Ja, dat zou ik ook zeggen maar het wordt waarschijnlijk een asielhond of iets in die trant + max 3 jaar oud dus veel keus houd je dan niet over met maar één ras.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:56 schreef geelkuikentje het volgende:
Nou ik zou zeggen neem een donkere Golden Retriever of een Groenendaeler![]()
Even serieus, ze kan ook kiezen voor een Mechelaar bijvoorbeeld.
Want die zijn zo groot bedoel jequote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:22 schreef Froop het volgende:
Keeshond!
Nu ja, grote, in ieder geval niet kleinquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:39 schreef Homdeck het volgende:
waarom een grote? oma's horen een maltezer leeuwtje te hebben, net als de mijne.
Kreeg vanavond een mailtje dat de kinderen het vreselijk vonden dat de hond weg ging en ze kon een dag later zo weer thuis gaan werken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:47 schreef Greys het volgende:
Die ene waar we het in het asieltopic over hadden wordt het niet? Van die 'schatten' () die ineens doorhadden dat hun kinderen naar school gingen enzo?
Of kijk je alvast even verder wat er nog meer voor opties zijn?
Ik denk het ja. Of honden waarvan het nog niet zeker is of ze geplaatst worden of niet etc.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:56 schreef Greys het volgende:
Wat weinig!
Is dat misschien omdat ze met de site bezig zijn?
(En ik had ook niet anders verwacht hoor, dan dat je daar al gekeken had![]()
)
Ik tel 13 niet geplaatste honden (Zonder 'voorkeur')quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Heb ik uiteraard als eerste gekekenM aar daar staan maar 5 honden op de site
Nu ja, ik weet dat het er niet veel waren en zei dus maar 5.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik tel 13 niet geplaatste honden (Zonder 'voorkeur')![]()
Volledig bastaard, herder kruising, jack russel (oke, ook een cavia dus), nog een herderkruising, nog een jack, een hele mooie mechelaar, een hollandse herder, Greyhound kruising whippet, Doberman áchtig', Terrier-keeshond kruising, heidewachtel kruising whippet, en een mastino kruising boxer (in elk geval wel groot).
[ afbeelding ]
Aah wat een mooierdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:07 schreef vronie het volgende:
http://link.marktplaats.nl/182409585.
Is hij niet een lieverd voor je Oma.
Waarom is dat eigenlijk? Puur uit nieuwsgierigheid?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:18 schreef Queen_Bee het volgende:Van witte retrievers is ze niet gediend
Geen idee. Wij vinden ze ook lelijk, runs the family denk ik?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk? Puur uit nieuwsgierigheid?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:48 schreef Greys het volgende:
Ok. Het gaat dus echt om uiterlijk.
Ik dacht dat er misschien een bepaald naar trekje was aan die witte retrievers ofzo![]()
Alleen zo jammer dat ze na de jack russel de meeste bijtgevallen hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Ik vind het ras verneuken wel een naar trekje ja. Maar nee, donker, wit, karakter zal niet veel uitmaken. Ze zijn allebei keilief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |