Daarom zei ik toch mijn toekomstige vriendin vanmiddagquote:
my godquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[KLB SC#331] Met Geschiedenisles!
301 posts
Oh dat is ook wel sad eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach ik mag ook weinig zeggen. Ik woon in![]()
![]()
Oss
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarom zei ik toch mijn toekomstige vriendin vanmiddag
Gooi het in de groep men. We hebben ook serieuze discussies over geschiedenis gevoerd in deze bagger SCquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Niks, ik ben voor Ajax, voor voetbal weet je wel..
Maar deze discussie voeren we nog wel een keer in VBL, niet hierzo hier is het baggeren
Ook.quote:
Inderdaad, je bent voor 1 club, niet voor 2.quote:
ONZE ALBERTUZ JOHANNUZquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:22 schreef reetveter het volgende:
Oja der loopt hier een vent rond, nee niet mijn vriend, die noemt zichzelf AJ![]()
![]()
Ik ben voor Ajax en Milanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent voor 1 club, niet voor 2.
Dat gezeik van ja ik ben voor die, maar ook voor die en die vind ik wel niet zo'n onzin![]()
Hoi, ook toekomstig smatje van mequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:22 schreef BigKahuna het volgende:
Nee ik heb geen zin in discussies over voetbal.
Er is een dame bij.
werken zei die.quote:
Blikjes golden power makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:22 schreef BigKahuna het volgende:
waar is gers eigelijk?
Nou, ik ben dus geboren in helmond. Toen daarvandaan geadopteerd. Toen eerst effe in oss gewoond. Toen 4 jaar in A'dam. En nu al weer veels te lang in Oss. Het grootste probleem is dat het zo lang duurt in Amsterdam te komen. Ik mis de Stad, de mensen en Ajax. Ik hou van Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel sad eigenlijk
Wat doe je daar in godsnaam?
Ik ben voor Ajax, Ajax en Ajax.quote:
Ik bedoel 4everdingesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoi, ook toekomstig smatje van me
Hoe komt het dat je geadopteerd bent danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus geboren in helmond. Toen daarvandaan geadopteerd. Toen eerst effe in oss gewoond. Toen 4 jaar in A'dam. En nu al weer veels te lang in Oss. Het grootste probleem is dat het zo lang duurt in Amsterdam te komen. Ik mis de Stad, de mensen en Ajax. Ik hou van Amsterdam.
Milan heb ik zo mogelijk een nog grotere hekel aan dan Ajaxquote:
Je kunt wel Sympathie hebben voor een andere club. Maar ik vind dat je niet geloofwaardig bent als je bijvoorbeeld voor Ajax en Ado bentquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent voor 1 club, niet voor 2.
Dat gezeik van ja ik ben voor die, maar ook voor die en die vind ik wel niet zo'n onzin![]()
waarom dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Milan heb ik zo mogelijk een nog grotere hekel aan dan Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |