Ik snap het niet, zijn het alleen jouw katten waar hij achteraan gaat?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:45 schreef Armageddon het volgende:
Die katten moeten nu dus naar beneden en daar loopt Foxy rond.Dit gaat niet samen omdat Foxy het kattenvoer opeet en ook zo nu en dan achter de katten aan gaat.
....
Foxy is een hele lieve kruising Herder en kan goed samen met kinderen en andere honden en katten. Foxy is een teefje en ze is net één jaar oud.
Spelenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:22 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik snap het niet, zijn het alleen jouw katten waar hij achteraan gaat?
Ja, zes katten plaats je ook makkelijker dan één hond.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:34 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Ik had toch echt die zes kattenweggedaan en deze
hond gehouden.
Boeie. Asiel ofzo. Die hond is toch veel leuker man.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja, zes katten plaats je ook makkelijker dan één hond.
M'n vriendin en ik hebben het na veel wikken en wegen zo besloten. Het is al moeilijk zat, dus maak het niet nog moeilijker aub.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:41 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Boeie. Asiel ofzo. Die hond is toch veel leuker man.
Spul over?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar eh, heb je nu niet wat spul over voor de actie?
Als het die rechtse is dan heb ik nog wel een plekjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:02 schreef Armageddon het volgende:
Hier was ze nog klein.
[ afbeelding ]
Helaas, die draagt m'n kind op het moment.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als het die rechtse is dan heb ik nog wel een plekje
MiMu, als iedereen álles van te voren zou weten, zouden asielen uberhaupt niet bestaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:10 schreef MinderMutsig het volgende:![]()
Welja joh, kind erin, huisdieren eruit. Waarom denken mensen nou niet even na voor ze zo'n beestje in huis nemen?Sowieso, zes katten en dan een hond erbij nemen.
![]()
Ik hoop dat het beest een paar leuke baasjes vind die wel huisdierwaardig zijn. Bah.
Ik kom zelden in F&F schat.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kijk daar! Waar? DAAR!
Een F&F fundi..
Deze hele drukke toestand is ontstaan omdat wij zijn gaan samenwonen. Zoals ik al zei, leer lezen. En nu gaan we gewoon verder dit topic met rust laten en gaan wij fijn een leuke baas zoeken voor Foxy.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ach, schelden. Was te verwachten.![]()
Ik heb het gelezen en nu? Die hond gaat nog steeds de deur uit omdat jullie een kind krijgen.
Als dat het geval was dan is het natuurlijk heel anders, maar het kind is er nog niet eens en het is dus helemaal geen kwestie van niet samen gaan van kind en huisdier. Over dit soort dingen moet je gewoon nadenken voor je een dierentuin besluit aan te leggen. Dan stel je inderdaad prioriteiten en neem je dus geen kinderen als je zoveel dieren wilt hebben óf je neemt al die dieren niet als je kinderen wilt binnen afzienbare tijd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Stel nou dat jij een kind wilt, en je hebt 3 katten, en één van de beesten blijkt totaal niet met de kleine om te kunnen gaan, laat jij dan je kind openhalen?
open er een topic over ofzo, maar laten we hier een nieuw leuk baasje vinden voor Foxyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als dat het geval was dan is het natuurlijk heel anders, maar het kind is er nog niet eens en het is dus helemaal geen kwestie van niet samen gaan van kind en huisdier. Over dit soort dingen moet je gewoon nadenken voor je een dierentuin besluit aan te leggen. Dan stel je inderdaad prioriteiten en neem je dus geen kinderen als je zoveel dieren wilt hebben óf je neemt al die dieren niet als je kinderen wilt binnen afzienbare tijd.
Dit is de reden waarom asiels zo vol zitten. Het is een dier, geen wegwerpartikel.
Heb je die foto nog niet gezien, eentje heeft laserogenquote:
Nee, die lopen gewoon door het hele huis heen. Maar in die kamer staat hun voer en kattenbakken.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je die foto nog niet gezien, eentje heeft laserogen
Dit is mijn oude huis. Ze hebben nu een nette kamer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef Jarno het volgende:
Waarom heb je 6 katten? En geen 7? He?! En waarom maar drie bakjes?! Nou?! En waarom is het zo'n zooi in hun kamer!?!?!
ik vind het erger dat die rooien in de minderheid zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef Jarno het volgende:
Waarom heb je 6 katten? En geen 7? He?! En waarom maar drie bakjes?! Nou?! En waarom is het zo'n zooi in hun kamer!?!?!
MiMu hoeft zich helemaal nergens druk over te maken. Die moet d'r lekker met d'r eigen zooi bemoeien. Wij zoeken een goed huis voor Foxy en anders blijft ze gewoon. Als er iemand is, die goed voor z'n beesten zorgt dan ben ik het wel. Het gaat nu gewoon niet anders. Helaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:36 schreef Greys het volgende:
Ik snap wel dat MiMu zich er een beetje druk om maakt, het komt vaak voor dat dieren vrij snel aan de kant gezet worden. Maar het klinkt alsof jullie er wel goed over nagedacht hebben en dat je dit als enige goede oplossing ziet (de hond leren dat ie het kattenvoer niet mag opeten en niet achter de katten mag aan racen hebben jullie ook overwogen neem ik aan). Nou niet meteen F&F fundi tegen me gaan gillen, pas op![]()
Hoop dat jullie een goed tehuis voor haar vinden, ze ziet er superlief uit en dat verdient ze.
En ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap
Het is zelfs zo dat ik er eerst ga kijken en kennismaken. En dan mag de hond op proef als het klikt. Gaat het niet dan gaat ze weer mee terug.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:45 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat er zich iemand gaat melden die echt een goed huis gaat bieden aan Foxy en dat jullie je daar dan helemaal in kunnen vinden en je er prettig bij kunt voelen. En niet dat het wat uitmaakt, maar ik geloof dat je goed voor je dieren zorgt. Je had je er veel makkelijker 'vanaf kunnen maken' als je had gewild.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:45 schreef Armageddon het volgende:
Wij hebben dus de enige slaapkamer die over is straks nodig voor de kleine. In die kamer zitten nu onze 6 !! katten. (Dit is zo gekomen omdat wij zijn gaan samenwonen en er allebei drie hadden)
2: Die katten moeten nu dus naar beneden en daar loopt Foxy rond.![]()
3: Dit gaat niet samen omdat Foxy het kattenvoer opeet en ook zo nu en dan achter de katten aan gaat.
4: Wij doen haar liever niet weg maar het zal toch moeten. Zes katten en een hond en een kleine gaat niet echt samen.
tsja deze poessies kunnen lief delenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef Jarno het volgende:
Ik was eerst.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:05 schreef Burdie het volgende:
Ik wil wel een van die rode katers. Wat een dotjes zeg!
Dus zodra mensen kinderen krijgen veranderen prioriteiten en moeten de dieren plaats maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Levens veranderen, prioriteiten veranderen, gezinssamenstellingen veranderen
Foxy heeft al een huis inmiddels!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Misschien kan een mod hier met een bezem doorheen?
Euh ja, ik ben het eens met Mimu, maar dat boeit niet. ( ik overigens omdat het woefie nog maar 1 is, ik bedoel..die had je kunnen zien aankomen, want je kind is geen ongeluk lijkt me )
Anyhow; een huisje is belangrijk nu. Ik zal eens even rondvragen. Ze heeft trouwens schitterende oren
Heb je trouwens een tuin Arma? Want anders was woefie naar buiten wellicht een optie?
Zou jij je kinderwens in de ijskast zetten vanwege je huisdieren?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:04 schreef SHE het volgende:
Euh ja, het is niet zo dat voortplanten MOET ofzo.
Die dieren heb je toch ooit genomen om ze een goed leven te geven? Inruilen voor een koter vind ik op z'n minst opmerkelijk ja.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers omdat je wel een oldbie bent maar toch niemand je aardig vindt
Ben je nou es klaar met je offtopic geneuzel? Ja? Mooi, kunnen we het hier weer over Arma's hondje hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:05 schreef Aneurism het volgende:Toch altijd weer leuk hoe ik mij zo snel weer terug waan in de peuterschool met jullie 3.
![]()
Zullen we nog effe in de zandbak spelen Merel.
Uiteraard, de dieren waren eerst en ik houd van ze alsof het mijn kinderen zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Zou jij je kinderwens in de ijskast zetten vanwege je huisdieren?
Nou snap ik het niet helemaal he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
MiMu hoeft zich helemaal nergens druk over te maken. Die moet d'r lekker met d'r eigen zooi bemoeien. Wij zoeken een goed huis voor Foxy en anders blijft ze gewoon. Als er iemand is, die goed voor z'n beesten zorgt dan ben ik het wel. Het gaat nu gewoon niet anders. Helaas.
Wat fijn dat jullie zo'n goed nieuw huisje voor haar hebben gevondenquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:32 schreef Armageddon het volgende:
Foxy heeft een nieuw thuis gevonden! Ze woont nu op een boerderij in de buurt van Zaltbommel met een lap grond van 18.000m2
Het zijn hele lieve mensen. Ze is deze week op proef maar het gaat harstikke goed daar.
Ik heb af en toe echt het idee dat het merendeel op FOK gewoon een één of andere zware stoornis hebben en heel erg veel moeite hebben met lezen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Foxy heeft al een huis inmiddels!
Ik snap niet zo goed wat mensen er nou niet aan snappen. Arma had 3 katten, vriendinnetje had 3 katten en een hond. Ze gaan samenwonen en dat was een grote beestenboel bij elkaar, maar geen probleem. Daarna wordt vriendinnetje al snel - gepland - zwanger. Hadden ze dan maar moeten beslissen om nooit kinderen te nemen omdat ze al zoveel beesten hadden?
Nee, we hadden een advertentie gezet bij een herplaatsingstichting op internet en na een uur kregen we al een telefoontje van iemand. De mensen wonen sinds kort op een boerderij bij Zaltbommel en zochten nog een hond voor oma waar oma lekker mee kon wandelen over de dijk enzo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:54 schreef senesta het volgende:
Ontopic:
[..]
Wat fijn dat jullie zo'n goed nieuw huisje voor haar hebben gevonden![]()
Kenden jullie deze mensen al?
"donateur asielactie"quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig maar voor de hond, ik hoop voor de katten dat je die ook nog moe wordt, kunnen die ook een leuk huisje zoeken!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, we hadden een advertentie gezet bij een herplaatsingstichting op internet en na een uur kregen we al een telefoontje van iemand. De mensen wonen sinds kort op een boerderij bij Zaltbommel en zochten nog een hond voor oma waar oma lekker mee kon wandelen over de dijk enzo.
Wij zijn daar afgelopen zondag geweest en Foxy is daar nu een weekje op proef. Het was wel heel raar om haar daar achter te laten en als je thuis bent is het ook wel heel stil nu. Maar Foxy heeft het daar goed heb ik het idee. Ze kan de hele dag buiten rennen en haar energie kwijt.
Ik zal straks even wat foto's plaatsen van Foxy daar in actie.
Hou ook van jou.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:53 schreef SHE het volgende:
Ondanks mijn gekanker houd ik nog steeds van je Arma.
Beetje jammer dat jebabies
maakt, maar goed. Foxy is met haar neus in de boter gevallen zo te zien
Ook leuk om eens herplaatsings foto's te zien.
Mis je haar niet heel erg? En moest je huilen bij het afscheid?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:42 schreef Armageddon het volgende:
Even een update, en deze update is voor mijn vrienden en niet voor al die doemdenkers die ook even in dit topic kwamen kankeren. Hou alsjeblieft je bek.
Ze is ook echt heel mooi ( wij hebben altijd herders ( mechelaars ) gehad ivm politie training van mam ) .quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hou ook van jou.
We missen Foxy heel erg ja. M'n vriendin heeft al heel wat traantjes weg lopen pinken maar ze zit daar heel goed. We zijn vandaag weer geweest om te kijken hoe het ging. Foxy is daar helemaal op haar plaats. Ze heeft alleen van de week een hele dure bril van d'r nieuwe baas overmidden gekauwd.
Jij weet ook niet wat je wil hequote:Op zondag 31 augustus 2008 22:23 schreef Armageddon het volgende:
Waar zijn nu al die F&F fundi's met hun grote smoel?
Luister scheet, wij doen niet zomaar iets met dieren. Wij denken echt wel over dingen na. Als er iemand is die niet tegen dieren onrecht kan dan ben ik het wel. Het ging alleen nu niet anders en als we niet zo'n huis voor Foxy hadden gevonden dan hadden wij haar nooit laten gaan.quote:Op maandag 1 september 2008 09:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze is ook echt heel mooi ( wij hebben altijd herders ( mechelaars ) gehad ivm politie training van mam ) .
Die grote oren zijn om op te vreten.
Ik begreep/begrijp echt niet hoe je zoiets kan laten gaan, maar ik word ook helemaal warm als ik zie waar ze nu is.
Dat is echt liefde, want je hebt je best gedaan en ze heeft het nu veel beter.
Ze zal ook wel blij zijn van die 6 rotkatten te zijn verlost![]()
Ik trek mijn commentaar deels in; nice job Arma.
Is Fox nou zuiver of een mix?
Voor wie is dit nou bedoeld?quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:44 schreef Armageddon het volgende:
Allemaal leuk en aardig mensen maar zo zie je maar weer, laat je niet meeslepen door emoties. Het is vaak dat mensen hun hond weg doen om zomaar een reden. Maar het kan ook anders. Hou dus voortaan even je grote smoel voor dat je wat roept.
Nou, als je daar toch niet tegen kan, neem ik even de brutale gelegenheid om even in je topic te spammen. Sue me, maar alles voor de dieren, toch?quote:Op donderdag 4 september 2008 23:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Luister scheet, wij doen niet zomaar iets met dieren. Wij denken echt wel over dingen na. Als er iemand is die niet tegen dieren onrecht kan dan ben ik het wel. Het ging alleen nu niet anders en als we niet zo'n huis voor Foxy hadden gevonden dan hadden wij haar nooit laten gaan.
Ze heeft het nu inderdaad veel beter en het is geen zuiver ras. Het is een kruising. Maar dat maakt niet uit. Het blijft een ondeugende scheet.
Waar gaat dit nou weer over?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, als je daar toch niet tegen kan, neem ik even de brutale gelegenheid om even in je topic te spammen. Sue me, maar alles voor de dieren, toch?![]()
![]()
http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&a...tie&id=3054
Hier een huis met 7 katten (helaas tijdens de zwangerschap 1tje ziek geworden anders waren het er 8) en het gaat prima!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ZES katten, poeh...![]()
Hoop voor je dat als de kleine er is dat dit goed gaat.
quote:Het gaat heel goed met Foxy, waar zal ik beginnen……
Ze doet het super met onze kinderen, in het begin dacht ik dat we het goed in de gaten moesten houden, maar ze is helemaal aan ze gewent en ze zijn de beste maatjes. Waar de kids zijn is zij ook.
In de tuin gaat het super het hele terrein is van haar en ze laat ook zichzelf rustig een blokje om uit. De katten verjagen is wel sport nummer 1, mollenkuilen uitgraven 2 en de vijver is in aantocht en wordt denk ik nummer 3. Het is nu al pootje baden, de schrik is er dus af.
We hebben de afgelopen 2 weekenden snoeiweekenden gehad en bleven er veel mensen slapen, ook dat is heel goed gegaan.
Op cursus doet ze het voorbeeldig en ze leert snel. Mijn moeder oefent ook leuk met haar. Loop ik dan met onze saarloos hopeloos, die leert het waarschijnlijk nooit.
Mijn ouders heeft ze al goed om haar pootje gewonden en ze wint steeds meer terrein. Eerst mocht ze niet op de bank en niet naar boven. Nu ligt ze op de stoel en ook boven bij de deur. (nog even en ze ligt bij ze in bed!) Mijn moeder zei al "waarom gaat ze toch steeds boven bij de deur liggen". Ja duh ik begrijp hem wel.
Wist je dat ze gechipt was? Wij niet maar bij de dierenarts is ze gecontroleerd en geënt. Op haar chipnummer hebben we haar laten registreren mochten we haar ooit kwijt raken.
Met kerst komt de witte herder van mijn oom logeren en die 2 zijn de grootste maatjes. Erg leuk om te zien en erg makkelijk omdat ze elkaar dood moe maken als ze in de tuin aan het ravotten zijn.
Het gaat hier echt heel goed, ze past zich goed aan en heeft het erg naar haar zin. Waarschijnlijk gaat binnen enkelen weken de bench er ook uit. We hebben geoefend, in het begin heeft ze eenmaal de deken gesloopt. Nu gaat het erg goed en ze heeft een burbarry geruite mand gekregen. Ze ligt dus op chique.
Hoe gaat het verder bij jullie en met de zwangerschap. Je kunt ons altijd bellen *** (ikke) of ****(mijn ouders).
Langskomen mag natuurlijk ook altijd.
Het gaat prima met de zwangerschap. Het is een meisje trouwens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:38 schreef Hekates het volgende:
Wat leuk dat je blijft updaten.En heerlijk dat het zo goed met haar gaat!
Enne, die laatste vraag mag je hier ook wel even beantwoorden.We horen hier ook graag hoe alles gaat met de zwangerschap en de katten.
Ik had geen update verwacht dus ik kijk nu pas weer in dit topic. Ben overigens nauwelijks een f&f fundi te noemen want ik kom hier zelden maar dat terzijde. En ik vind het oprecht fantastisch voor fox dat ze daar zo goed terecht is gekomen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:23 schreef Armageddon het volgende:
Waar zijn nu al die F&F fundi's met hun grote smoel?
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:52 schreef Adelante het volgende:
Katten verjagen hobby nr. 1, nee dan was dat laten wennen bij jullie vast goedgekomen
Aight!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had geen update verwacht dus ik kijk nu pas weer in dit topic. Ben overigens nauwelijks een f&f fundi te noemen want ik kom hier zelden maar dat terzijde. En ik vind het oprecht fantastisch voor fox dat ze daar zo goed terecht is gekomen.Ik blijf bij mijn eerdere standpunt maar ze heeft het daar inderdaad goed voor elkaar. Iedere hond wil wel 1800 m2 om vrij rond te rausen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |