?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Paaskonijn staat met een speciale vermelding in de OP. Welterusten.
Juve wordt door iedereen gehaat, en terecht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Juve is tegenpool van Fiorentina![]()
Fucking hell, nee gekquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:28 schreef Triptamine het volgende:
Trouwens: Dat we nu een dame als vaste slowchatter hebben, betekend dit dan dat we ook piemels moeten posten![]()
Kankerlulquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:26 schreef reetveter het volgende:
Weet ik veel, apport. Denk dat er nog wel wat liggen onder dat matras van me, of dat extra matras
kutquote:
Ik haat Juve niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Juve wordt door iedereen gehaat, en terecht.
Pfoei.quote:
Club met uitstraling en historie vind ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:28 schreef BigKahuna het volgende:
Met een speciale vermelding voor Napoli
Nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:28 schreef Triptamine het volgende:
Trouwens: Dat we nu een dame als vaste slowchatter hebben, betekend dit dan dat we ook piemels moeten posten![]()
Oh whehequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, 4 maanden ofzo
Edit: Zit in de war, was maar twee weken
Ik was mijn chocopasta kwijt. Zit het op het voorhoofd van die dudequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
kut
Gaat ook zo godverredomt snel
Plaatje ter compensatie:
[ afbeelding ]
Guido's, Ramon....quote:
Nou, er zijn als 10 tt's geweest met wijven/tieten enzovoorts. Vinden de meeste vrouwen niet klikwaardig.quote:
Hij lacht, dit roept om picsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Guido's, Ramon....Vraag yael maar
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:31 schreef BigKahuna het volgende:
Over 30 minuten ga ik slaapjes bouwen.
10 van de 332 slechtsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou, er zijn als 10 tt's geweest met wijven/tieten enzovoorts. Vinden de meeste vrouwen niet klikwaardig.
Glad to have you![]()
Ik hou wel van het gebagger hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou, er zijn als 10 tt's geweest met wijven/tieten enzovoorts. Vinden de meeste vrouwen niet klikwaardig.
Glad to have you![]()
Aquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik supporter eigenlijk maar 12 clubs hoor. Best weinig als je me vergelijkt met jorien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |