Ik snap het niet, zijn het alleen jouw katten waar hij achteraan gaat?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:45 schreef Armageddon het volgende:
Die katten moeten nu dus naar beneden en daar loopt Foxy rond.Dit gaat niet samen omdat Foxy het kattenvoer opeet en ook zo nu en dan achter de katten aan gaat.
....
Foxy is een hele lieve kruising Herder en kan goed samen met kinderen en andere honden en katten. Foxy is een teefje en ze is net één jaar oud.
Spelenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:22 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik snap het niet, zijn het alleen jouw katten waar hij achteraan gaat?
Ja, zes katten plaats je ook makkelijker dan één hond.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:34 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Ik had toch echt die zes kattenweggedaan en deze
hond gehouden.
Boeie. Asiel ofzo. Die hond is toch veel leuker man.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja, zes katten plaats je ook makkelijker dan één hond.
M'n vriendin en ik hebben het na veel wikken en wegen zo besloten. Het is al moeilijk zat, dus maak het niet nog moeilijker aub.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:41 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Boeie. Asiel ofzo. Die hond is toch veel leuker man.
Spul over?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar eh, heb je nu niet wat spul over voor de actie?
Als het die rechtse is dan heb ik nog wel een plekjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:02 schreef Armageddon het volgende:
Hier was ze nog klein.
[ afbeelding ]
Helaas, die draagt m'n kind op het moment.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als het die rechtse is dan heb ik nog wel een plekje
MiMu, als iedereen álles van te voren zou weten, zouden asielen uberhaupt niet bestaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:10 schreef MinderMutsig het volgende:![]()
Welja joh, kind erin, huisdieren eruit. Waarom denken mensen nou niet even na voor ze zo'n beestje in huis nemen?Sowieso, zes katten en dan een hond erbij nemen.
![]()
Ik hoop dat het beest een paar leuke baasjes vind die wel huisdierwaardig zijn. Bah.
Ik kom zelden in F&F schat.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kijk daar! Waar? DAAR!
Een F&F fundi..
Deze hele drukke toestand is ontstaan omdat wij zijn gaan samenwonen. Zoals ik al zei, leer lezen. En nu gaan we gewoon verder dit topic met rust laten en gaan wij fijn een leuke baas zoeken voor Foxy.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ach, schelden. Was te verwachten.![]()
Ik heb het gelezen en nu? Die hond gaat nog steeds de deur uit omdat jullie een kind krijgen.
Als dat het geval was dan is het natuurlijk heel anders, maar het kind is er nog niet eens en het is dus helemaal geen kwestie van niet samen gaan van kind en huisdier. Over dit soort dingen moet je gewoon nadenken voor je een dierentuin besluit aan te leggen. Dan stel je inderdaad prioriteiten en neem je dus geen kinderen als je zoveel dieren wilt hebben óf je neemt al die dieren niet als je kinderen wilt binnen afzienbare tijd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Stel nou dat jij een kind wilt, en je hebt 3 katten, en één van de beesten blijkt totaal niet met de kleine om te kunnen gaan, laat jij dan je kind openhalen?
open er een topic over ofzo, maar laten we hier een nieuw leuk baasje vinden voor Foxyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als dat het geval was dan is het natuurlijk heel anders, maar het kind is er nog niet eens en het is dus helemaal geen kwestie van niet samen gaan van kind en huisdier. Over dit soort dingen moet je gewoon nadenken voor je een dierentuin besluit aan te leggen. Dan stel je inderdaad prioriteiten en neem je dus geen kinderen als je zoveel dieren wilt hebben óf je neemt al die dieren niet als je kinderen wilt binnen afzienbare tijd.
Dit is de reden waarom asiels zo vol zitten. Het is een dier, geen wegwerpartikel.
Heb je die foto nog niet gezien, eentje heeft laserogenquote:
Nee, die lopen gewoon door het hele huis heen. Maar in die kamer staat hun voer en kattenbakken.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je die foto nog niet gezien, eentje heeft laserogen
Dit is mijn oude huis. Ze hebben nu een nette kamer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef Jarno het volgende:
Waarom heb je 6 katten? En geen 7? He?! En waarom maar drie bakjes?! Nou?! En waarom is het zo'n zooi in hun kamer!?!?!
ik vind het erger dat die rooien in de minderheid zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef Jarno het volgende:
Waarom heb je 6 katten? En geen 7? He?! En waarom maar drie bakjes?! Nou?! En waarom is het zo'n zooi in hun kamer!?!?!
MiMu hoeft zich helemaal nergens druk over te maken. Die moet d'r lekker met d'r eigen zooi bemoeien. Wij zoeken een goed huis voor Foxy en anders blijft ze gewoon. Als er iemand is, die goed voor z'n beesten zorgt dan ben ik het wel. Het gaat nu gewoon niet anders. Helaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:36 schreef Greys het volgende:
Ik snap wel dat MiMu zich er een beetje druk om maakt, het komt vaak voor dat dieren vrij snel aan de kant gezet worden. Maar het klinkt alsof jullie er wel goed over nagedacht hebben en dat je dit als enige goede oplossing ziet (de hond leren dat ie het kattenvoer niet mag opeten en niet achter de katten mag aan racen hebben jullie ook overwogen neem ik aan). Nou niet meteen F&F fundi tegen me gaan gillen, pas op![]()
Hoop dat jullie een goed tehuis voor haar vinden, ze ziet er superlief uit en dat verdient ze.
En ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap
Het is zelfs zo dat ik er eerst ga kijken en kennismaken. En dan mag de hond op proef als het klikt. Gaat het niet dan gaat ze weer mee terug.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:45 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat er zich iemand gaat melden die echt een goed huis gaat bieden aan Foxy en dat jullie je daar dan helemaal in kunnen vinden en je er prettig bij kunt voelen. En niet dat het wat uitmaakt, maar ik geloof dat je goed voor je dieren zorgt. Je had je er veel makkelijker 'vanaf kunnen maken' als je had gewild.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |