quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:22 schreef BigKahuna het volgende:
Nee ik heb geen zin in discussies over voetbal.
Er is een dame bij.
Ja, waar liggen ze? Op jou kamer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:23 schreef reetveter het volgende:
hé jazz breng even die dvd's na beneden
Lang verhaal kort: Bio-Ouders waren te arm voor een kind. En beide 18quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je geadopteerd bent dan?
Sympathie, meer niet neequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je kunt wel Sympathie hebben voor een andere club. Maar ik vind dat je niet geloofwaardig bent als je bijvoorbeeld voor Ajax en Ado bent
Hij was kankerlelijk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je geadopteerd bent dan?
KANKERLULquote:
Kom je er nog ooit? En hoelang heb je in Helmond gewoond?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus geboren in helmond. Toen daarvandaan geadopteerd. Toen eerst effe in oss gewoond. Toen 4 jaar in A'dam. En nu al weer veels te lang in Oss. Het grootste probleem is dat het zo lang duurt in Amsterdam te komen. Ik mis de Stad, de mensen en Ajax. Ik hou van Amsterdam.
Ssst! dat mag niet iedereen weten KANKERLULquote:
Oh oke.. Heb je wel contact dan? Aangezien je weet hoe het zit enzeau...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: Bio-Ouders waren te arm voor een kind. En beide 18
IK WAS EERDERquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:25 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
KANKERLUL
KOM JE UIT HELMOND: BEN JE VOOR HELMOND SPORT KANKERLUL.
Nee, 4 maanden ofzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kom je er nog ooit? En hoelang heb je in Helmond gewoond?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ssst! dat mag niet iedereen weten KANKERLUL
Nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh oke.. Heb je wel contact dan? Aangezien je weet hoe het zit enzeau...
Trusten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Paaskonijn staat met een speciale vermelding in de OP. Welterusten.
KANKUHHHLULLLquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:25 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
KANKERLUL
KOM JE UIT HELMOND: BEN JE VOOR HELMOND SPORT KANKERLUL.
Juve is tegenpool van Fiorentinaquote:
JA LACH MAAR!quote:
Ik ben niet voor Juve, zie ze alleen liever winnen dan elke andere Italiaanse clubquote:
Hmm oke.. njaa als je het zelf niet erg vindquote:
Juve heeft echt niks dat mij boeitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Juve, zie ze alleen liever winnen dan elke andere Italiaanse club
Waarom een hekel?
Omdat alles. Ze deden PSV zo uitschakelen in de allerlaatste secondes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |