volgende:
Juve heeft weinig supporters, iedereen daar is voor turijn
Inderdaad. Maar Toro is dan ook een prachtige club met uitstralingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:35 schreef reetveter het volgende:
Juve heeft weinig supporters, iedereen daar is voor turijn
Beiden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
In de staat Texas of in Ribhouse Texas?
Slappe lach opwekkendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:33 schreef reetveter het volgende:
Wat vind men van monty python ?
Maar Ajax wordt gehaat omdat ze de grootste zijn en arrogant zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de uitstraling. Die is idd erg kil van Juve. Ik heb het over het feit dat zoals heel Nederland behalve de Ajacieden Ajax haat. Heel italie juve haat.
Als ik een buitenlandse club zou moeten noemen van welke ik "fan" ben. Dan is het wel een heel andere dan Juve: Barcelona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |