Omdat je geen leven hebt i think.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tevens ben ik wederom benieuwd naar de dagcijfers
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Haal die Slindenau maar uit de OP
Wat een nazi
Als je een naamtopic in de KLB SC reeks hebt sta je in een rijtje van enkele befaamde KLB SC helden, zoals Technoviking, Hayden Penetratie en Haagse Sjonnie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo leuk aan een naamtopic?
Sackboy al gedaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Haal die Slindenau maar uit de OP
Wat een nazi
Dat is een overbodige conclusiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat je geen leven hebt i think.
Als er iemand hier moet optyfen ben jij het welquote:
Krabbel maar terug ja, deden de Duitsers ook aan het eind van WO IIquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Stank voor dank noemen ze dat, probeer ik het topic een beetje op te leuken met wat gewaagde uitspraken, nemen sommige idioten je nog serieus ook
Tevensch hebben jullie heel die OP wiki aan mij te danken
eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:00 schreef BigKahuna het volgende:
kuttopic
puiickquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sackboy al gedaan.
Duim omhoog.
Olee...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je een naamtopic in de KLB SC reeks hebt sta je in een rijtje van enkele befaamde KLB SC helden, zoals Technoviking, Hayden Penetratie en Haagse Sjonnie.
Ik heb niks weggehaaldquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sackboy al gedaan.
Duim omhoog.
Oja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een overbodige conclusie
En de SC aan mijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Stank voor dank noemen ze dat, probeer ik het topic een beetje op te leuken met wat gewaagde uitspraken, nemen sommige idioten je nog serieus ook
Nietus!quote:
Hoezo terugkrabbelen. Oh, je bedoelt dat je geen PI's kan lezenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Krabbel maar terug ja, deden de Duitsers ook aan het eind van WO II
Jij bent echt domquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh lol, dan stond hij er al niet in
Je vergeet wederom mij te noemenquote:
Daarom ''blabla''quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je vergeet wederom mij te noemen![]()
Er staat geen eens een PI bij de post waarop ik reageerde, kneusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoezo terugkrabbelen. Oh, je bedoelt dat je geen PI's kan lezen![]()
?
Ja.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:06 schreef slindenau het volgende:
Ja, en we hebben FOK! te danken aan Danny ofzo.
Your point being?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |