Deze quote zegt genoeg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef Danny het volgende:
MOD BREAK
Zouden we met de al dan niet verkapte bedreigingen over persoonlijke bezoekjes kunnen stoppen. Het lijkt me leuker als we het voor iedereen leuk houden en als dit topic gewoon open kan blijven. Ik snap dat het lollig bedoeld is en er geen kwaad in de zin is, maar niet iedereen kan dit soort 'humor' waarderen. Vriendelijk bedankt
Ben jij dus één van die zakken die daar dit topic zit te verspreiden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
wtf?|
Ik gaf een link naar Fok! aan die Angelo, en ineens word ik geband.
Dan ben je echt een augurk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:58 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ben jij dus één van die zakken die daar dit topic zit te verspreiden?
Dat jouw ass nog niet gebanned is daar!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:03 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zal ik ze laten staan, of maar weghalen?
Klopt hier ook, alles moet via een omweg en dr staat een dikke banner in je beeld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
HSS is echt abnormaal langzaam bij mij.
Niiet overal op zeiken he, heb je je ban omzeild is het nog niet goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:22 schreef DeHangui het volgende:
JA inderdaad, door hss tering traag internet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |