ik mag niet langer dan 3 sec bij hem in de room..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:01 schreef Vodkadruppel het volgende:
Opa houdt van ons op zijn eigen manier!
Dan doe je iets fout.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:02 schreef needforweed het volgende:
[..]
ik mag niet langer dan 3 sec bij hem in de room..
hij houd dus erg veel van me..![]()
![]()
![]()
![]()
wat dan? ik praat gewoon tegen hem.. en dan vraag ik hoe het met hem is.. en dan ga ik wooooeeeiiiiiiiquote:
ik ga gewoon mailtje sturen,quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:00 schreef needforweed het volgende:
[..]
proxy's zoeken.. of een ipconfig refresh proberen.. bij sommige providers krijg je dqan een nieuw ip...
bij mij niet ..helaas![]()
![]()
.. maar bij vrienden van mij wel..
google maar even op ipconfig refresh
dat moet in cmd
Hallo Solomio bezoeker,quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:08 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[..]
ik ga gewoon mailtje sturen,
het heeft een keer gewerkt,
Ja, ik ken iemand die dat gedaan heeft.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:13 schreef needforweed het volgende:
Kan iemand DDoS ????
of kent iemand dat uberhoubt??
Das een antwoord op mijn mailquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:14 schreef JDeStoereNeger het volgende:
is dat een antwoord op jouw mail?
of ben je zelf een solomio mod?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:43 schreef PalingVisser het volgende:
[..]
En hij zegt ook nog, te jong voor een 18+ room terwijl je op algemeen zit![]()
Ik heb hetzelfde, ik kan alleen het filmpje niet vindenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Geweldige kerel.
Alleen wel jammer dat ik van mezelf het filmpje BME Pain Olympics moest opzoeken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:19 schreef JDeStoereNeger het volgende:
OMG OMG OMG
ik kan solomio IN!
OPEENS HAHAHAHA
ik doe weer mee
Houden zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:33 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, ik kan alleen het filmpje niet vinden
Rotten sites, kijk je nog weleens en wat? #2 (link is hier te vinden... niet voor een zwakke maag btwquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:33 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, ik kan alleen het filmpje niet vinden
Ik kan hier ook niet om lachen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:21 schreef PalingVisser het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kon er nie om lache
Ik werd dan ook direct gekickedquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:51 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik kan hier ook niet om lachen.
Soort van thnxquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Rotten sites, kijk je nog weleens en wat? #2 (link is hier te vinden... niet voor een zwakke maag btw)
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:52 schreef postmortum het volgende:
ik word gekickt als ik vrouwen vragen of ze milfs zijn
ManyCam -> Effects -> Text over Video en dan het vinkje 'show manycam logo' uitzettenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:36 schreef postmortum het volgende:
als ik manycam opstart , zie hje manycam staan dus een filmpje kan ik dat afzetten ?
Manycam werkte hier niet, splitcam ook niet maar na die codec pack installatie werkte het wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:36 schreef postmortum het volgende:
als ik manycam opstart , zie hje manycam staan dus een filmpje kan ik dat afzetten ?
link?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:48 schreef postmortum het volgende:
we kunnen hem pwnen door allemaal dezelfde film te streamen
Ik zat bij die gozer met die klok in de hoek enzo, speelde een filmpje af, kwamen er 2 beheerders langsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:55 schreef Vodkadruppel het volgende:
welke kamer?
ik ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:58 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Ik zat bij die gozer met die klok in de hoek enzo, speelde een filmpje af, kwamen er 2 beheerders langs
http://www.megaupload.com/?d=LBFGS88Equote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:07 schreef postmortum het volgende:
waar is dat filmpje met die dike vrouw ik kan het niet vinden
Ik heb ze er in gezet. Heb je je OP tekstbestand al aangepast?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:48 schreef DemonRage het volgende:
De nieuwe filmpjes mogen ook wel in de OP eigenlijk.
Opasolomiocorrio is echt geweldigquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
Onthouden,elke vrijdagavond, muziek met Opa Solomio!
picsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:48 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Marcello kan wel een mascotte van fok zijn
Hoeft toch geen fokker te zijn. Gewoon iemand met een foto ipv webcam. Webcammax is een vrij populair proggie daar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:01 schreef Lichtpunt het volgende:
[ afbeelding ]
is dit een fokker? Zo ja is het niet een slimmeDit valt zeg maar best wel op dat er boven webcammax.com staat
lijkt me stug, maar ja het kanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:04 schreef right_turn het volgende:
[..]
Hoeft toch geen fokker te zijn. Gewoon iemand met een foto ipv webcam.
Dan moet ik registreren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:02 schreef JDeStoereNeger het volgende:
http://www.soundflow.nl/forum/viewtopic.php?t=38289
check mij marcello eens promoten
Lil´Kimmy erbij enzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:13 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Ja, ik ken die al, is kk harde rap
Een jaar geleden ook al, altijd leuk om ze aan te spreken over die megabalk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:04 schreef right_turn het volgende:
[..]
Hoeft toch geen fokker te zijn. Gewoon iemand met een foto ipv webcam. Webcammax is een vrij populair proggie daar.
Jah shit ik ook manquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:23 schreef needforweed het volgende:
Wie heeft hier pic van??
ben vergeten pic's van te maken..
[ afbeelding ]
ff als kel meekijkt..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:28 schreef PalingVisser het volgende:
[..]
Jah shit ik ook manWas wel humor trouwens
Hoi Kelquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:28 schreef needforweed het volgende:
[..]
ff als kel meekijkt..
ik was het niet..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
a ff met z'n alle naar kel zwaaien!!quote:
beter dan dit kan ik het niet maken..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:23 schreef needforweed het volgende:
Wie heeft hier pic van??
ben vergeten pic's van te maken..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:53 schreef needforweed het volgende:
[..]
beter dan dit kan ik het niet maken..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]