Deze quote zegt genoeg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef Danny het volgende:
MOD BREAK
Zouden we met de al dan niet verkapte bedreigingen over persoonlijke bezoekjes kunnen stoppen. Het lijkt me leuker als we het voor iedereen leuk houden en als dit topic gewoon open kan blijven. Ik snap dat het lollig bedoeld is en er geen kwaad in de zin is, maar niet iedereen kan dit soort 'humor' waarderen. Vriendelijk bedankt
Ehm der is niemand?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:58 schreef Paaskonijn het volgende:
http://solomio.nl/player_algemeen.php?id=448&uname=48&pass=48
Fuck me
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Er zat een verschrikkelijk enge emo.
Gezellig daarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:58 schreef Paaskonijn het volgende:
http://solomio.nl/player_algemeen.php?id=448&uname=48&pass=48
Fuck me
Neen, heb een ban enzo. Kon zelf de kamer niet in.quote:
48 uurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:48 schreef mijndochters het volgende:
alweer een ban
hoelang duurt de 2e?
Tjah solo houd nou eenmaal niet van tietenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:53 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
weer ff shielden dan maar,
haha wel jammer nog net geen tieten in beeld en ban
vreemd, dit figuur welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:59 schreef PalingVisser het volgende:
[..]
Tjah solo houd nou eenmaal niet van tietensnap jij dat nou?
Kijk daar zijn de tieten!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
vreemd, dit figuur wel![]()
mdma98 en mijndochters weer ff
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:41 schreef mijndochters het volgende:
[ afbeelding ]
dit is sabrina, hoop ik tenminste
dit filmje is volgens mij een van de bekendere![]()
evengoed duurt het een minuut of 6 voordat de eertse filmpje roept,
omdat het licht is, raap me ooppmidden in de nacht hier
Er staat ook gewoon een manycam logpquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:41 schreef mijndochters het volgende:
[ afbeelding ]
dit is sabrina, hoop ik tenminste
dit filmje is volgens mij een van de bekendere![]()
evengoed duurt het een minuut of 6 voordat de eertse filmpje roept,
omdat het licht is, raap me ooppmidden in de nacht hier
En daar gaat het om!! Steun goede doelen!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:18 schreef MdMa98 het volgende:
bleh zelfs mn hele pc wordt traag van dat shield... maargoed het is voor een goed doel zullen we maar zeggen
Ik zat net met jou bij die opaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:59 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Tijd voor wat nieuwe input
Meet cavewoman ! Ze is lelijk, ze is knettergek, ze is naakt, ze laat zich zien, ze steeks haar tong uit, ze showt haar voeten en ze plast in een emmer
[ afbeelding ]
Ik zal de filmpjes later uploaden zodat jullie ze ook kunnen gebruiken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En erdogan snapt er helemaal niets meer van
[ afbeelding ]
Nee da's niet dé opa. Die heet ook echt Opa Solomioquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:21 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
dit is opa he
hij is wel lachen, had de grootste lol toen ie cavewoman naakt zag
[ afbeelding ]
Ik ken haar zei is relax!!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:27 schreef Zapper het volgende:
Fok! is wel écht berucht ja
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben ik daar niet zo lang geblevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:47 schreef needforweed het volgende:
Ik ken haar zei is relax!!!!!
ddus wel lief zijn tegen haar he![]()
![]()
looool
SCREEN!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik daar niet zo lang gebleven
Wel zojuist een emailadres gekregen van een extreem leuke meid
Extreem leuke meid? Die ben ik tot nu dan misgelopen daarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik daar niet zo lang gebleven
Wel zojuist een emailadres gekregen van een extreem leuke meid
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:11 schreef right_turn het volgende:
[..]
Extreem leuke meid? Die ben ik tot nu dan misgelopen daar![]()
Chica's?
Geweldige kerel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:54 schreef DemonRage het volgende:
*rofl* ik heb weer wat gemist.
Oh voor diegene die benieuwd zijn waar ik dat filmpje van die gast met die open bek vandaan heb... hier is het orgineel:
Je bedoelt zo eentje om in volle rooms te komen? Die werkt voor iedereen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:17 schreef RicoRabbit het volgende:
Hoe werkt dat code-systeem eigenlijk, wordt het vast gekoppeld aan een ip-adres, of is het gewoon eenmalig een code?
Briljant!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:59 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Tijd voor wat nieuwe input
Meet cavewoman ! Ze is lelijk, ze is knettergek, ze is naakt, ze laat zich zien, ze steeks haar tong uit, ze showt haar voeten en ze plast in een emmer
[ afbeelding ]
Ik zal de filmpjes later uploaden zodat jullie ze ook kunnen gebruiken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En erdogan snapt er helemaal niets meer van
[ afbeelding ]
Haha sorry deze deel ik nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:06 schreef needforweed het volgende:
SCREEN!!!
wij willen weten welke leuke meid
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Haha sorry deze deel ik nietOok geen screenshot gemaakt overigens.
We gaan weer verder speuren
ff kiekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:51 schreef Zapper het volgende:
Room 33 is geinig, daar MILF roepen
Vind ze niet leuk.
Inderdaad jaquote:
copy paste, snuggerequote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:15 schreef Flashwin het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=404&uname=4&pass=4 mooie meid
quote:
Ik klikte dus...quote:
Je moet dus copy pasten, aangezien solomio FOK inmiddels haat. Vandaar de rickrollquote:
Mij niet, ik zit samen met Paaskonijn met m te pratenquote:
Wat lul je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mij niet, ik zit samen met Paaskonijn met m te praten
quote:
Dat zal t dan wel zijn jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Ah djkoelkast zit onder mijn nick grappig te doen waarschijnlijk. Dat ze optyft ofzo.
correctie...mooie 16 jarige meid die shag rooktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:15 schreef Flashwin het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=404&uname=4&pass=4 mooie meid
BEN JIJ PAASKONIJN?!quote:
Hehe die zag ik vorige week daarquote:
Jij toch?quote:
ik bedoel op solomio, duhquote:
Natuurlijk niet.quote:
Haha echt hequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:46 schreef PalingVisser het volgende:
[..]
en van je hela hela hela holala![]()
ja room 61 is de masterrrrrrrrrquote:
ja room 61 is de masterrrrrrrrrquote:
neen, geen zinquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Maar kom d'r gezellig bij, die man gaat los
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:53 schreef AirRaid het volgende:
mensen die denken dat het een lichtelijke hadicap is
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:59 schreef AirRaid het volgende:
jammer ten einde
en een ban???? of zat je onder een proxy?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:01 schreef De_Reemster het volgende:
hahaha al die bekendie hier haha
Reem
zeg maar welke kamerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:04 schreef De_Reemster het volgende:
Nope, ik stopte zelf evenMoet niet teveel gaan opvallen... Ik denk dat ik nu maar eens als "Anita" ga, op de vunzige tour, Joinen jullie heren?
JAAA IKKEquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:04 schreef De_Reemster het volgende:
Nope, ik stopte zelf evenMoet niet teveel gaan opvallen... Ik denk dat ik nu maar eens als "Anita" ga, op de vunzige tour, Joinen jullie heren?
heeft woei een betekenis dan??quote:
Vraag et es aan fleurquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:11 schreef needforweed het volgende:
[..]
heeft woei een betekenis dan??![]()
JA ik weet het ik ben nieuw....
haha ik weet het al.. ik werd zelf gewoooeeeiiidddddquote:
ik reageer en ik swing mee op opa's muziek en ik word steeds gewoeiidquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:25 schreef Stoeptegel03 het volgende:
OpaSolomio is echt koel!
Wel raar dat als je niet reageert dat je er dan uit wordt geflikkerd.En die muziek is ook fucking verpauperd.
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:50 schreef mijndochters het volgende:
ik doe morgenavond weer mee
ik moet morgenochtend om 8 uur de kids halen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:36 schreef needforweed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:53 schreef De_Reemster het volgende:
Kijk eens aan, ik vraag Andre Hazes aan, en zowaar draait opa um
waaroem???quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:54 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Ja jongens,
hierbij wil ik mededelen dat ik met solomio stop.
Vaarwel
proxy's zoeken.. of een ipconfig refresh proberen.. bij sommige providers krijg je dqan een nieuw ip...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:56 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Ik ben gebannen,
En heul misschien heul heul misschien zal ik wel terugkeren,
ik mag niet langer dan 3 sec bij hem in de room..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:01 schreef Vodkadruppel het volgende:
Opa houdt van ons op zijn eigen manier!
Dan doe je iets fout.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:02 schreef needforweed het volgende:
[..]
ik mag niet langer dan 3 sec bij hem in de room..
hij houd dus erg veel van me..![]()
![]()
![]()
![]()
wat dan? ik praat gewoon tegen hem.. en dan vraag ik hoe het met hem is.. en dan ga ik wooooeeeiiiiiiiquote:
ik ga gewoon mailtje sturen,quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:00 schreef needforweed het volgende:
[..]
proxy's zoeken.. of een ipconfig refresh proberen.. bij sommige providers krijg je dqan een nieuw ip...
bij mij niet ..helaas![]()
![]()
.. maar bij vrienden van mij wel..
google maar even op ipconfig refresh
dat moet in cmd
Hallo Solomio bezoeker,quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:08 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[..]
ik ga gewoon mailtje sturen,
het heeft een keer gewerkt,
Ja, ik ken iemand die dat gedaan heeft.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:13 schreef needforweed het volgende:
Kan iemand DDoS ????
of kent iemand dat uberhoubt??
Das een antwoord op mijn mailquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:14 schreef JDeStoereNeger het volgende:
is dat een antwoord op jouw mail?
of ben je zelf een solomio mod?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:43 schreef PalingVisser het volgende:
[..]
En hij zegt ook nog, te jong voor een 18+ room terwijl je op algemeen zit![]()
Ik heb hetzelfde, ik kan alleen het filmpje niet vindenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Geweldige kerel.
Alleen wel jammer dat ik van mezelf het filmpje BME Pain Olympics moest opzoeken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:19 schreef JDeStoereNeger het volgende:
OMG OMG OMG
ik kan solomio IN!
OPEENS HAHAHAHA
ik doe weer mee
Houden zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:33 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, ik kan alleen het filmpje niet vinden
Rotten sites, kijk je nog weleens en wat? #2 (link is hier te vinden... niet voor een zwakke maag btwquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:33 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, ik kan alleen het filmpje niet vinden
Ik kan hier ook niet om lachen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:21 schreef PalingVisser het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kon er nie om lache
Ik werd dan ook direct gekickedquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:51 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik kan hier ook niet om lachen.
Soort van thnxquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Rotten sites, kijk je nog weleens en wat? #2 (link is hier te vinden... niet voor een zwakke maag btw)
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:52 schreef postmortum het volgende:
ik word gekickt als ik vrouwen vragen of ze milfs zijn
ManyCam -> Effects -> Text over Video en dan het vinkje 'show manycam logo' uitzettenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:36 schreef postmortum het volgende:
als ik manycam opstart , zie hje manycam staan dus een filmpje kan ik dat afzetten ?
Manycam werkte hier niet, splitcam ook niet maar na die codec pack installatie werkte het wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:36 schreef postmortum het volgende:
als ik manycam opstart , zie hje manycam staan dus een filmpje kan ik dat afzetten ?
link?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:48 schreef postmortum het volgende:
we kunnen hem pwnen door allemaal dezelfde film te streamen
Ik zat bij die gozer met die klok in de hoek enzo, speelde een filmpje af, kwamen er 2 beheerders langsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:55 schreef Vodkadruppel het volgende:
welke kamer?
ik ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:58 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Ik zat bij die gozer met die klok in de hoek enzo, speelde een filmpje af, kwamen er 2 beheerders langs
http://www.megaupload.com/?d=LBFGS88Equote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:07 schreef postmortum het volgende:
waar is dat filmpje met die dike vrouw ik kan het niet vinden
Ik heb ze er in gezet. Heb je je OP tekstbestand al aangepast?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:48 schreef DemonRage het volgende:
De nieuwe filmpjes mogen ook wel in de OP eigenlijk.
Opasolomiocorrio is echt geweldigquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
Onthouden,elke vrijdagavond, muziek met Opa Solomio!
picsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:48 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Marcello kan wel een mascotte van fok zijn
Hoeft toch geen fokker te zijn. Gewoon iemand met een foto ipv webcam. Webcammax is een vrij populair proggie daar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:01 schreef Lichtpunt het volgende:
[ afbeelding ]
is dit een fokker? Zo ja is het niet een slimmeDit valt zeg maar best wel op dat er boven webcammax.com staat
lijkt me stug, maar ja het kanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:04 schreef right_turn het volgende:
[..]
Hoeft toch geen fokker te zijn. Gewoon iemand met een foto ipv webcam.
Dan moet ik registreren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:02 schreef JDeStoereNeger het volgende:
http://www.soundflow.nl/forum/viewtopic.php?t=38289
check mij marcello eens promoten
Lil´Kimmy erbij enzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:13 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Ja, ik ken die al, is kk harde rap
Een jaar geleden ook al, altijd leuk om ze aan te spreken over die megabalk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:04 schreef right_turn het volgende:
[..]
Hoeft toch geen fokker te zijn. Gewoon iemand met een foto ipv webcam. Webcammax is een vrij populair proggie daar.
Jah shit ik ook manquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:23 schreef needforweed het volgende:
Wie heeft hier pic van??
ben vergeten pic's van te maken..
[ afbeelding ]
ff als kel meekijkt..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:28 schreef PalingVisser het volgende:
[..]
Jah shit ik ook manWas wel humor trouwens
Hoi Kelquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:28 schreef needforweed het volgende:
[..]
ff als kel meekijkt..
ik was het niet..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
a ff met z'n alle naar kel zwaaien!!quote:
beter dan dit kan ik het niet maken..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:23 schreef needforweed het volgende:
Wie heeft hier pic van??
ben vergeten pic's van te maken..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:53 schreef needforweed het volgende:
[..]
beter dan dit kan ik het niet maken..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]